شناسه خبر : 31358
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 13:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید دانش آموزان لرستانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: اردوهای راهیان نور در تعمیق باورهای دینی نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان،گودرز کریمی‎فر در جلسه شورای هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و اداره کل آموزش و پرورش لرستان، افزود: اردوهای راهیان نور در تعمیق باورهای دینی نقش بسزایی دارند و با این حال باید تمام تلاش خود را برای برگزاری این اردوها به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه نوجوانانی که تصور نمی‎کردیم بتوانیم از حیث فرهنگی بر روی آن‎ها اثرگذار باشیم در اردوهای راهیان نور و در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تحت تاثیر قرار گرفته‎‏اند، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فراتر از اردوهای معمولی است که برگزار می‎شوند، بنابراین باید فراتر از یک اردو به آن‎ها نگاه کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اعزام 25 هزار نفر از دانش‎آموزان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، تصریح کرد: این اعزام‎ها در شرایطی صورت گرفت که سهمیه استان 24 هزار نفر پیش‎بینی شده بود اما خوشبختانه با تعاملی که بین آموزش و پرورش و سپاه استان برقرار شد موفق به اعزام 25 هزار نفر از دانش‎آموزان به این اردوها شدیم.

کریمی‎فر با تاکید بر اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است، اضافه کرد:شهدا و به‎ویژه شهدای دانش‎آموز سرمایه‎های ما برای انتقال ارزش‎ها و باورهای دینی به بدنه پهن پیکر آموزش و پرورش محسوب می‎شوند.

وی از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین و حساس‎ترین دستگاه تربیتی در کشور نام برد و گفت: تعمیق معنویت،انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‎های اسلامی از مسائلی هستند که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر آن‎ها تاکید شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi