شناسه خبر : 31629
شنبه 18 بهمن 1393 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حماسه‌آفرینی شهدا مرهون همراهی همسران‌شان بود

به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، عابدین عابدی مقدم در نشستی با عنوان "زنان و دهه فجر انقلاب کارکنان زن بنیاد خراسان رضوی" در سالن شهید هاشمی نژاد افزود: وقتی اسلام به جایگاه زن پرداخت هیچکدام از ادیان به این مقوله توجهی اینگونه‌ای نداشتند و این پیامبر اسلام بود که بر اهمیت این مقوله تاکید کرد.

 

 

عابدی مقدم خاطرنشان کرد: این مادران و همسران شهدا و ایثارگران بودند که در هشت سال دفاع مقدس پا به پای همسرانشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و چه قبل و چه بعد از شهادت و مجروحیت عزیزانشان نقشی مهم و اساسی در دفاع از میهن اسلامی ایفا کردند.

وی نقش همسران شهدا را نقشی زیبا دانست و افزود: اگر تنها در مورد گوشه‌ای از ایثارگری‌های همسران شهدا سخنی گفته شود می‌تواند موضوع پژوهش‌ها و کتاب‌های بزرگ باشد.

عابدی‌مقدم بیان کرد: اگر همراهی همسران شهدا نبود و آنها از این رزمندگان حماسه ساز حمایت نمی‌کردند به طور حتم دفاع مقدس چنین دستاوردهایی را به همراه نداشت.

وی اظهار کرد: امروز جای آن است که از بانوان ایثارگر خود تحلیل کنیم و فراموش نکنیم که ایثارگری آنها افتخار و سربلندی برای مردم به همراه آورده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi