شناسه خبر : 31227
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستندی پیرامون شهدای اهل سنت

"سنت شهادت" حکایتگر وحدت میان شیعه و سنی در دفاع از میهن اسلامیمان است که در 6 اپیزود، توسط 6 کارگردان، در 6 استان و درباره 6 شهید از شهدای اهل سنت ساخته شده است.

به گزارش بی باک به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، مجموعه "سنت شهادت" مستندی پیرامون شهدای والامقام اهل تسنن در کشورمان است که در 100 دقیقه آماده نمایش شده است و بزودی طی مراسمی از آن رونمایی به عمل خواهد آمد.

این مجموعه مستند که حکایتگر وحدت میان شیعه و سنی در دفاع از حریم میهن اسلامیمان است در 6 اپیزود، توسط 6 کارگردان، در 6 استان و درباره 6 شهید از شهدای گرانقدر اهل سنت ساخته شده است.

محمدعلی شعبانی در استان گلستان، حسن قهرمانی در استان اردبیل، محمدعلی هاشم زهی در استان سیستان و بلوچستان، پیمان نهان قدرتی در استان کردستان، ماکان عاشوری در استان گیلان و سید سجاد آوینی در استان هرمزگان اپیزودهای "سنت شهادت" را ساخته اند.

نقاط برگزیده و منتخب جهت ساخت این مجموعه مستند از استان های مرزی کشورمان هستند و این حاکی از آن است که بر خلاف شیطنت های استکبار جهت ایجاد نفاق میان مذاهب، ایران اسلامی به عنوان جزیره ثبات مظهر اتحاد شیعه و سنی بوده و هست که مقاومت همه جانبه در دوران شکوهمند دفاع مقدس گواهی بر این مدعاست. 

مجموعه مستند "سنت شهادت" محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است و پژمان لشگری پور طراح و تهیه کننده آن است.

مراسم رونمایی از این مستند بزودی و با اطلاع رسانی قبلی برگزار خواهد شد.

منبع: مشرق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi