شناسه خبر : 33557
یکشنبه 23 فروردين 1394 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور فاش نیوز از نشست رئیس بنیاد با نمایندگان ایثارگر مجلس

دومین نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی در هتل هویزه تهران برگزار شد.

فاش نیوز- دومین نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی در 18 فروردین ماه سال جاری در هتل هویزه تهران برگزار شد.
به گزارش "فاش نیوز" در دومین نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: امسال با نام حضرت زهرا(س) شروع شده است و انتهای این هفته نیز سالروز میلاد ایشان است. انشاالله نام و یاد ایشان نیز برای کشورمان سالی موفقیت آمیز و سرشار از پیروزی به همراه داشته باشد.
وی نقش این جلسات را بسیار پرارزش خواند و افزود: این دومین نشست هم اندیشی ما با نمایندگان محترم مجلس است و این جلسات برای ما بسیار ارزشمند هستند و موارد مطرح شده توسط نمایندگان محترم در این جلسات با دقت از سوی ما پیگیری می شوند.
معاون رییس جمهور با اشاره به آمار بالای جامعه ایثارگری خاطرنشان ساخت: از 18 ماه قبل که به بنیاد آمده ام حدود 67 هزارنفر از جامعه ایثارگری جویای کار بوده اند که با تدبیر و پیگیری هایی که انجام داده ایم این آمار به 50 درصد کاهش یافته و با توجه به افزایش تعداد این عزیزان چیزی حدود 23هزار شغل ایجاد کرده ایم.
وی در خصوص انتقادات بسیاری از نمایندگان در خصوص عملکرد  مدیریت های پیشین بنیادشهید عنوان کردند: صحبت راجع به کسانی که حضور ندارند کار شایسته ای نیست و من کاری به مدیریت های قبلی ندارم. کاری که ما در حال حاضر انجام داده ایم این است که در حال حاضر نرخ بیکاری فرزندان ایثارگر به زیر 50 هزار نفر رسیده است.
وی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری که بنیاد باید فرهنگ ایثار و شهادت را را زنده نگه دارد، گفت: خوشبختانه در روزهای پایانی سال گذشته که خدمت ایشان رسیدیم به ما فرمودند:" شما خوب کار کردید. خداوند به همه شما اجر بدهد."برای من همین سخن بهترین عیدی و آرامش است که مقام معظم رهبری اظهار رضایت کنند.
وی افزود:  قبل از آن نیز، دیداری که قایم مقام بنیاد با ایشان داشتند در رابطه با برگزاری "روز شهید" فرموده بودند: "کار به جا و خوبی بوده است"و این نشان دهنده آن است که ما قدم های خوبی برداشته ایم.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی درخصوص معوقات ایثارگران و خانواده های شهدا اشاره کردند: این معوقات تا پایان سال 90 به صورت کامل پرداخت شده است و معوقات سالهای بعد از 90 هم مربوط به خانواده شهداست که در حال برنامه ریزی و تدبیر برای پرداخت آن هستیم.
 وی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام امیدواری کرد: در حد توان در خدمت جامعه ایثارگری خواهیم بود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های بنیاد شهید درسال جاری خواهد بود.
در این جلسه نمایندگان ایثارگر به برخی از مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه انتخابیه خود اشاره کردند:
دکتر هاشمی نماینده مردم استان تهران ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: بنیاد شهید وامور ایثارگران باید به یک سازمان حاکمیتی و حقوق برای احیای جایگاه ایثار و شهادت در جامعه تبدیل شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی با اعتبارات محدود است ولی نیازهای جامعه ایثارگری در تمام موارد متنوع و مربوط به کل سازمان حکومتی است.
قربانی نماینده ایثارگر آستانه اشرفیه نیز گفت: اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران رضایتمندی جامعه ایثارگری را در پی داشت که امیدواریم با همت و تلاش شما پرداخت مطالبات باقیمانده نیز تحقق یابد.
وی متذکرشد: ضروری است بنیاد شهید و امورایثارگران در زمینه گرفتن پلاک ایثارگری برای جانبازان بالای 25 درصد و تقویت طرح سپاس دراستان ها اقدام نماید.
سید باقر حسینی نماینده مردم زابل نیز با تاکید بر توجه خاص به نقاط مرزی، خواستار توجه به ایثارگران این مناطق و ایجاد اشتغال مناسب برای آنها شد. وی نگاه مدیریت بنیاد شهید و ایثارگران را باعث افزایش امیدواری، تحرک و اعتماد به نفس جامعه ایثارگری دانست.
سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد گفت: ارتباطات اداری صرف پاسخ گو نیست و خواستار رویکرد اداری بنیادشهید و امور ایثارگران به یک حرکت مناسب انقلابی و جهادی نیاز دارد.  
مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب نیز خواستار رسیدگی به مشکلات جانبازان شیمیایی و جانبازان درصد کاهش یافته و همسران جانباران 70 درصد شد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از پرداخت مطالبات سنوات قبل ایثارگران گفت: در سال گذشته بنیاد و مجلس تعامل مناسبی با هم داشتند. وی همچنین به پاس پررنگ نشان دادن روز شهید، از نماینده ولی فقیه در بنیاد تشکر کرد و خواستار رسیدگی به کمبود اعتبارات طرح سپاس، سهمیه استخدام 25 درصد ایثارگران و توجه بیشتر به این قشر در تصمیمات کلان دولت و به روز رسانی برنامه های بنیاد در اتمام ساخت مجتمع های توانبخشی ایثارگران شد.
عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در این جلسه گفت: در استان ایلام خانواده های ایثارگر زمانی که به ما مراجعه می کنند از برخورد مسئولان بنیاد و پیگیری آنان ابراز رضایت دارند. وی همچنین در حوزه مسایل ایثارگری خواستار رسیدگی به 1850 پرونده بلاتکلیف نیز شد.
مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از مسئولان بنیاد خواهش می کنم در حوزه مسایل ایثارگری محدودیت ها را برطرف کنند.
در این جلسه سید هاشم بنی هاشمی نماینده مردم مشهد، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، عباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر و هریس و دیگر نمایندگان استان ها حضور داشتند.

در حاشیه
در این نشست برای هر نماینده 2- 3 دقیقه وقت درنظر گرفته شده بود که برای بیان تمام مشکلات ایثارگران یک استان وقت کمی لحاظ شده بود و بسیاری از سخنان و گلایه ها ناگفته باقی ماند.
از حواشی این برنامه انتقاد به برگزاری نشست در محل هتل بود که توسط یکی از نمایندگان مجلس نیز مطرح شد که البته مسوولان بنیاد و همچنین جناب حجت الاسلام شهیدی هم بر آن را پذیرفتند و قرار بر این شد که جلسات در ساختمان بنیاد برگزار شود.
در آخر نشست نیز به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن هدیه ای از طرف حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به بانوان حاضر اهدا شد.


کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام . چه باهم بیندیشید ... چه سالها بیندیشید .
ما می دانیم به ما نمی اندیشید .
سلام ... به امام حسین اگه دروغ بگم این قدر من تو این هم اندیشی ها به صورت افتخاری دعوت شدم ... اما خو چی ؟؟
به تنها چیزی که می اندیشیدند اولش اسم و رسم فلان مدعو بود و تعریف و تمجید از خودشون و بعدشم لحظه شماری می کردند کی وقت خوردن میشه .!!
هر بارم یعنی هر سالم گند ...... ولش کن تازه از خطر جستم ....
ولی خداییش چه معنا داره بشقابها رو این طوری پر از میوه می کنن ... ها ؟؟
به خدا نمی دونی بعد چه کسانی میومدن ظرفها رو خالی می کردن ...!
اف به ...........بازم بگذریم می ترسم شری بگیرم ...
بعد اون هر وقت گفتن جلسیه ... همایشه ... هم اندیشیه .... گفتم دلم درد می کنه نمی تونم بیام !
...

مبادا رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % حقوق و معیشت داشته باشند .

مبادا.

چه لزومی دارد دفاع مقدس .

و رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % که معیشت داشته باشند .

مگر در دنیا بی فقیر هم می شود .

یک عده صاحب منصب؛ همه غنی و بدور از غم فقرا .

یک عده رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس ؛ همه فقیر و به دور از نان .

این به آن در بدر .

غنی در برابر فقیر .

نبردی نا برابر .

و همیشه پیروزی با اغنیاء ء .

و همه ایام فقرا اصلاً دیده نشدند .

مگر کسی از فقیر مردان عرصه جنگ یعنی رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس

حمایت می کند : غیر ممکن است ؟!

همه در جمعی ؛ برای : از برای هم ؟!

جمعی در جمعو ... تو تنها در میانه ؟!

ای جمع ترا نان جوین خوش ننماید ... معشوق منست آنکه ترا خوش ننماید ؟!

رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % ببین ؛ همه فقیر و نادار .

هر چه که جمع ؛ همه پر منصب و دارا ؟!

همه پر مایه و دارا .

همه با قدرت و حامی .

این پیر رها گشته ز رزق است : رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس .

این مجنون بدور از نان است : رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % بسیجی .

چه حقوقی چه نانی : ز برای رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس .

چه حمایت چه نگاهی ز برای رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % جنگ .

قدر قدرتان ؛ صاحب منصبان ، همه جمع و خندان .

دلاور قدرتان ؛ رفیق شریکان ، همه نزدیک بیت المال .

که مبادا برسد نان و مسکن به رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس ؟!

که مبادا آسایش و سیری برسد به رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % بسیجی .

جمع را قدرت است .

جمع را منصب است .

جمع قدر قدرت است .

جمع صاحب اختیار است .

خدا خوش بفریاد رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس و جبهه و جنگ برسد .

آمین .
باسلام به همه مسولینی که دارنذدبرای ایثارگران.خانواده شهدا.رزمندگان و.....سعی تلاش میکنندتابلکه کمی ازمشکلات این عزیزان کاسته شوداما وقتی که برای نمایندگان ایثارگرا تایین کرده بودن خیلی کم بود باوجوداینکه هنوزنمایندگانی بودن همچون نماینده عزیز حسینی که واقعا حرف درباره رزمندگان و....داشتن نتوانستن حرفهایشان رامطرح کنند خواهشمندیم وقتی همچنین جلاساتی پیش می آید حدعقل بذارندنمایندگان عزیزایثارگر حرف دلشان رابازگوکنند به نظرمن خوب جلسه ای راهم برگذارکردن ولی وقت کافی برای گفتن مشکلات رزمندگان وایثارگران نبود لطفا وقتی یک جلسه مثل این برگذارمیشود ازقبل به فکروقتش هم باشندتانمایندگان عزیزبتوانند حرف دلشان رابیان کنند%%رزمنده داوطلب27ماه جنگ اسلام مشکانی
باسلام به همه زحمت کشان سایت خوب فاش نیوز /جاداردبابت اطلاع رسانی خوب شما بابت رزمندگان.ایثارگران.خانواده شهدا و....تشکرکنم چون واقعادارید ازاین دلاورمردان حمایت میکنید//ویک چیزی راهم بگم این عکس هایی راهم که توسایت گذاشتید چیزی برای رزمندگان و...نداردچون من هرچه نگاه کردم جز موزو پرتقال وخیارو...ندیدم پس چیزی که بعداًدیده میشود تلاش بنیادشهیدونمایندگان زحمت کش ایثارگر برای رزمندگان وایثارگران است/ چون واقاعاًهم همین طوراست که میگم اگراین نشستهانتیجه ای دربرنداشته باشدچه فایده رزمنده ای که20سال است چشم براه درمان دردم میباشم
باسلام آقاي م كارشناس كودكان استثنايي و مدير كل امور مجلس بنياد با سابقه كار حدوداً 5 سال چرا تو عكس ها نيفتاده حيف نباشه تا ديروز زير پرچم احمدي نژاد خودشو تكه تكه ميكرد حال اومده زير پرچم روحاني خودشا كشت تا با ترفندي فوق العاده زيركانه مدير بشه و حالا تو عكس هام نباشه آدم دلش ميسوزه اين همه زحمت بكش مدير شو اونوقت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست داشتي پيگيري كن ببين چرا زمان احمدي نژاد زريبافان حكم مديركل اش را علي رغم همه سفارشات امضا نكرد؟؟؟؟؟؟؟؟ بدوني بد نيست
سلام يه سوال دارم به نظر شما فقيهي متولد 57 كه ميگن دكتري حقوق خصوصي داره چي شد كه يدفعه اومد و يهويي رفت ؟ نكنه قراره بره براي نمايندگي مجلس ؟؟؟؟؟؟؟ آخه اين جابجايي و تغيير خيلي مشكوك و عجيبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونم شب عيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه دلت ميسوزه بيا دنبالش
...


استاندار لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اصلی این نظام بود ه و هست.

تعریفتان قبول .

2 متر زمین هم به رزمندگان بدهید .

اون حرف ؛ این عمل را می طلبد .

پیدا کردن زمین در هر شهر و روستا از من ؟!

تحویل زمین به رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا ؛ از مسئولین .؟!



...
اقایان نوش جانشان هرچی تو هتل میل کردند ولی یکی نبود بگه این همه حرف زدن بسه؟
عمل کنید
همه ش میگید ایثارگران مشکل دارن. خوب دارن دیگه
اثبات شده از قبل این قضیه. دیگه نیاز نیست هی تکرار کنید برید دنبال عمل کردن
بعدشم اگه من اونجا بودم دادوفریاد می زدم:
آقایان : یکی بگه این لایحه خدمت رسانی به ایثارگران کی اجرا یی میشه؟؟؟!!
رئیس جمهور سه بار وعده دادند: اول سال 1393 ولی بعد در بندعباس گفت از شهریور 1393 بعد درجایی دیگه ( فکر کنم بوشهر) گفتند تا پایان 1393 اجرایی میشه؟؟!!
وقتی رئیس جمهور محترم وعده سر خرمن میدن وای به حال بقیه؟؟!!!
با سلام قصه همیشگی ظلم به جانبازان زیر 25 درصد جانبازان مضلوم!!!!
ایییییییی جان چقد با عکس نشون دادید تشریفات این جلسه رو!!!
بخدا از شعار کم کنید و به عمل بپردازید-
چرا بگفته اون جانباز قانونو اجرا نمیکنید ؟مگه رهبر معظم نفرمودند امر به معروف و نهی از منکر اختصاص به خال موی اون دختر و زن نداره؟؟!!!
به این مضمون!!!
به خدا در حق این جانبازان جفا میکنید اگه سستی کنید که در برخی مواقع میکنید خودتونم میدونین میکنید!
چرا حق ما حالت اشتغال رو نمیدید؟!!!!
یسوال دارم هر کی جواب بده ممنون میشم و ول میکنم ایه قضیه رو!!
من کارمند بودم بعد بیست سال حالت اشتغال گرفتم !سوالم اینه تکلیف حقوقی و مالی امثال بنده چیه؟ طبق ماده 39 قانون ایثار گران؟؟؟!!
آِیا به ما حقوق مجدد میدهند ؟ایا مطابق ماده 190 سپاه حقوق برا ما درنظر میگیرند؟
اگه جواب مثبته که خب ممنون!!
اگه منفیه پس این ایثار گر و جانباز بودن ما کجا رفت؟
خوبيم كه ما رزمنده ها متولي نداريم كه هرروز منت بگذارند چيزي تصويب كنند و اجرايي نكنند و دلمان بسوزد همين طوري سركارمان بگذارند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi