شناسه خبر : 31813
شنبه 25 بهمن 1393 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم تبیین نقش سادات در تبلیغ و ترویج اسلام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به ضرورت تبیین نقش سادات در تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام، گفت: برگزاری یادواره شهدای سادات، گامی برای رسیدن به این هدف است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی جمعه 24 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خاندان سادات به دلیل انتساب با فرزندان حضرت زهرا(س) در بین مردم از احترام و اهمیت خاصی برخوردار هستند.

 

وی افزود: بعضی از کشورها بدون جنگ با مسلمانان به اسلام روی آوردند که این یک افتخار است و مسلمان شدن ادیان مختلف و پذیرفتن مذهب شیعه یک افتخار بالاتری است که مسلماً نقش خاندان سادات در این زمینه، مهم و مؤثر بوده است.

 

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به نقش شهدای سادات در طول انقلاب و نهضت کربلا، گفت: لزوم تکریم شهدای سادات از دو لحاظ قابل بررسی است؛ نخست اینکه اهمیت احترام به شهدا در قرآن آمده است و از سوی دیگر روایات و احادیث بسیاری از پیامبر(ص) مبنی بر تکریم خاندان اهل بیتشان داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه والای شهدای سادات باید تمام ظرفیت‌ خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره به کار گیریم و تمام دستگاه‌ها، نهادها و سمن‌های مردم نهاد باید همکاری لازم را با ستاد یادواره شهدای سادات داشته باشند تا شاهد یک وزن خاص برای اجرای برنامه سادات باشیم.

 

رضایی گفت: پیش از این، یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی، تخریبچی، دانشجویی، اصناف و دیگر یادواره‌ها در سطح شیراز و فارس برگزار شده و امروز هم باید تمام توان را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای سادات بکار بندیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi