شناسه خبر : 108768
سه شنبه 08 اسفند 1402 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نشست بصیرتی و سیاسی معاونان و مدیران بنیاد شهید

فاش نیوز - نشست بصیرتی و سیاسی معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد، دوشنبه ۷ اسفندماه، در سالن فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
نشست بصیرتی و سیاسی معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست، با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: ما در حال حاضر در مرحله تشویقی برای حضور مردم پای صندوقهای رای هستیم و از مرحله تبیینی گذر کردیم.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های این دوره انتخابات این است که بیش از ۲۰ شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شد و در آنها مناظرات خوبی برگزار شده که در معرفی نماینده ها بسیار تأثیرگذار بودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با اشاره به اینکه در خصوص موضوع انتخابات بحث‌های فراوان شده، تصریح کرد: بهترین مباحث را رهبر معظم انقلاب مطرح کردند که از آن میتوان الگو گرفت، اما باید دید ما در بنیاد شهید و جامعه ایثارگری چه نقشی می‌توانیم برای بالا بردن مشارکت در انتخابات انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: آمار حاکی از آن است که مشارکت خوبی را خواهیم داشت و اگر بنا باشد میزان مشارکت را افزایش دهیم به میزان سهمی که داریم باید اقداماتی در بنیاد انجام دهیم.
 حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ادامه داد: یکی از اقدامات ما پاسخ به سوالات انتخاباتی است که اگر بتوانیم تحلیل درست و مناسبی ارائه دهیم بسیار خوب است.
وی ادامه داد: باید این موضوع را شفاف توضیح دهیم که جمهوری اسلامی با سه ستون استوار است؛ اسلام، ولایت فقیه و مردم که اگر برای مردم مسائل را توضیح دهیم بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم تاکید کرد:ما باید زمینه‌ها و مقدمات را برای مشارکت مردم آماده کرده و موانع را برطرف کنیم، در ابتدای انقلاب صندوقهای سیار پیشنهاد امام راحل(ره) بود زیرا ایشان معتقد بود باید موانع برطرف شود و به میزانی که مردم پای صندوق رأی آمدند هم مقبولیت و هم مشروعیت وجود دارد.
وی افزود: مقام معظم رهبری آرا مردم را حق‌الناس می‌دانند و بر میزان مشارکت بالا هم تاکید دارند. نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است.
وی گفت: در طول ۴۵ سال گذشته همواره در آستانه انتخابات دشمنان ما با تمام تجهیزات وارد میدان شدند و تبلیغات وسیعی برای گسترش ناامیدی در مردم انجام دادند خوشبختانه همواره نتوانستند به اهداف خود برسند، جهت‌گیری دشمن همواره در برابر همین سه محور اسلام، ولایت فقیه و مردم است و ما باید بتوانیم این موضوع مهم را برای مردم تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ادامه داد: دشمن برای تحقق اهداف خود ضربات متعددی وارد کرده که در ایام انتخابات باید این مواضع تشریح شود که در طول این سالیان چه جنایت‌هایی مرتکب شدند و در اصل راه‌اندازی جریان داعش برای کند کردن نفوذ و سرعت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت؛ آثار و برکات جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای بود که هیمنه آمریکا شکست و غول کدخدایی آمریکا کاملا بی اثر شد.
در ادامه این نشست حسن عابدینی، معاون مجلس و استان‌های صدا و سیما به بیان مطالبی در خصوص لزوم مشارکت در انتخابات پرداخت و تعدادی از معاونان و مدیران به بیان مهمترین اقدامات خود در زمینه ترغیب مردم برای مشارکت و همچنین نظرات و پیشنهادات خود پرداختند‌.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi