شناسه خبر : 32534
چهارشنبه 13 اسفند 1393 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غرس ۶۳۵۰ نهال به‌نام شهدا

همزمان با ۲۲ اسفندماه که به‌نام روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است، شش هزار و ۳۵۰ نهال به‌نام شهدای لرستان غرس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت شهدا در استان، افزود: 22 اسفند‌ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی که این روز به‌نام روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است و برای این روز برنامه‌هایی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: جلسه ستاد بزرگداشت روز شهدا هفتم اسفندماه به ریاست استاندار لرستان و با حضور شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

 

روشنی تصریح کرد: در این جلسه، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان با اشاره به حضور فعال و مؤثر کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی بر لزوم مشارکت پویا و مؤثر آحاد مردم شهیدپرور استان در برنامه‌های روز شهدا تأکید کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: در راستای اجرای طرح سپاس و تکریم از منزلت والای شهیدان بنا شد اعضای شورای اداری استان اعم از مدیران دستگاه‌های اجرایی، رؤسای بانک‌ها و شرکت‌های دولتی هرکدام حداقل با پنج خانواده شهید با حضور در منزل آن‌ها دیدار داشته باشند.

 

روشنی استفاده مضامینی از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در سربرگ نامه‌های اداری در طول هفته بزرگداشت شهدا، برگزاری نشست‌های علمی و پژوهشی در رابطه با شهید و شهادت، اجرای طرح میثاق با حضور گروه‌های دانش‌آموزی دانشجویی و اقشار مختلف مردم، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، غرس شش هزار و 350 نهال بنام شهدا، چاپ ویژنامه روز بزرگداشت شهدا، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی را از جمله برنامه‌های روز شهید بیان کرد.

 

وی ارسال پیامک گرامیداشت یاد شهدا و روز بزرگداشت شهدا از سوی شرکت مخابرات برای مشترکین همراه اول و پیامک صوتی برای تمامی مشترکین تلفن ثابت، غرس نهال با مشارکت فعال دانشجویان، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شهید، برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهدای استان برشمرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi