شناسه خبر : 31505
جمعه 17 بهمن 1393 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده شهدا باید محکوم شوند!

خانواده شهدا باید محکوم شوند چون آقای فرماندار می خواهد!

علی حسین - در آستانه ایام الله دهه فجر؛ این بار شهداء آماج حملات یک فرماندار قرار گرفتند. از نام شهید و از افتخار به شهید هرگز غفلت نکنید. تبلیغات عنادآمیز دشمنان سعى کرده ‏اند که ارزش هاى شهید را به تدریج کم کنند و در مواردى به ضد ارزش تبدیل کنند!

در آستانه ایام الله دهه فجر و در روزهایی که مسئولان باید برای قدردانی از مقام شهدا و ارج نهادن آرمان های پاکشان به دیدار خانواده شهدا شتافته و مزار مطهر آنها را غبارروبی کنند، متأسفانه در آذربایجان غربی بی تدبیری ها و ایراد سخنرانی های جنجالی پایانی ندارد و مسئولان دولت تدبیر و امید دچار نوعی سوء تدبیر شده اند. این سوء تدبیر که خود را در انتصاب فرمانداران شهرستان نشان می دهد با اظهارات جنجالی و غیر متعارف یک فرماندار در استان به نهایت  رسید.

مهدی قهرمانی فرماندار تکاب در اظهاراتی جنجالی گفت: کسانی هستند که به اسم شهید هستند اصلا" واقعا" شهید نشده اند، اتفاقی روی مین رفته اند، ترکش اصابت کرده یا در نزاع های محلی کشته شده اند!

العجب آقای فرماندار! یعنی این مین ها را برای انسان ها و نیروهایی که به جبهه ها رفته بودند نکاشته بودند و تنها آنها را برای محصول دهی و برداشت در فصل مناسب در دل خاک کاشته بودند و یا دشمن خمپاره ها و موش کها را برای دلخوشی ما پرتاب می کرد تا ترکش های آنها موجب شهادت رزمندگان و همچنین شهروندان ایرانی نشود. اینگونه اظهارات از هیچ منطق و دلیلی پیروی نمی کند و تنها ماحصل این سخنان جنجالی به تشکیک کشاندن شهادت شهدا و ایجاد شک و تردید در خصوص آنها در افکار عمومی است. شهدایی که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و خالصانه به دیدار محبوب خویش شتافتند تا امروز ما و شما در امنیت کامل بتوانیم آنها را زیر سؤال ببریم!

وی در ادامه از سعادت نداشتن عده ای با حالت تمسخر برای رسیدن به فیض عظیم شهادت پرده برداری کرده است، آنهایی که شانسی و تصادفی جان سالم به در برده اند! همچنین از نا عادلانه بودن رسیدگی به خانواده شهدا خبر می دهد و خواستار نرسیدن به امور آنها می شود. وی در سخنان خویش همچنین سعی در القای این موضوع دارد که خانواده شهدا در امور مربوط به خویش، شهدا را سپر قرار داده و از آنها سوء استفاده می کنند که در ذهن مخاطبان نوعی تردید و بدبینی می تواند نسبت به خانواده شهدایی که در طول سالیان دراز که عزیزانشان به خاطر امنیت و آسایش کشور از دست داده و با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند، ایجاد کند.

مسئله ای که قابل تأمل و بررسی است این موضوع می باشد که اگر آن شهدا نبودند شما می توانستید اینگونه راحت و در آرامش و آسایش حرف هایتان بر زبان بیاورید. آیا همه ما مدیون خون شهدا نیستیم؟ آیا شهدا به عنوان کسانی که عاشقانه و بی ادعا و بدون توجه به زرق و برق دنیا به جبهه های حق علیه باطل شتافته و خون خویش را نثار راه مقدس اسلام و دفاع از وطن کردند مستوجب اینگونه رفتارها هستند؟

بهتر است گریزی به بیانات مقام معظم رهبری داشته و قسمتی از بیانات ایشان در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان خراسان را در تاریخ 27/ 2/ 86 بازنشر کنیم. معظم له می فرمایند:

 

"خانواده‏ ى شهیدان و ایثارگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت، فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند؛ با هیچ قشر دیگرى در انقلاب، این مجموعه قابل مقایسه نیستند. ارزش آن مادران و پدران، آن همسران و فرزندان و بازماندگان که حرمت خون شهیدشان را حفظ کردند و خودشان با صبرشان، با گذشتشان مظهر دیگرى شدند از فداکارى در پیشبرد اهداف انقلاب، این است که یکى از مؤثرترین و نقش ‏آفرین‏ترین عناصر کشورند. نمی خواهیم تعارف کنیم یا خوشامد بگوئیم؛ میخواهیم حقیقت مطلب آنچنان که هست، روشن شود. به خانواده ‏ى شهدا می خواهیم بپردازیم. من عرضم این است که پدران شهدا، مادران شهدا، همسران صبور شهدا، فرزندان شهدا در این افتخارات پشت سر شهدا قرار دارند. اگر خانواده ‏هاى شهدا این صبورى را نمی داشتند، این تکریم به شهادت عزیزان خود برایشان این‏قدر بااهمیت نبود، قدر شهادت در جامعه ‏ى ما می ‏شکست. شهدا خودشان گوهر گرانبهائى شدند و درخشیدند و خانواده‏هاى شهدا با رفتار خود، با ایمان خود، با صبورى خود، این گوهر درخشنده را در معرض دید همه قرار دادند. نگذارید غبارهاى فراموشى - که عمداً گاهى این غبارها را می خواهند بر روى این خاطره‏ هاى گرامى بپاشند و قرار بدهند - روى این خاطره‏ هاى گرامى را بگیرد؛ زنده نگه دارید. مسئولان هم بایستى این کار را بکنند؛ مسئولان بنیاد شهید هم موظفند؛ مسئولان دستگاههاى دیگر دولتى و عمومى هم وظیفه دارند. خود خانواده ‏ها هم در محیط هائى که شعاع نفوذ و سلطه‏ ى آنهاست، این کار را انجام بدهند. از نام شهید و از افتخار به شهید هرگز غفلت نکنید. تبلیغات عنادآمیز دشمنان سعى کرده ‏اند که ارزش هاى شهید را بتدریج کم کنند و در مواردى به ضد ارزش تبدیل کنند! این در کشور ما اتفاق افتاد؛ این سعى انجام گرفت؛ البته خنثى شد. اما عده ‏اى این قدر وقاحت ورزیدند که نام شهدا و اصل شهادت را زیر سئوال ببرند."

اما آنچه که به نظر می رسد هنوز برخی درک واقعی و درستی از فضای موجود بر کشور و تأثیر فرهنگ شهادت در جامعه ندارند و هر آنچه را که به ذهنشان می رسد در جلسات رسمی و به صورت نامتعارف بر زبان جاری می کنند. گو اینکه انگار خانواده شهدا وامدار ما هستند و چون در سال های طولانی به واسطه نبود عزیزانشان با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و برای همیشه چشم انتظار دیدار عزیزانشان مانده اند باید محکوم شوند.

خانواده شهدا باید محکوم شوند، چون صدای گریه شبانه دخترکان شهدا هر شب سکوت شب را می شکست اما هیاهو و زرق و برق دنیای مادی مانع از شنیده شدن صدایشان توسط ما می شد و می شود.

 

خانواده شهدا باید محکوم شوند، چون ناله های مادری پیر و پدری نحیف که در بستر بیماری و تنهایی یاری رسانی را می طلبد و چون پسرش برای حفاظت از جان و ناموس ما جان نثاری کرده است، شایسته نیست یاری رسانی برای آنها پیدا شود.

خانواده شهدا باید محکوم شوند، چون بسیاری از همسران شهدا به برای اینکه نشان دهند که مردشان در خانه هست کفش مردانه ای را جلو در ورودی خانه می گذاشتند و شب ها را نیز با فرزندانشان در ترس و دلهره سپری می کردند.

خانواده شهدا باید محکوم شوند، چون فرزندان شهدا در عیدها چشم به راه می ماندند و در حسرت خویش شاهد خرید شب عید توسط پدران دوستانشان بودند که پدر و فرزند دست در دست یکدیگر راهی بازار می شدند، چه لذتی بالاتر از این!

خانواده شهدا باید محکوم شوند، چون خانواده شهید هستند و عزیزانشان شهید شده اند.

خانواده شهدا باید محکوم شوند، چون آقای فرماندار خواسته است!

کد خبرنگار: 16
اینستاگرام
گفته بودم شهدا آثار و برکاتی دارند که هیچ کس نمی تواند منکر آن شود . روزی به زودی زود از نقش شهدا در زندگی ام خواهم گفت . و الان هم شک ندارم خودشان یه تو دهنی محکم به این فرماندار بی وجدان و بی انصاف خواهند زد اما در حال حاضر مهم این است که نهادهای ارزشی و مدیران ارزشی وجود خودشونو ثابت کنند . سکوت هر مسلمان خیانت است به خون شهدا که برای اعتلای ارزش های نظام اسلامی جان خود را فدا کردند . متاسفانه این اهانت در روزهایی رخ داد که منتسب به جشن بزرگ انقلاب است .
یه روز وزیر ما بی خیال از اهانت به ساحت مقدس پیامبر ص با دشمنان دین خدا شانه به شانه و سلانه سلانه قدم می زنند آن وقت برای توجیه کار اشتباهش می گوید فلان جانباز قبلی هم ... و چه آبرویی رفت از آنها وقتی تکذیبیه دفتر مقام معظم رهبری انتشار یافت .!! و چه بگویم که یه روز مجوز تبلیغ منکرات توسط وزیر ارشاد صادر می شود و یک روز هم فرماندار این نظام که پابرجاست به واسطه خون شهدا ، به ساحت ایثار و شهادت اهانت می کند . در واقع دشمنان اسلام افکار و آرزوهای پلیدشان را بی هیچ خون و خون ریزی در کشور اسلامی ما رواج می دهند . بپاخیز مسلمان نه برای اینکه دل شهدا شکسته است از این اهانت بزرگ !!! بلکه به خاطر دین خدا و نظام اسلامی مان که اهدافش بازیچه امیال و هوای نفس افراد دون صفت قرار گرفته است ..
شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم
سلام ، نفوذ عناصر فاسد غرب زده و ضدیت با ایثارگران از دوران دولت اصلاحات با هجمه وسیع به روحانیت و ایثارگران آغاز شد. تفاوتی بین غرب زده و بهایی و سلطنت طلب و ضد انقلاب و اینگونه القاب وجود ندارد زیرا همگی در یک راستا بر علیه ارزشها و ارکان نظام اسلامی فعالیت میکنند. قوه قضاییه مرجع بازدارنده و حافظ عدالت گستری و منافع نظام اسلامی بوسیله وزیر دادگستری تبدیل به بنگاه اقتصادی شده که حدود الهی را با پول تعویض و تعطیل کردند. بعد از پیروزی انقلاب عده ای بدبخت و درمانده ضمن نفوذ در نیروهای انقلابی به پول و ثروتی باد آورده رسیدند و در حال حاضر تبدیل به سیاست بازانی باندی با نقاب دینی و انقلابی شدند.
در دین مبین اسلام هرگز اجازه رشد بی رویه و تجمع ثروت و قدرت در اختیار افراد و گروههای باندی وجود ندارد اما این روزها همان افرادی که ذیل حدود الهی و گناهان کبیره اقدام به انتشار تبصره کردند اکنون ضدیت و دشمنی با ارکان نظام اسلامی را علنی و آشکار بدون نیاز به نقاب در کسوت مسئولان ارشد کشور مرتکب میشوند و هیچ قدرتی جلودارشان نیست.
نه برادر شما درد سیاسی داری که دولت اصلاحات را مورد اتهام قرار می دهی دولت اصول گرای افراطی احمدی نژاد مورد حمایت شما چه گلی به روی ایثارگران و خانواده شهدا جزء یک سری ظاهر سازی و عوافریب زد؟؟؟؟؟ و چه فسادهای به اسم اصول گرایی و ...... چه خواسته یا ناخواسته برمردم تحمیل نکردند که کمتر ظالمی در طول تاریخ چنین فساد ها در دولتش وجود داشت. نفرین بر هم کس که به دروغ اصلاح طلب یا اصول گراست که البته امروز دامن بسیاری را این نفرین می تواند بگیرید چون اصلاح طلبی و اصول گرایی عموما دروغیست برای فریب مردم و موج سواری و رسیدن به امیال نفسانی و باندی و سیاسی و مردم و ایثارگران همیشه مظلوم بوده اند به ویژه زمانی که کسانی به نام آنان تجارت می کنند که چه بد تجارت می کنند این فسادین و منافقین و چه بعد جهنمی در انتظارشان هست آنان که با خون شهدا و ناله جانبازان و شیون آزادگان ما تجارت می کنند و چقدر بد و ظالم هستند دوستان جاهل ما که گاهی می خواهند حمایت کنند ولی با حمایت بدشان ظلمی بدتر از ظلم دشمنانان ملت و ایثارگران به ما می کنند. خداوند من و شما و ما را به راه روشن و حقیقت رهنمون باشد. آمین
عزیزان جانباز ، خانواده شهدا ، شهدای عزیزم ... فرماندار بدبخت در موضعی منفعلانه اظهارات خود را تکذیب کرده که با شهادت حاضران این ترفند ایشان نقش بر آب شد .
و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
شهدا قول می دم تا آخرین نفس و قطره خونم نگذارم آرمانهای شما به انحراف کشیده شود و یاد شما به فراموشی ... دهان یاوه گویان را با مشت فولادین خود آنچنان می بندیم که تا ابدالدهر از سخن گفتن باز بماند .
مرگ بر تو اي آمريکا - مرگ بر تو اي فرماندار - خون جوانان ما ميکچد از چنگتان
با سلام
جناب آقاي فرماندار اگر همان هاي كه به قول شما اتفاقي روي مين رفته اند و اگر اين كار را نمي كردن كه الان بجاي فرماندار بودن ...
شرم بر تو باد ای ... از خود مردم تکاب توقع برخورد محکم داریم
...
مرا علی صدا کنید

http://fashnews.ir/fa/news-details/31421/


فاش نیوز عزیز



از اینکه هنوز استوارانه در خدمت شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و انقلاب

اسلامی ایران هستیید .

و اینکه بر خلاف دیگر سایت ها و خبر گذاری ها نظرات حق جویانه ما را در دفاع از

حقوق رزمندگان و جانبازان بالاخص 5 % منتشر می کنید . :

و می دانم که مخالف زیاد داریم و گاهاً مورد غضبشان هم قرار می گیرید ؟!

متشکریم

و اما منظور اینجا :

معرفت را اینجا باید جست ؟!

که چه کسانی فقط به دنبال پول و مال دنیا هستند ؟!

آرزوی این شهید عزیز :

که خرجی هم ندارد ؟!

و بسیار هم ثواب دارد و سودمند است ؟!

اینست که علی حسینی صدایش کنند ؟!

و این همه نظاره می کنند و می بینند ولی دریغ از یک علی حسینی گفتن ؟!

یک نام را صدا کردن از شهید دریغ می کنند ؟!

و این از ظلم به : اینجا نمی گویم که بسیار گفته ام ؟!

که یادش بخیر آن روزهای قدیم :

با فرهنگ ایثار و شهادش ؟!

فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس یادش بخیر ؟!

که رزمنده خودش را روی مین می انداخت تا همرزمانش به جلو

هجوم ببرند ؟!

یادش بخیر

الهم صل علی محمد و آل محمد

یا حسین

یا شهید

علی حسینی
بقول دکتر شریعتی همینکه خدا میداند و می بیند کافی ست ....این فرماندار احتمالا از همان...
سلام
در راهپیمای فکر کنم هفته دفاع مقدس بود اقای رو حانی از کرنی بلند گو بین مردم زنده پخش می شد داد زدند حق حقوق ایثار گران دادم دیگه چه می خواهید کلید تدبیر امید می خواهید اون هم داده امریکای ها در دهان و کارخانه های سوخت تخته کنند فقط خنده داره و این شعار بلده خدا پناه می برم به تو از دست این های که نمی گزارند راحت وطن خون شهدا بفروشم جانباز خانواده شهید برای اینها ارزشی نداره من پیشنهاد می کنم جانباز خانواده شهیدی که در ادرات حتی بنیاد کاری دارد یک دختر بیجاب وکیل کند یک ساعت کارش حل می کنند از زخم بدن ما بو میاد ادره بوی ما همه را ناراحت می کند امتحان کنید حتی بیجاب این فرماندار هم رام می کند
برادرعزیز استفاده ازاین حربه فقط برازنده خودفرمانداراست،جانبازان اسطوره غیرت هستند،فعلا فرماندارمحترمه با این روش حکومت میکند
سلام برامام وشهدا و مقام عظمای ولایت

کاش خبرنگاران ما سری به دستگاه های اجرایی بزنند واز نزدیک از وضعیت ایثارگران گزارش تهیه کنند . آنوقت مظلومیت آنها را درک میکنید . ما در چه خیال وفلک در چه خیال است . ایثارگران و مردم تکاب باید برخورد جدی با این فرماندار بکنند که به بقیه سرایت نکند . ظاهراً بی احترامی به ایثارگران شده برند روز . استاندار محترم موضعش را بیان کند وبرخورد منطقی وقاطع بااین فرماندار داشته باشد .
سلام همه ایثارگران احقاق حق کردند بجز بنیاد شهید متولی و حقوق بگیر و مدافع ارزشها.
وا عجبا از بنیادشهید
با سلام . من میگم نکنه همۀ این مسائل شایعه باشه ؟ ( یا توطئه بر علیه جامعه ایثارگر با اهداف خاص ؟؟ ) آخه فرماندار تکاب گفته من خودم رزمنده و برادر شهید و سهمیه ای هستم (کارشناسی عمران - بدون ذکر نام و نوع دانشگاه !! شاید پیام نور )
مثلا من همیشه مشکلات ایثارگران را در بسیاری از سایتهای ایثارگری و غیر ایثارگری مینویسم البته مشکلات واقعی نه دروغ !

ولی هیچوقت هیچوقت هیچوقت نه اسم و نه محل درس و کار و زندگی و شهر و مشخصات واقعی ام را نمی نویسم .... - بیشتر هم بخاطر اینست که بنیاد و دوستان و ....... سؤال پیچم نکنند ، حوصلۀ اعصاب خوردی ندارم ... -
بقیه اش بعدا ، میترسم خسته بشم ولی ارسال نشه !!!!!!!!
می دونی مشکل بعضیا چیه ؟؟؟؟ نمی خواد فسفر مغزتو برای سوال من خرج کنی خودم میگم .. مشکل اینه که بعضیا امید دارن ایشالله ایشالاهی بشه .. بعد خودشونم میگن ایشالا ...!!!!
بزرگوار یه سری به سایتها بزن مظنه پرداختن به این اهانت دستت میاد !!
البته بنیاد از این کارها بدش نمی اید ای خانواده شهدا ای جانبازان ای رزمندگان بیدار هوشیار باشید دستهایی در کار است تا همه شما از صحنه نظام حذف کنند ما فقط چشم امیدمان به امام خامنه ای است که خمینی گونه پوزه بدخواهان ایثارگران را به خاک بمالد ای فرزنده زهرا نگذار به ما اهانت شود اگر چشمان مارا هم از حدقه در بیاورند دست از حمایت از ولی فقیه برنمی داریم
می دونی مشکل بعضیا چیه ؟؟؟؟ نمی خواد فسفر مغزتونو برای سوال من خرج کنید خودم میگم .. مشکل اینه که بعضیا از هر مسئله ای میخوان برای کوبیدن تفکرات انقلابی و اعتدالگرای رئیس جمهور محترم آقای روحانی سؤاستفاده کنند . زهی خیال باطل زهی پندار واهی .......ایشالا حالا حالا رئیس جمهور باقی میمانند ، حداقل تا پایان دورۀ دوم شان . ایشالا ماشا الله چشم حسود کور .....
حسن روحانی رییس جمهور محبوب
حسن روحانی رییس جمهور محبوب
...........................................
...........................................
...........................................
...........................................
دوست من خیلی بد حرف می زنی ؟؟!! چشم حسود کور یعنی چه ؟ خو تو که دوخط حرف منو کپی کردی چیه که ادعای کایدیتم میشه ؟ اصلا می دونی کاید یعنی چه ؟
حالا اگه اهل گفتمانی !! میشه بپرسم منظورت از نظرات انقلابی کدومه ؟ نظر اعتدالگرا کدومه ؟
مکن کاری که راهت را ببندند
مزن حرفی که دانایان بخندند ...
برای بنی صدر هم از این حرفا می زدید باروژلب ولباس زنانه از کشور خارج شد دوزار بده آش به همین خیال باش
شرم بر تو باد ای فرماندار نا به خرد توبه کن
سلام بنده هنوز هم در شوک هستم تمام بدنم می لرزه شک نکنید این فرماندار از غربیها دستور میگیره شایدهم از اسراییل چون کشورهای غیرمسلمان هم به دلاوران جنگ شون نه بلکه توهین نمی کنند بلکه خیلی خیلی هم احترام میزارن
ببخشید اقای فرماندار اگه خانواده شهدا وجانبازان دارن حق مردم رو باگرفتن سهمیه ی که شما خیلی بزرگش کردین ناحق میدونیدخب در شهادت و جانبازی هنوز بسته نشده بفرما اگه خانواده شماهم دوست دارن از این سهمیه ها استفاده کنن...
خجالت آور است........
اگر امروز جلوی این ادم ها نایستیم این توهین ها ادامه خواهد داشت....
سلام واقعااگرشهدانبودننداین انقلاب نشده بودالان این اقای فرماندارخداوکیلی چکاره بودایاگوسفندبه این اقامی دادنندبچراندبابابرای امثال شماکه بدنشده مگرزمان جنگ گفتندهرکسی بیادجبهه چیزی میدنندمگرشماهاکه حق ماموریت وحقوق های انچنانی میگیریدکسی به شماکاردارداگرافرادی نمی رفتندجلوی صدام بیستندتووخانواده ات الان مثل عراقی هاوسوریه ودیگران بایدبه داعش می گفتی دایی پس دیگه به خون شهدابی احترامی نکن درکوچه ماخانواده شهیدهست که من هنوزیکبارهم ندیدم کسی به انهاسربزندوهیچ امتیازی نگرفته اندمگرشماهاسیرمیشویدکه به دیگران برسد
عامل موساد است
جناب فرماندار احمق دوستان شما خیلی وقته از ایران فرار کردن عمه ات مریم رجوی و دایی ات مسعود رجوی رفتن ولی تو جاماندی وای به حال این دولت بی تدبیر که جه تدبیری به کار برده که حیوانی مثل شما را سر کار آورده قیافه ی تونشان میده چه حیوانید هستی
باسلام بر اقای مجتهد و جانبازان همراهش سوال پیش می اید با این سخنان پس بنیاد شهید استان ، شهرستان ، و یا کشور چکاره هستند ولی با این سخنان زشت من چیزی برای گفتن ندارم فقط خدا کند این فرماندار دیوانه باشد اگاهانه این اهانت را به این خانواده شهدا که روشنی پخش چشمان مردم ولایت مدار است نگفته باشد و اما چقدر قشنگ جناب مجتهد در یک سالن سخنرانی کنی و تمامی مطلب و دیدگاه زشت خود را بگویی بعد با این مطلب تکذیب می کنم ما شاالله به شهامت شما ولی معلومه شما از اداره گزینش البته از جلوی درب ان رد شده ای.
این آقای فرماندار مستحق محاکمه ست جدا خجالت آور وقتی یه فرماندار انقدر وقیح میشه از کانون وکلا ویه مشت ..........توقعی نمیره یه فکرجدی به حال خانواده مظلوم شهدا وایثارگران بکنید
انقدر از این فرماندارها توی پستهای مختلف هست که دیگه کسی نمیتونه جلوشون روبگیره متاسفم به حال خودمون
سردارشهید خرازی بزرگوار دروصیت نامه ارزشی خود میفر مایند . اختلاس وحیف ومیل بیت المال و خیانت به اموال ایران اسلامی وتوهین به ارزشهای معنوی بزرگترین ضربه به پایه های اسلام وخون شهداست . وقتی که دولت مندان خاین به اموال بیت المال جسارت میکنند میلیاردها ثروت کشوررا بالا بکشند واقازادهاشان بابورسیه های کلان به جان ومال مردم مسلمان بی اعتنا باشند همین خواهد شدکه یک مسول درگوشه ای از کشورکه مهد اسلام وانقلاب است به راحتی به ارزشهامیتازد . ازملت ایران انتظار میرود برای حفظ ارزشهای اسلام وخون شهدا درمقابل دولتمردان خاین به اموال مسلمین ونمایندگان وهرکس دیگری که سودای تخریب انقلاب رادارند به جد برخورد کرده و کشوررا ازوجود خاینین به بیت المال و خون شهدا پاک سازند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi