شناسه خبر : 32160
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با جانباز 55 درصدی در نکا

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علی‌رضا یونسی امشب در دیدار با جانباز 55 درصدی در شهرستان نکا اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های هفتگی است که در دستور کار ما بوده و اجرایی می‌شود.

وی افزود: این دیدارها با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه انجام می‌شود تا با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه‌دهنده راستین شهدا و عاملان به وصایای شهدا و نصیحت‌های جانبازان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه و پیشرفت امروز کشور ما مرهون خون شهدای و جان‌فشانی جانبازان و رزمندگانی است تصریح کرد: آنان شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد و اکنون جانبازان و ایثارگران باید به‌عنوان الگوی جوانان در جامعه مورد توجه باشند.

یونسی ادامه داد: جانبازان با افتخارآفرینی‌ها و ایستادگی در برابر مشکلات، الگوی همیشگی ما در جامعه هستند و خدمات‌رسانی و خدمتگزاری به خانواده‌های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدا از عوامل رستگاری در دنیا و آخرت است.

وی گفت: نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در طول این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و در حفظ آرمان‌های شهدا و ایثارگران بکوشند و این مهم از وظایف اصلی ما مسئولان است تا با زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا، فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: جانبازان با وجود محرومیت‌ها و محدود بودن امکانات، با صبر و بردباری در برابر مشکلات و رنج‌های خود، الگویی مفید و ارزنده برای ما هستند تا با الگوپذیری از این اسطوره‌ها در برابر مشکلات و سختی‌های مختلف جامعه استوار باشیم.

یونسی ادامه داد: عزت و افتخار نظام اسلامی مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران است که باید همواره این مسائل مورد توجه ما قرار گرفته و بدانیم عزت و پیشرفت امروز در گرو ازخودگذشتگی ایثارگران است و آنان الگوهای جاوید برای ما و نسل‌های مختلف هستند.

وی گفت: جانبازان و ایثارگران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در راه دفاع از کشور تا پای جان ایستادند و با تقدیم سلامتی خود، ارزش‌های اسلامی را زنده نگه داشتند و وظیفه ما حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از این ارزش‌های گرانقدر نظام است.

به گزارش فارس، در این جلسه برخی از مشکلات مربوط به جانبازان مورد بررسی قرار گرفت و غلامعلی منصوری جانباز 55 درصد که در شهر بانه از ناحیه پا جانباز شده بود در مورد نحوه جانبازی و خاطرات دفاع مقدس، مطالبی را بیان کرد.

در این دیدار از این جانباز جنگ تحمیلی با اهدای گل و تقدیرنامه تجلیل شد.



 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi