شناسه خبر : 32967
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات قرآنی ایثارگران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم با حضور 900نفر ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه قم- سردار سید جواد هاشمی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و انس با قرآن و بکارگیری فرامین قرآن در زندگی دنبال می‌شود. شرکت کنندگان همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان و خانواده ایشان در دو بخش بزرگسالان و دانش آموزان و دانشجویان برگزار شده است.

 

هاشمی با اشاره به اینکه بخش دانش آموزی در 18مدرسه شاهد در حال برگزاری است افزود: مسابقات در رشته های حفظ سوره بقره، پنج، 15، 20 جزء و کل قرآن کریم و تفسیر جلد هفت تفسیر نمونه و مفاهیم و قرائت برگزار شده است.

 

وی اضافه کرد: این مسابقات در مرحله شهرستانی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد و از این تعداد شرکت کننده 200نفر به مرحله استانی راه می یابند مرحله استانی اردیبهشت سال آینده و مرحله کشوری نیز مرداد 94 برگزار می شود.

 

همچنین دراین ایام یازدهمین دوره مسابقات قرآنی خادمان به شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد که شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان شرکت کردند . مرحله کشوری این مسابقات نیز تابستان سال آینده برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi