شناسه خبر : 33538
پنجشنبه 20 فروردين 1394 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعای ده نمکی برای حاتمی کیا

شهیدنیوز: مسعود ده نمکی با مذمت کسانی که بی اهمیت از کنار انتقات حاتمی کیا می گذرند افزود: درست است که خدمت ها نیاز به تجلیل دارد، اما چه خوب است انتقادهای حاتمی کیا را نیز بشنوید و نگذارید در آرشیوها بی اثر باقی بماند

مراسم آیین تجلیل از سی سال خدمت صادقانه ابراهیم حاتمی کیا در جهت اعتلای هنر انقلاب اسلامی و سینمای دفاع مقدس به میزبانی خبرگزاری فارس و حضور عوامل فیلم «چ»، سینماگران مومن و متعهد انقلابی و مسئولین انجمن سینمای دفاع مقدس برگزار شد.

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم اخراجی ها و معراجی ها در این مراسم گفت: اینگونه مراسم ها توقعات زیادی برای سینماگران و فیلمسازان بزرگی همچون حاتمی کیا ایجاد می کند. حقیقتاً برای شما ابراهیم حاتمی کیا می ترسم! میدانم که همه این حاضرین از صمیم قلب تو را دوست دارند. اما بدان که تو مانوس شهید آوینی بودی که بر سر آرمان های خود هیچگاه مصالحه نمی کرد.

وی افزود: هنر متعهد انقلاب برخواسته است و درحال خیزش است. وقتی حضرت آقا از فرهنگ انقلاب به عنوان یک خاکریز تاثیرگذار یاد می کنند و این هشدار را می دهند که دشمن از این دریچه قصد یکه تازی دارد، وظیفه امثال ما که خود را ولایت مدار می دانیم بیش از پیش در فاز گسترده تری قرار می گیرد.

ده نمکی در ادامه گفت: این عکس های قدی که از ابراهیم کیا میزنند مرا می تراسند. از جریان هنر انقلاب که دوست دارند از سربازان حقیقی خود تجلیل کنند می ترسم؛ چرا که اعتقاد دارم این حرکت ها را بی قطب نما انجام می دهند. این بچه ها در ناکجا آبادی حرکت می کنند که همچون زمان جنگ نیاز به مهندسیِ فرهنگیِ مرد بزرگی همچون آوینی دارند.

کارگردان فیلم رسوایی در پایان خاطرنشان کرد: شاهد بوده ام در جشنواره فیلم فجر حاتمی کیا انتقادات بسیاری داشت. درست است که خدمت ها نیاز به تجلیل دارد، اما چه خوب است انتقادهای حاتمی کیا را نیز بشنوید و نگذارید در آرشیوها بی اثر باقی بماند. بدانید ابراهیم یا همان دیدبان هنر انقلاب اسلامی مردی است که در کنار شهید آوینی درس های بزرگی را فرا گرفته است و با اهتمام به گفته های او می توان سینمایی متحول و مد نظر مقام معظم رهبری پدید آورد.

اینستاگرام
آقای ده نمکی به کجا چنین شتابان؟
آقای ده نمکی ادبیات شما بیشتر ما را می ترساند در جائی که به فیلم (آژانس شیشه ای) لقب (آژانس گیشه ای )دادید و حاتمی کیا را به گیشه سازی متهم کردید .
آقای ده نمکی چه شد از ادبیات نشریه شلمچه به فیلم اخراجی ها تن دادید و در چرخشی آشکار مجید سوزوکی لات را به اسطوره شهدا پیوست دادید؟
آقای ده نمکی حملات تند شما در سریال معراجی ها به قشر دانشگاهی که مخالف تز شما بودند ما را بیشتر می ترساند.
عقبه حاتمی کیا بر خلاف شما بسیار درخشان است و تمجید شما را نیاز ندارد اما در کانالهای ماهواره ای لس آنجلسی ابراز می دارند برای انعطاف ده نمکی از گدشته به حال باید کف زد.
آقای ده نمکی در پی توجیه چه هستید؟ آیا میخواهید از گذشته خود منفک شوید اگر چه خیلی تلاش کردید اما قضاوت با افکار عمومی .
آیا نسل جدید با اغماض به شما بذل توجه می کنند؟
حداقل کمی با ملایمت و نرمش بیشتر رو به جلو حرکت کرده و از شعار دادن پرهیز کنید.
آقای ده نمکی شما هم در جبهه ها حضور داشتید و در کسوت بسیجیان لایق کرامت و احترام هستید و اگر نوشته بنده موجبات رنجش خاطر شما گردید پیش از پیش از شما پوزش می طلبم . یا حق

...

درود بر تو دلاور عالی بود : غیر از خط آخر .

معلوم می شود نقدت دارد پخته تر می شود .

بیشتر بنویس که قلم توانایی دارید .

موفق باشی .
هشدار! کلاه بنیاد بر سرتان نرود.
با سلام برای وام مسکن 60 میلیون تومانی، بانک برای من استعلام گرفت. بعد از دو روز گفتند که حدودا مبلغ 530000 تومان(پانصد و سی هزار تومان) بابت وام خودرو بدهکار بانک هستم. به بانک مراجعه کردم و بعد از جستجوی مسئول، ماجرا روشن شد. ماجرا از این قرار بود که بنده چند سال قبل( حدودا شاید 10 سال یا بیشتر) یک خودرو از بنیاد گرفتم و بنیاد هر ماهه قسط وام خودرو را از حقوقم کم میکرد. حدودا 3 سال قبل اصل وام تمام شده است ولی بانک مبلغ 530000 تومان(پانصد و سی هزار تومان) برای بنده جریمه دیرکرد حساب کرده است و از 3 سال قبل تا حدودا 3 سال دیگر هم این جریمه دیرکرد از حقوق من کسر میشود. گفتم چرا؟ مسئول بانک گفت که بنیاد قسط را از حقوق شما کسر میکرده، اما به بانک پرداخت نمیکرده است و لذا این مبلغ جریمه شده اید. با خود گفتم احسن به بنیاد!!! حسابی سر انگشتی کردم که مثلا اگر به 10000 جانباز در نوبت اول خودرو داده باشند و هر جانبازی هم حدودا 500000تومان(پانصد هزار تومان) جریمه دیرکرد وام را از حقوقش بدهد چه مبلغ کلانی از جیب جانباز رفته است!! مبلغی حدود 5000000000 تومان(پنج میلیارد تومان). حالا بنیاد با این قسط جانبازان که تاخیر داشته چه کار میکرده خدای داند و بس.
دوستان جانبازی که خودرو از بنیاد گرفته اند هر چه سریع تر سری به بانک بزنند و از جریمه دیرکرد خود آگاه شوند حتما. مثل من کلاه سرتان نرود!!
با تشکر
ما که سه سال در جنگ بودیم پاسور بازی ترانه های اغاسی وخلافهای دیگر را در اخراجیها ومعراجیهای شما دیدیم من نمی گویم همه فرشته بودند ولی در خاکریز وایستگاههای صلواتی نبود خیلی ازگنده لاتها رفتند وبه عرش رسیدند ولی وقتی پایش را به مراکز اعزام نیرو گذاشت دیگر آب توبه سرش ریخت و فقط برای دین ومملکت جنگید
جناب حاتمی کیا خیلی برای فرهنگ جبهه و شهادت این سرزمین نحمت کشیده ولی بعضی خط شکنی ها را هم که دیگران جرئت شکستن انرا نداشتند ایشان در بعضی فیلمها شکستند مثل روابط نزدیک خواهر و برادر در کرخه تا راین که در زمان خود خیلی پیش رفته بود ویا فیلم اخیر {چ) که در تیتراژ پایانی صدای خواندن زن پخش میشود و البته بسیاری دیگر از فیلمها جای تشکر دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi