شناسه خبر : 32356
یکشنبه 10 اسفند 1393 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا این کار قانونی هست یا خیر؟

جانباز40درصد -  پیش از هرچیز از شما عزیزان پایگاه اطلاع رسانی فاش نیوز بی نهایت ممنون وسپاسگزارم که درد دل ایثارگران را منعکس می کنید.
خداوکیلی گاهی فکر می کنم وبا خودم میگم : اگه این سایت نبود با کی درد دل می کریدم. بازم ممنون وخدا قوت عرض می کنم اما مشکلی که اخیرا" برای ایثارگران بدون استثناء بوجود آمده خدمتتان عرض می کنم. شاید انشاالله حل بشه:

در ماه های اخیر که بنیاد ایثارگران را برای دریافت وام خرید یا ساخت به بانک ها معرفی می کنند بانک مربوطه استعلام از سازمان راه وشهرسازی می گیرد وسازمان راه وشهر سازی هم می گوید تا تمام مبلغ یارانه وامی که گرفته اید وتسویه اش کرده اید نپردازید به شما جواب استعلام را نمی دهیم. ودهها نامه استعلام را نشانم دادند که ایثارگرانی که در سنوات گذشته تسویه نموده بودند بازهم نسبت به پرداخت یارانه آن وام تسویه شده در وجه حسابی در بانک مسکن اقدام نموده بودند؟!!
بنده خیلی پیگیر شدم ومتاسفانه هیچگونه بخشنامه ای دال بر پرداخت فوق نشانم ندادند وچون برای دریافت وام جدید مجبورم وباید پرداخت نمایم.

بنده سال 1390  12میلیون وام روستایی گرفتم ودر آخر سال 1392تسویه اش کردم والان هم باید یارانه این مدت را پرداخت کنم؟!!
لذا خواهش می کنم اطلاع رسانی بفرمائید که آیا این کار قانونی هست یا خیر؟

ظاهرا" سازمان راه وشهر سازی بخشنامه سال گذشته دولت مبنی بر استفاده یکبار کارکنان دولت از یارانه مسکن را به ایثارگران تسری داده است.؟!!
فاش نیوز عزیز بخدا ما ایثارگران دستمان به جایی نمی رسه و اول خدای بالاسر وبعد امیدمان به زحمات شماست.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام ، ضمن تایید فرمایش دوست عزیز و با تشکر از زحمات مدیریت محترم فاش نیوز لازمست مسئولان مجلس قبل از تصویب هر نوع قانون در خصوص استثنا شدن ایثارگران یک بند تبصره به تمام قوانین اضافه نمایند در غیر اینصورت با وجود اراده کارشکنی و ضدیت با ایثارگران در تمام مجموعه های جکومتی متاسفانه افرادی وجود دارند که دنبال بهانه برای کارشکنی و ضدیت با ایثارگران هستند.
عده ای ضمن نفوذ در مدیریت نظام تلاش میکنند با اعمال وارونه حکومت و مردم را ضد اسلام نشان دهند که لازمست دستگاههای نظارتی کشور اقدام لازم بعمل آورند.
با کمال تاسف افرادی در پستهای کلیدی نفوذ کردند که محکومان مرتبط با اقدامات ضد اسلام و نظام را تبرئه میکنند. برخی اوقات نتیجه دادرسی را علیرغم وجود ادله محکم و اسناد و مدارک قانونی به نفع طرف مقابل افراد حزب اللهی رقم میزنند. درحال حاضر هیچ مدیری حاضر نیست انتقادات و شکایات مربوط به مجموعه اش را قبول نماید لذا در برابر اعتراضات و شکایات مردمی از عملکرد آنها مقاومت میکنند. بدین ترتیب ظلم و ستم در حال گسترش میباشد. همانطور که میدانیم ظلم و ستم موجب نابودی هرنوع حکومت میباشد بنابراین دلسوزان نظام در مقابل گزارشها و شکایات مردمی حساس و دقیق برخورد نمایند و از هرگونه حمایت جاهلانه از عملکردهای مشکوک خودداری شود.
باسلام ب همه عزیزان فاش نیوز
ماکه مسکن مهر را پیش فروش کردیم و پولش هم دادیم برای رهن منزل 70متری . خدا از سر باعث و بانیش نگذره . مرتب ازما پول میخاستن وما هم هر دفعه یه وام میگرفتیم و میدادیم به شرکت پیمانکارمسکن مهر . تا زمانیکه چوب خط مان پر شد دیگر قادر به پرداخت انهمه قسط نبودیم و نزدیک 5سال هم ازثبت نام میگذشت و منزل اماده را تحویل مانمیدادند چون بازهم پول می خاستن من هم مجبور شدم قولنامه ای بفروشم و خودم را نجات دهم .
این سوال خیلی مهمی هست.
چرا کسی جواب نمی دهد؟
عزیزان ایثارگر وبرادرانیکه اطلاعی در این زمینه دارید چرا جواب نمی دهید؟!!
آیا مایلید حق ایثارگران به این راحتی ودر روز روشن پایمال بشه و کسی حرف نزنه؟؟
خواهش می کنم هرکس هر اطلاعی در این خصوص داره تو نظرات ذکر کنه تا دیگران هم متوجه بشن وجلوی این ظلم وناحقی در حق ایثارگران گرفته بشه!!
اگه اقدامی نکنید فردایش شما هم به این مشکل بر خواهید خورد!!
هروقت وهر زمان به تسویه حساب وام دریافتی مسکن اقدام کنید اداره راه وشهر سازی محل زندگی شما کل سود وام را از شما خواهد گرفت؟؟
پس اقدام کنید تا دیر نشده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi