شناسه خبر : 33691
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چشمت روشن خوب مدیرانی داری!

منصور در یزد زمان بنیاد جانبازان مدیری با سعه صدر و انتقاد پذیر و باحوصله و مردمی و از خانواده اصیل یزدبود.  یک روز یادم هستم به عنوان ارباب رجوع رفته بودم، یکی آنجاخیلی اهانت ها به ایشان و چند نفر از پرسنل بنیاد می کرد بطوری که آن چند پرسنل قصد برخورد با او را داشتند که این مدیر جلو آنها راگرفت و مانع شد و گفت: "با او کاری نداشته باشید. ایشان هر چه گفته فقط و ففط برای من گفته و شما او را برای خدا ببخشید."

ولی آیا مدیران در دوران ریاست شهیدی این چنین هستند یا هر کاری می خواهند انجام می دهند و اگر کسی نباید بالا چشمشان ابرو بگوید و اگر کوچکترین مطلبی بیان کند موضع گیری کرده و با برخورد بوسیله مامور انتظامی بازداشت وحتی تا اخذ تعهد نیز پیش می روند.  اینان کسانی هستند که حتی به خودشان هم رحم نمی کنند. هر روز عزل و نصب جدیدی رخ می دهد. کمتر خانواده ای می داند برای مسایل و مشکلاتش به چه کسی مراجعه کند. امروز باید نزد این اقا(زید) و فردا که می خواهد کارش را دنبال کند می بیند آقای دیگری جایش را گرفته و مسلط هم به کارش نیست.

در بنیاد یزد آدم فرهنگی باید کار اقتصادی، آدم خدماتی کار درمانی کند و قص علی هذا. این نمونه ای است و این جابجایی همه برای این است که نمی توانند ببیند مثلا" فلان کارمند بدون منت و برای انجام وظیفه کارش را انجام داده و چرا اندکی او را سر ندوانده است . لذا صبرشان کم است و بی طاقت شده اند. می خواهند با این جابجایی ها اعلام موجودیت کنند.

اینها نمونه ای بود از عدم تحمل و سوء مدیریت در دوران شهیدی دراستان یزد. آقای شهیدی چشمت روشن خوب مدیرانی داری قدرشان را بدان و ازسوء مدیریت آنها شما ریاست را ارتقاء ببخش.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi