شناسه خبر : 33454
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حل مشکلات جانبازان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: اگر همه امکانات کشور بسیج شوند نمی‌توانیم مشکلات جانبازان را مرتفع کنیم اما باید با تمام توان و نیرو در جهت خدمت‌رسانی به آنان تلاش کنیم.

داود مدیرفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در جامعه اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدا زمانی که ایران اسلامی مورد تهاجم قرار گرفت، در راه حفاظت از اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود دست شستند و در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حاضر شدند.مردم ایران به خوبی می‌دانند که اگر این ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود امروز ایران در آرامشی که اکنون دارد به سر نمی‌برد و افتخاراتی که امروز در عرصه‌های مختلف و سطح بین‌المللی خلق می‌شود، مرهون خون پاک این عزیزان است.

 

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم آن‌ها وظیفه آحاد مردم به ویژه مسئولین بوده و باید همواره در جهت خدمت‌رسانی بهتر و رفع مشکلات احتمالی این عزیزان تلاش کنیم.

 

مدیرفلاح با اشاره به اینکه اگر سیره رفتاری شهدا در جامعه پیاده شود ثمرات مثبتی در جامعه مشاهده می‌شود، ادامه داد:تبیین جایگاه شهدا و ایثارگران در جامعه بسیار حائز اهمیت است چرا که شهدا با الگوپذیری از قیام ابا عبدالحسین (ع) پا به میدان عمل گذاشتند و این فرهنگ در جهت تربیت فرزندان و آحاد مردم جامعه مؤثر است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه از ضرورت رفع نیازها و مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنان سخن به میان آورد و تصریح کرد: مسئولان ادارات و ارگان‌ها خود را موظف به خدمات‌رسانی مطلوب به ایثارگران و جانبازان بدانند.

 

وی در پایان سخنان گفت: مسئولان با دیدار جانبازان علاوه بر اینکه از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا می‌شوند با روحیه مضاعف برای خدمتگزاری پا به میدان می‌گذارند.

اینستاگرام
سلام چرا به نسبت هر 5درصد خدمات ومزایای بنیاد اگر باشد تقسیم نمی شود دولت به جانبازان از کار افتاده اصلی نمی رسد اما مداوم دایره خدمات ناچیزش وسیع می کند ودر این بین جانبازان 25 تا 45 درصد مظلوم ترین قشر هستند تنها یک وام مسکن داشتند که ]ن هم اکر مبلغ جزیی سالهای قبل گرفته باشیم دیگر نمی دهند حرامتان باد هر کس که حق ما را نمی دهد
وقتی هر روز دایره جانبازان بی رویه وسیع شود وتنها به یک پرونده هر امتیازی که حق دیگران است میدهید باید دولت نتواند جوابگو باشد اگر به نسبت هر درصد یا حداقل 5 درصد تفاوت باشد دیگرهر کسی دنبال مدرک پزشکی نمی دود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi