شناسه خبر : 32162
دوشنبه 04 اسفند 1393 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مخلصین به جبهه ها رفتند

سید رضا- امیدوارم خداوند عزت نفس و مناعت طبع را درهمه ما تقویت کند و قدرتی ببخشد تا دربرابر بندگان نیازمندترازخودمان دست نیاز درازنکنیم. رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس خالصانه باتمام وجود به جبهه ها شتافتند تا اسلام و جمهوری اسلامی و کشور حفظ شود. اکثریت قریب به اتفاق رزمندگان ازطبقه مستضعف بودند که آنطورخالصانه و شجاعانه تن ها را دربرابر گلوله و ترکش ها قرارداده و دنیارا شگفت زده نمودند.

 الآن هم که استکبارجهانی جرات کوچکترین تعارض با جمهوری اسلامی ندارد روی حساب دلاوری و شجاعت همان رزمندگان سال های دفاع مقدس است و می داند ملت قهرمان ایران وقتی پای دین و ایمان واعتقاداتش باشد و به رهبری ولایت فقیه وارد عرصه کارزار شود، هیچ مانعی نمی تواند آنان را متوقف کند و ازهیچ چیز هراس ندارند.

 بله عزیزانم، خداوند شاهد آن ایثارها و شجاعت ها و پاکبازی ها بود و حساب وکتاب شما رزمندگان مخلص را فقط او می داند و بس. خوشا به حال شهدای والامقام که رفتند و این مسائل را ندیدند! هرچند شاهداعمال همه ما هستند. قوانین و مصوباتی که برای خدمت رسانی ایثارگران تصویب شد البته کامل اجرانشد و خودشان هم این را می دانند و شأن رزمنده جانباز و آزاده بالاترازاین مسائل است که دست نیاز به طرف اینها دراز کند. انشاا... کسانی که دراین رابطه مسئول هستند به خودشان بیایند و حق الناس را رعایت نموده و حساب قیامت را بکنند که جواب دادن خیلی سخت است.

اینستاگرام
سلام ، در تایید فرمایشات سید رضا عزیز باید عرض کنیم پیشرفتهای نظامی کشور نیز مدیون همان رزمندگان است زیرا همانطور که ملاحظه میشود در کارخانجات صنایع نظامی برادران سپاهی موفق به ساخت انواع سلاحهای پیشرفته دفاعی شدند که در این راطه نیز شهدای گرانقدری تقدیم دین و میهن اسلامی شده است.
در حقیقت همانطور که دوست عزیزمان فرمودند مردم بسیار قدردان ایثارگران هستند اما عواملی با پوشش نقاب دینی و انقلابی در دولت و مجلس رخنه کردند که از پیروزیهای نظام اسلامی همچون دشمنان ناراحت هستند و تا جایی که بتوانند در امور ایثارگران کارشکنی کردند. امیدواریم مردم شریف با شناخت کامل پای صندوقهای رای حاضر شوند تا چنین افرادی فرصت ورود به عرصه های تصمیم گیری کشور را بدست نیاورند.
بی دینا مگه قیامت می شناسن ؟؟؟؟
نمی شناسن که ؟؟؟وگرنه به هرکی بگی سرپل صراط حقمو ازت می گیرم باید از ترس عذاب خدا آدم بشه در حد ....؟؟؟
اووف ....مدتیه دارم فکر می کنم نکنه منم دچار روزمرگی حرف زدن درباره ارزشها در فاش و تمام برنامه ها مجازی شدم !!!!
آیا این نوشتنا فایده داره ؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi