شناسه خبر : 32030
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 14:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهدی جان! نیا

سید مرتضی- اگر پستی بود از پول پله حرف می زدند 100 نظر می دادند چون گردونه و گذر زمانه انسان ها را با آزمایش الهی روبرو می کند. آن وقت معلوم می شود کی حسینی بوده کی یزیدی؟! این همه طرفدار داعش منفی به شهید حرم منفی زدند؟! چگونه می توانند به صورت امام حسین در روز قیامت نگاه کنند؟! از امام حسین مادرم فاطه زهرا شفاعت بخواهند؟!

 لازم می دانم بگویم اول عیب خود را برطرف کنیم بعد به دیگران امر نهی کنیم. شهید عزیزمان(عباس عبداللهی) بازنشسته بود. فقط به خاطر دفاع از حرم حضرت زینب به زینبیه رفته بود. نه پول می خواست، نه مقام! همه از ساده زیستی این عزیز با خبر بودند.

 مهدی جان! نیا که مردم این دوران وفا ندارن. نامرد و بی مُروتن و حیا ندارن! خدا می دونه که دروغه وعده هاشون. گلاتو له میکنن اینجا زیر پاشون/ از پشت سر خنجر کشیدن پیشه شونه/ نامردی کردن عادت همیشه شونه/ از برق سیم و زر و سکه همه کورند/ عده ای مردم شهر باشعار تمدن (بی حجاب ) از خدا بدورند.

 ساربانا مهلتی دارم در این جا مشگلی/ رفته از دستم گلی از وی نبردم حاصلی/ اندر این دشت بلا رفته زدستم نوگلی/ من عباس باوفا آرام جان گم کرده ام/ ساربان بهر خدا یک ساعتی آهسته تر/ اندر این دشت بلا گم گشته از من تاج سر

اینستاگرام
جناب سید چرا به انسانها بی احترامی نمایی؟چرا اینقدر دل چرکین و تندخو بودن.اباصالح المهدی آماده باش شماست که به فرموده شما ظهور نماید یا ننماید.به خود اینچنین مغرور مشو و احکام الهی را دست آویز مگیر.و راست گویی شما عزیز گرام نیز تفضل و راه عزیز شهید را پی گیر و عازم .خوب باشد از تحت لحاف و تشک فاطمی بودن.اگر شما را درد باشد بهانه دیگر بجویید.بدبختی با فاش نیز مشکلمان باشد. بفرما و فشار بده.
سلام سرورم حاظرم 35% مانده را به عمه خودم زینب کبری بدهم یک زمان می توانستم لنگان لنگان راه برم 6ماه نیم در خدمت عمه ام بودم ولی باز حاظرم از تنم سنگر بسازند دوستانم دشمن ولایت را حدف قرار بدند حتی در پست تک تیرنداز ماهریم فقط در جبهه ها چلاق شدم عرضه نداشتم پی پدر شهیدم برم یا حق
سید بزرگوار سلام

از حسین ع گفتی دلمان عاشورایی شد واز تنهایی یوسف زهرا س گفتی کباب کردی دل ما . آقامون واقعاً غریبه .مادیات آنقدر کورمان کرده که حتی یادی هم از مهدی صاحب زمان نمیکنیم . وتا وقتی 313 نفر یار نه ظاهری بلکه واقعا حقیقی و بااعتقاد برای آقامون پیدا نشه آقامون فقط خون دل میخوره از دست شیعیان وباید شاهد ظلم به شیعه باشه و برای شیعه دعا کنه . پس همه با هم ازته دل فریاد بزنیم : آقا جان شیعه مظلومه . شیعه حیران وسرگردانه . به شیعه ستم فراوان میشه تو عراق وسوریه . جان ما به قربانت بیا بیا بیا .
الهم عجل لولیک الفرج
سلام ، امیدواریم هرروز با افزایش ایمان به حق و حقیقت در قرب حضرت حق تعالی با وجود زخمهای گربه صفتان بر جسم و روحمان همچنان سربازانی با ایمان و جانثار باشیم. عنوان مهدی جان نیا این روزها عجیب نیست زیرا همانطور که بیان شده تبلیغات وسیعی بر علیه اسلام و تشیع از طریق دشمنان در کشورهای غربی و فضای مجازی وجود دارد که صد البته فقط در فضای مجازی توسط افراد انگشت شماری وطن فروش مجال تبلیغ در ایران اسلامی دارند.
همانطور که اخبار و احادیث در خصوص نشانه های ظهور حضرت قائم (عج) ذکر گردیده تغییرات اقلیمی و نابودی کشورهای غرب با مشیت الهی سرآغاز ظهور خواهد بود. یکی از مهمترین خصایص ظهور حضرت مهدی (عج) برخورداری از معجزات الهی ولایت یعنی تصرف در موجودات و اشیا میباشد که بدینوسیله تمام موجودات و اشیای جهان تحت امر ایشان قرار خواهند گرفت. در آن روز هیچ گلوله ای بدون امر حضرت اجازه شلیک شدن ندارد و تمام دشمنان به حول و قوه الهی ناچیز و نابود خواهند شد. وظیفه ما دعا برای تعجیل در ظهور حضرت میباشد که یکدل و یکصدا از حضرت حق تعالی مسئلت مینماییم.انشالله
مطمئن باشيد فقط يك نفر منفي مي دهد و چند بار به سايت مراجعه و هر بار منفي هاي خود را ثبت مي كند اگر به اين كار ادامه دهد IP و شماره همراه اين شخص را هك كرده در سايت مي گذارم . درود بر شهداي عزيزمان .
سلام آقا سید .. اولش التماس دعا
بعد آقا سید این افرادی که منفی میدن لزوما داعشی یا طرفدار داعش نیستن ..اینا جاهلن !!! مخالف اعزام ایرانیا به سوریه و عراق هستن !! چرا ؟؟؟
خب گفتم که جاهلن و نادان ...چون فکر می کنن دفاع از اون کشورا به ما ربطی نداره ... نمی دونن که خط مقدم ما اونجاست و این عزیزان مثل خود شما ایثار می کنند به آن جبهه اعزام میشن .. اخوی خوب بلدی با سوز دل حرف بزنی و دعا کنی ..
پس دعا کن خدا یه بصیرت به جاهلا بده و ما رو از شر داعشی ها در امان نگه داره ..
شادی روح شهدای حرم صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعداهم
سلام محسن جان
اخوی چرا باید سایت وزین فاش نیوز هم از تهدید هک کردن استفاده کنه ؟؟؟؟؟؟ یه کم بیشتر توضیح بده ببینم منظورت چیه والا تا ظرف 48 ساعت دیگه به خاطرحرفتون بعنوان یه کاربر و علاقمند به سایت فاش نیوز از این تهدید شما از طریق مدیر سایت شکایت می کنم ..اون وقت شک نکن مثل بقیه از کار بی کار میشی مهندس ... می دونی این حرفت چه بازتاب بدی ایجاد می کنه !!!بلاخره هرکس نظرشو میگه ...حالا منفیه یا مثبت ..ممکنه خودی باشه یا نخودی یا بیخودی ..البته شاید از نظرات منفی دلمون مکدر بشه ولی خب بهتره همه سعه ی صدر خود را بالا ببرن .. شکر خدا شما هم که توانتون برای کنترل شرایط در حد قابل قبول هست و خوبه ...فقط کسی حق نداره حرف زشت و اهانت آمیز بزنه والا چه اشکالی داره نظرات متفاوت رو بنویسید ها ....
اخوی محسن سلام ... فکر نکنی یادم رفته چی بهتون گفتم ... اولا که خودتون متوجه فرمایش اشتباهتون شدید ولی با یه تاکتیک فرار رو به جلو حرف ما رو که هیچ خودمونم پیچوندید ... !!!
ولی یه چیز بگم که بدونی دلیل اصلی انصراف از شکایتمو ... محسن جان خودم یه کاری کردم ... یعنی یه کاری رو نکردم ... می دونی می خوام رک و راست بهت بگم منم یه اشتباهی کردم که بدتر از اشتباه شما بود ... بدجور شرمنده شدم ... این شد که دیگه خجالت از کار خودم باعث شد از شکایت درباره شما هم منصرف بشم . حواست باشه درسته ما کار درستو اگر خدا توفیق بده چند بار تکرار می کنیم ولی کار اشتباه رو همون یه بارشم برای ما ..... دفعه بعد ....!! اصلا ولش کن ..پس به کارت بچسب و کارتو درست انجام بده ... !
جناب محسن جان چرا اینقدر خشن و تهدید کننده. باشد گوش به فرمان شما و مهدی جان نیا.از ترسمان اسبابمان را از این سایت جمع کرده و رفع زحمت نماییم. فقط به ابا صالح و فاطمه زهرا قسم و استدعا که در پل صراط احراز شود فاطمی حقیقی و شعاری بودن اشخاص.آمین یا رب العالمین.تکی کرده را گاهی پاتکی نیاز بودن.فاش سخت دل آزرده شدم ازت و به خدای مهربان سپردمتان. چکار کنم شبانه بیایید و خفه ام کنید.
چه شما بخواهید چه نخواهید مهدی جان عج میاد - فقط کمی صبر .....آمین
فاش نیوز از دیشب تا الان پلک رو هم نذاشتم !! چرا ؟؟
تو بگو چرا محسن خان از سر پل صراط حرف زده !!! چرا از دست شما آزرده شده ؟؟
وجدانا محسن کیه ؟ جانباز م ر ک کیه ؟ همقطار کیه ؟
نکنه من جانباز دارم با یه جانباز ... !!! خاک بر سرم وقتی من در تشخیص جانباز اینقدر ضعیفم ... پس اگه حتی امام زمان عج هم بیاد بشینه ...!!! خاک بر سر بی لیاقتم ...خاک بر سرم ...
فاش نیوز .. کمک کن کمک کن کمک کن ................
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi