شناسه خبر : 30798
سه شنبه 30 دي 1393 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سکوت سنگین صدا و سیما درقبال مشکلات ایثارگران

رسانه ملی به مشکلات حیاتی مانند معضل اساسی مسکن، دغدغه‌های معیشتی، درمانی و غیره جانبازان یا اصولاً اشاره‌ای نمی‌کند یا بصورت خیلی گذرا و سطحی می‌پردازد

سید مرتضی نودهی جانباز 25 درصد دفاع مقدس -  در سالی که در آن بسر می‌بریم یعنی سال 1393 که تنها دو ماه به پایان سال باقی مانده است قرار بود پس از کش‌ وقوس‌های عجیب‌ و غریب و ایرادهای تمام ناشدنی و چندساله اخیر برخی نهادهای ذیربط و بعضی مسئولین جبهه ‌ندیده ... بالاخره لایحه خدمت‌رسانی به ایثارگران اجرایی شود ...

موضوع مهم در این نوشتار این نیست که چه میزان از این وعده عملی شد و چه میزان از آن هنوز باقی مانده است که بررسی و دلایل عدم اجرای آن را به عهده کارشناسان ذیصلاح می‌سپاریم که بررسی جداگانه‌ای را می‌طلبد ولی بدون شک روزهایی که در آن بسر می‌بریم برای اجرایی شدن حداقل حقوق ایثارگران در سال 1394 که در لایحه خدمت‌رسانی به ایثارگران مصوب، قانونی و لازم‌الاجرا گردیده است بسیار تعیین‌کننده می‌باشد به چه دلیل؟

به دلیل اینکه این روزها در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بودجه بندی نهایی سال 1394 در حال انجام است ... خوشبختانه در این کمیسیون نمایندگان ایثارگری مانند آقای دکتر"غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی" نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حضور دارند که پیگیر امور ایثارگران می‌باشند ولی ایشان در مصاحبه چند روز پیش خود از عدم پیگیری مجدانه و موثر برخی مسئولین کلیدی در این خصوص انتقاد داشت ... در این میان سکوت سنگین رسانه ملی در قبال مشکلات ایثارگران درخور توجه است.

رسانه ملی به مشکلات حیاتی مانند معضل اساسی مسکن، دغدغه‌های معیشتی، درمانی و غیره جانبازان یا اصولاً اشاره‌ای نمی‌کند یا بصورت خیلی گذرا و سطحی می‌پردازد و در ایامی مانند روز جانباز به مصاحبه‌های یکطرفه و متکلم‌الوحده با برخی مسئولین بسنده می‌کند ... برای صحت این ادعا باید گفت که وقتی صداوسیما اقدام به پخش صحنه‌های دیدار مسئولی از آسایشگاه یا خانواده یک جانباز می‌نماید این کار یک اقدام صرفاً تبلیغاتی است مگر اینکه بیاید و درد دل جانباز و خانواده ایشان را نیز در همان بخش خبری پخش نماید ... آیا کسی چنین اقدامی را از صدا و سیما بخاطر دارد؟!

یا بعنوان مثال دیگر، صداوسیما برنامه پرببیننده‌ای دارد به نام بخش گفت وگوی ویژه خبری 22:45 شبکه دو سیما ... آیا کسی به خاطر می‌آورد در این بخش خبری فقط برای یک بار هم شده در طول سالیان سال گذشته دو نفر از کارشناسان امور ایثارگران را دعوت به گفت وگو نمایند؟ آیا صداوسیما شهامت اجرای برنامه مناظره و دعوت از جانبازانی مانند آقای یوسف مجتهد را دارد؟ مگر نه اینکه جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس می‌باشند؟ پس چرا تریبونی به این یادگاران در این سال‌ها داده نمی‌شود تا مشکلات خود را از رسانه ملی مطرح نمایند؟ حضرت امام راحل (ره) فرمودند: "نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ وخم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند" آیا صداوسیما خود را مخاطب این فرمایش حضرت امام (ره) می‌داند یا نمی‌داند؟ اگر می‌داند، در اجرای فرمایش حضرت امام (ره) نقش و وظیفه خود را بدرستی درقبال پیشکسوتان شهادت و خون ایفا نموده است؟ یا در این سال‌ها نقش تبلیغی صرف را برعهده داشته است؟!!

چرا باید جانبازان خصوصاً جانبازان تهرانی بعد از گذشت 26 سال از پایان جنگ تحمیلی با معضل مسکن همچنان مواجه باشند؟ موضوع اجرای مواد 38 و 39 لایحه حمایت از ایثارگران بعداز گذشت سالیان طولانی به کجا انجامیده و چه افرادی در قبال رسیدن به حقوق قانونی جانبازان بسیجی سنگ‌اندازی می‌کنند؟ درود بر شرف آقای پرویز پرستویی که دو سه سال قبل پیگیر اعزام یک جانباز برای درمان به خارج از کشور بود .... آیا  مجموعه صدا و سیما بخش ایثارگران ندارد؟ آیا نباید از کارهای خوب و شجاعانه دیگران لااقل الگو بگیرند؟!

جالب است برخی امکاناتی را هم که جانبازان در سال‌های پیش داشتند بعضاً به بهانه خصوصی بودن!! دارند از بین می‌برند. مثلاً تا همین سال گذشته شما اگر از آزادراه تهران به پردیس و یا آزادراه‌های دیگر قصد تردد داشتید با نشان دادن کارت جانبازی عوارضی پرداخت نمی‌کردید ولی در سال جدید که سال اجرایی شدن لایحه نیز نامیده شده است ادعا می‌کنند ما پیمانکار خصوصی هستیم و باید عوارض بپردازید!! همین سناریو در پارکینگ برج میلاد از سال جاری اجرایی شده است و هنگام ورود به پارکینگ برج میلاد کارت جانبازی را معتبر نمی‌دانند و می‌گویند ما پیمانکار خصوصی هستیم!!

به هر حال از این دست اتفاقات متأسفانه درحال گسترش است...  امیداست مدیریت محترم جدید صداوسیما به مشکلات جانبازان و خانواده معظم شهدا نگاه واقع بینانه و حتی منتقدانه داشته باشد ... یادمان نرود جنگ تحمیلی در سال 1367 به پایان رسید و الان در پایان سال 1393 بسر می‌بریم !! صرفاً جهت اطلاع !!!!!!

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
صداوسیمای ماشده منعکس کننده مشکلات ونابسامانی های کشورهای غربی به خصوص اروپا وآمریکا ازبیکاری ؛ طوفان وگربادو سرما واعتصاب وبی خانمانی وفقرو..... ولی دریغ از انعکاس مشکلات مردم ایران به خصوص ایثارگرن محترم که به گردن همه حق داشته ودارند.انشاءالله روزی فرا رسد تا بساط سانسور وانحصار برچیده شود.
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

گفتنی است الهام چرخنده در جلسه‌‌ای که روز یکشنبه در "کمیسیون فرهنگی" مجلس شورای اسلامی و به منظور "تقدیر" از او برگزار شد، با بیان این ادعا که تا کنون ۳۹۰۰ نفر را چادری کرده، همسر سابقش را به انتشار عکس‌های شخصی‌اش متهم کرد و خطاب به حاضران در جلسه گفت: «هم‌اکنون با دو پسرم زندگی می‌کنم و عکس‌های شخصی که در شبکه‌های اجتماعی و از رسانه‌های خارجی منتشر می‌شود عکس‌های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس‌ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.»

وی ادامه داد: زمانی که به خارج از کشور سفر کرد برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشت در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بوده که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند.

چرخنده با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم
صدا وسیما اگه شرم داشت بجای اینهمه مشکلات داخلی وخارجی وبحث های دیگر برنامه همجنس بازان وفساد جنسی غرب وشرق را در اخبار سراسری پخش نمیکرد آیا پبش زن بچه خودشان خجالت نمیکشند چننین اخباری میشنوند
با سلام :
به ما میگن باید خودتونو نشون بدین تا اثبات شوید بر فرض خودمونو اثبات کردیم که توانمندیم پس کی نوبت مسئولان میشه که خودشونو به فرزندان شهدا و جامعه ایثارگری اثبات کنند که به فکرشون هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
**********برای شادی روح امام و شهدا صلوات***********
هیچ وقت اینا زمانی به فکرما هستن که کارشون به ما افتاده باشه
باسلام
حدود یکساعت فکر کردم تا توانستم مطلبی در مورد صدا و سیما بنویسم . وقتی ارسال کردم . جواب نوشته شد که تصویر امنیتی غلط اعلام شده .
از فاش نیوز عزیز می پرسم ایا واقعا عدد امنیتی غلط چاپ شده یا مشکل دیگری داشته ؟ چون چندین بار این موضوع تکرار شده . با تشکر
سلام.
منبعد با اشتباه زدن كد امنيتي مطلب نوشته شده پاك نمي شود. هرچند اگر مطالب طولاني درحد يك مقاله يا يادداشت را بهتراست ازطريق ايميل ارسال شود.
به دليل تغييرات انجام شده درسايت موقت اشكالاتي بوده وهست كه از شما عزيزان عذرخواهيم.

...

در مورد برنامه ها

اول باید ببینید برنامه ها :

با حقوق کارمندی مثلاً ماهی 2 ملیون تومان دریافت پخش می شوند .

یا قردادی و پیمانکاری و بتوسط تهیه کننده ها ؛ دقیقه ای پول گرفتن پخش می شود ؟!

مثلاً بیشتر برنامه ها را که می بینید . تهیه کننده قرار داد دارد : و مجری مثلاً دقیقه ای

یک ملیون تومان می گیرد که حرف تهیه کننده را اجرا کند ؟!

ایثارگران کدام تهیه کنندگی ؛ کدام برنامه را دارد ، که توقع دارد ؟!

30 سال است که یک تهیه کننده برماه برای ایثارگران نیست ؟!

و رزمنده جانباز را 5 % گفتند و حقوق و معیشت ندادند و در فقر و تنگدستی بسر

می برند ؟!

و امروز تازه شروع کردند که :

رسانه ملی به مشکلات حیاتی مانند معضل اساسی مسکن، دغدغه‌های معیشتی،

درمانی و غیره جانبازان اشاره نمی کند ؟!

چه زود ؟!

30 سال دیگر صبر کنند که زمین به آسمان نمی رود ؟!

شاید تهیه کننده ای پیدا شود و از حقوق و معیشت رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % هم

بگوید ؟! و مجری و اوامرش با دقیقه ای پول گرفتن از دفاع مقدس هم یادی بکنند ؟!

ولی نمی شود ؟!

آن دوران بسر آمده ؟!

فرهنگ هنر در راه است ؟!

و پول در فرهنگ هنر است و بس ؟!
سلام ، ضمن تایید فرمایشات جناب آقای نودهی جانباز محترم 25 درصد همانطور که بارها از سایت مقدس فاش نیوز اعلام شد از میلیونها انواع رسانه خبری فعال در جهان فقط سایت مقدس فاش نیوز به مشکلات و اخبار ایثارگران مبادرت کرده است. موضوع ضدیت و سکوت مسئولان کشور در مقابل ظلم و ستم و فساد گسترده در بنیاد مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست بلکه نظیر اینگونه ضدیت و دشمنی با شیعیان مخلص از صدها سال قبل وجود داشته لیکن بدلیل فقدان حکومت دینی در دوران قبل از انقلاب اسلامی اینطور بازتاب و اصطکاک نداشته است.
برای مثال حدود هزار سال پیش مذهب تشیع بعنوان مذهب رسمی ایرانیان ابلاغ و اجرایی شد. افرادی ضد مذهب تشیع با دشمنی و ضدیت با هر وسیله و امکانات ممکن فعالیت ضد تشیع را تا کشتار فجیع شیعیان پیشبردند. وضعیت آنطور که در تاریخ ثبت شده به جایی رسید که امامان معصوم (ع) بدست فرزندان سفیانی به شهادت رسیدند تا حضرت امام ولیعصر (عج) از انظار دشمنان سفاک مخفی شد. دشمنی و ضدیت و دشمنی با شیعیان مخلص که امروزه ملقب به ایثارگر شدند همچنان ضمن پشتیبانی دشمنان خارجی در سرتاسر جهان ادامه دارد.
فلذا بارها به مسئولان دلسوز نظام مقدس هشدار دادیم که مراقب افراد نفوذی با نقاب دینی و انقلابی دارای مدارک تحصیلی تقلبی آمریکایی در حکومت باشند. دشمنی و ضدیت با ایثارگران طوری برنامه ریزی شده که در قالب قانون و شرع اسلام رواج یافته تا مردم و مسئولان پس از اطلاع از ظلم و ستم بر علیه ایثارگران محترم ، مظلومیت و محرومیت ایثارگران به اجرای قانون و شرع مقدس نسبت داده شود. برای مثال تصویب آیین نامه و دستور العملهای صادره در بنیاد یا اقدامات سلیقه ای ، ناقض قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی میباشد که حدود یازده ماه بدیهی ترین حق و حقوق در قوانین درمانی جانبازان شاغل در سکوت کلیه مسئولان کشور توسط همین برنامه ریزی بوسیله کارشکنی افراد نفوذی لگد مال شده که اینگونه اقدامات با جنایات قاتلان امامان معصوم (ع) تفاوتی ندارد.
بیشتر جانبازان ورزمنده ها وبسیجی ها وایثارگرانی که مدتی در جبهه هاحضور داشته اند وناملایماتی را متحمل شده اندبدلیل عوارض ناشی از جنگ روح بسیار لطیف دارند وزود رنجند چون در زمانه ای با همسنگرانی بی ریا زیسته اندتحمل تبیعیض وبی عدالتی در حق خود ودیگران بسیاربرای انها سخت است از طرفی هزینه های سنگین زندگی روزمره بادرامد های ناچیزشان همخوانی ندارد چرا که درامد به ریال وهزینه کرد به دلار میباشد!!وبیشترشان با انبوهی ازمشکلات به حال خود رها شده اند از طرف مسئولان شعار میشنوند ازمزایا وامتیازات کذایی واز طرفی زخم زبان عوام که هرچه سهمیه ووام بلا عوض وخودرو ومسکن وحقوق بالاست مال اینها ست که این عزیزان را دچار دوگانگی میکند قرار بود حرمت وکرامت انها حفظ شود ولی همه چی وارونه شده واین عزیزان در بسیاری از اوقات با خودشان میگویند کاش ما از قافله شهدا باز نمی ماندیم اری انواع تبصره وماده تصویب شده تا این عزیزان از حقوق عادیشان محروم ودر این بین صدا وسیما هم با بی توجهی ویا اخبار کذب در مورد ایثارگران نمک بر زخم انها میپاشدتمام هنر صدا سیما این شده که چند جانباز را بیاورد تا خاطره تعریف کنندوبه به وچه چه کنند مگر اصلا جانبازان اعتراضی دارند؟اصلا از نظر صدا سیما ما مشکلی نداریم همه چی گل وبلبل است اسوده بخوابید شهر در امن وامان است!!!؟؟؟
سلام برادر000کدم کوش شنوا000000000000
بدبختانه بعضی ناشنواها مشکلشون با سمعک هم حل نمیشه ...اون وقت باید دست به دعا بشیم بگیم : یا سمیع الدعا ارحم
سلام باعث تاسف است برای صدا و سیمای ایران .
اگه سیمای هند این همه سوزه جنگی می داشت . دنیا را فتح می کرد.
همه دنیا منتظرند تا بجای اسلام قلابی داعش اسلام حقیقی رخ نشان دهد و ایثار ایثارگران نهایت خضوع و خشوع و بندگی است . جنگ بفرمایش امام ره نعمت بود اگه مسئولان با تمام وجود آنرا درک کنند.
صدا و سیما بیدارشو بیدار . چرا سریالهای کره ای . چراسریالهای فرماندهان خودمان نه باکری و باقری و کاوه و کاظمی و شوشتری و برونسی و بابانظر و بابارستمی ها
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه
به قول اون فیلمه صدا وسیما جیب مارو نزنه پول گذاشتن تو جیب ما پیشکش . میترسیم لب به انتقاد از ما بگشایند.
جناب آقای سرافرازرئیس سازمان صداوسیمای کشوراگه واقعآپیروولایتی؟ پس حقوق تضعیع شده جانبازان وتمام ایثارگران سازمان رابه اجرادرآور. وگرنه فرقی بین جنابعالی و............نخواهدبود.همانطورکه خودازهمین قشری: اگرارزشی هاحفظ شوند ارزشهاهم حفظ میشود.

چرا؟ صداوسیمای کشور که هنوز دراجرای ماده 51 قانون جامع ماندند که آیاشامل اجرایی شدن درصداوسیماجمهوری اسلامی ایران هست یانه. وآیاحق ایثارگری به جانبازان صداوسیما تعلق میگیرد!!!!!!!! البته رئیس قبلی بااینکه جانبازبودند برای رضای خدا خودگذشتگی کردندوازحق خود.وهمه جانبازان سازمان گذشتند.. حال ببینیم رئیس جدید که خیلی تعریف شو میکنند.آیا حق جانبازان راطبق قانون مصوب که درماده2 این قانون نام صداوسیما تآکیدشده وجزء مکلفین میباشد. دستوراجراء صادرمیکند؟؟؟؟؟؟؟
ازصدا سیما انتطار حمایت وتبلیغ جانفشانی ایثارگران نداریم فقط اینفدر غیرت بخرج دهند برای مردم توجیه کنند که برای ایثارگران کاری انجام نمیدهد تا شاید این مردم ازسر ما دست برداشتند بخدا من به عنوان یک جانباز شیمیایی ازکارافتاده حتی فک فامیل درجه یک من هم باور نمیکنند که یک ریال از بنیاد شهید حقوق نمی گیرم ومعلوم هم نیست این بودجه میلیاردی را به چه کسانی میدهند
درتاییدفرمایشات حاج عباس باید بگویم جانبازان صدا سیما کاملامظلوم واقع شده اند واستخوان درگلودارند
باسلام خدمت برادرجانبازوایثارگرجناب آقای سرافرازدامه برکاته خواهشمنداست
طرح جامع وتکریم ایثارگران رسانه ملی راابلاغ واجرافرمائیدودعای جانبازان صداوسیماپشت سرشماباشدنه مثل آقایان ضرغامی /موسوی مقدم وصوفی که یک مشت دروغ سرهم میگردندوهمه ماراسرکارمی گذاشتند.مثل فیلم دیوانه ای ازقفس پرید که قاضی درگوش یک جانبازمی گفت شماجانبازان تا
زنده ایدخارچشم ووقتی می میریدنورچشم هستید.روسای قبلی رسانه
ملی وعده ماوشماسرپرصراط انشاءالله .انسان بایدکاری بکندکه ازیادهانرود
والسلام.جانبازشیمیایی
باعرض سلام خدمت برادرجانبازوایثارگرگرامی جناب آقای سرافرازدامه برکاته به استحضار
میرسانددرروزتودیع ومعارفه جنابعالی درمرکزهمایشهابعدازمراسم خدمت جنابعالی رسیدم وعرض کردم جناب آقای مهندس ضرغامی که جلسات متعددی باایشان درمورد
طرح تکریم جانبازان وطرح جامع ایثارگران قولهای مساعدی رادادندولی انجام نشد
خداراشاهدمیگیرم وبنام پیامبرگرامی اسلام (ص) قسم یادمیکنم که وقت سرکاربوده ایم ولاغیرحتی قائم مقام ایشان که لباس پیغمبروازسادات هستند قول مساعددادندومن
درجلسه ای باعده ای ازجانبازان عزیزوزحمتکش صداوسیماخطاب به آقای موسوی
مقدم گفتم سرپل صراط جلوی شما راخواهیم گرفت که ایشان خنده تمسخرآمیزی
کردند وجواب بنده راندادند،که بنده به جنابعالی عرض کردم لااقل شما هوای جانبازان
راداشته باشیدکه خود شما هم جانبازهستیددرخاتمه بگویم درزمان آقای ضرغامی
نامه ای به عنوان رنجنامه برای مقام معظم رهبری تنظیم کرده بودیم که یکی ازجانبازان
صداوسیما فرمودند کمی دست نگه داریم تاشایدآقایان مسئول درصداوسیماازکرده خود
پشیمان شونداما متاسفانه.....!؟وبه قول حضرت امام خمینی(ره)نگذاریدپیشکسوتان
جهاد وشهادت درپیچ وخم زندگی به فراموشی سپرده شوندویادرفیلمی که 10سال
پیش به نام دیوانه ای که ازقفس پرید بابازیگری پرویزپرستویی درنقش جانبازوداریوش
ارجمنددرنقش قاضی که دردیالوک فیلم قاضی درگوش جانبازگفت شماجانبازان تازنده
هستیدخارچشمیدووقتی که میمیریدنورچشم هستید.بلعخره یک روزآه جانبازان مظلوم صداوسیماشما رازمین گیرخواهدکردانشاءالله توجه بیشتری بشود.والسلام
چرابه جانبازان صداوسیمااهمیت نمی دهند.نگذاریدپیشگسوتان جهادوشهادت درپیچ وخم
زندگی کم بشوندامام خمینی(ره)
باسلام خدمت برادرجانبازوایثارگرجناب آقای دکترسرافرازدامه برکاته.باستحضارمیرساند
روزتودیع ومعارفه جنابعالی این حقیردرمرکزهمایشهابه قدریک دقیقه فقط شریف جنابعالی
راگرفته ودرمورداینکه خودشماجانبازهستیدهوای جانبازان عزیزصداوسیماداشته باشیدوطرح حامع ایثارگران وطرح تکریم جانبازان راکه ریاست قبلی سازمان ابلاغ واجرا
نکردند شمااجرافرمائیدکه فرمودیدچشم.انشاءالله مورداجراقرارگیرد.ومثل قبل که آقایان مسوول رسانه ملی ازجمله آقای موسوی مقدم که قول دادند ولی عملی نکردند.
...

در این دنیا :

رزمندان جانبازان 5 % دفاع مقدس بیکار و بدون درآمد را حقوق و

معیشت نمی دهند ؟! و فقیر و تنگدست رها کرده اند ؟!

و در آن دنیا :

رزمنده جانباز دفاع مقدس 5% را شهید حساب نمی کنند ؟!

و این مزد ؛ دفاع مقدس ، از جان و مال ؛ و از دین و از وطن است ؟!

یعنی اینکه : سزای نیکی بدی شده است ؟!

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد
دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست
خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد
کس نمی‌گوید که یاری داشت حق دوستی
حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد
لعلی از کان مروت برنیامد سال‌هاست
تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد
شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار
مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد
گوی توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند
کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد
صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست
عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد
زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت
کس ندارد ذوق مستی میگساران را چه شد
حافظ اسرار الهی کس نمی‌داند خموش
از که می‌پرسی که دور روزگاران را چه شد

این ظلم بی حد و حساب از کدامین کهکشان است ؟!

خدایا کجاست : چشم بینا ؟!

خدایا کجاست : قلب عادل ؟!

خدایا کجاست : دین و ایمان ؟!

خدایااااااااااااااااااا

بفریادمان برس ؟!

آمین
چراقانون پست همطرازبراساس ماده16بنیادبرای جانبازان زیروبالای 25درصدکه درقانون بنیادشهیدوامورایثارگران آمده درصداوسیمارعایت نمیشود.قانون پست همطراز:(جانبازان شاغل و بازنشسته که از تاریخ تصویب قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی (۳۱/۳/۷۴) به بعد، به دلیل برکناری از پست‌های مدیریت و سرپرستی و یا جانبازانی که پس از اعاده به خدمت از دوران حالت اشتغال به جهت عدم وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب و همتراز با کاهش حقوق و مزایا مواجه شده‌اند، مشمول این دستور اداری خواهند بود.)خیلی ازجانبازان عزیزکه ازپستهای مدیریتی کناررفتنددرمراکزوتهران درحکم حقوقی آنهاازسوی اداره کل منابع انسانی عبارت"قطع مسئولیت"امده وحقوق ومزایای مدیریتی آنهاکاهش پیداکرده وحذف شده است..ودیگراینکه بخشنامه وقانون شودکه این جانبازان عزیزبایددرسازمان درپستهای مدیریتی که استفاده شوندنه اینکه به حال خودرهاشده اندودرحاشیه هستندمیگیدنه درمراکزوتهران امارجانبازهاروبگیریدببینیدتوچه قسمتهایی دارن کارمیکنن.آیاحق این بزرگواران اینه؟.البته قراراست باپیگیری های جناب اقای جعفری معاون محترم منابع انسانی قانون طرح جامع خدمات رسانی جانبازان وایثارگران اعمال شوددرآینده ای نزدیک که انشالله انجام شود.لطفاپیگیری کنید.9988
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi