شناسه خبر : 36200
پنجشنبه 01 مرداد 1394 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخفیف بلیت جانبازان علیرغم طلب نجومی از بنیاد


معاون بازرگانی هواپیمایی آسمان با بیان این‌که طلب ما از بنیاد شهید بابت ارائه بلیت‌های تخفیف دار به جانبازان نجومی است، گفت: هواپیمایی آسمان با وجود طلب بیش از ۱۴ ساله باز هم در تمامی پروازهای داخلی برای جانبازان سهمیه اختصاص می‌دهد.

صمد امین‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که در تمامی پروازهای داخلی برای جانبازان سهمیه در نظر گرفته می‌شود، اظهار کرد: در هر پرواز حداقل 5 بلیت تخفیف‌دار 50 درصدی در اختیاز خانواده شهدا و جانبازان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه در پرواز 60 نفره 5 بلیت و در پرواز 90 نفره 6 تا 7 درصد صندلی پروازی به جانبازان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان این‌که 50 درصد بهای بلیت از خانواده شهدا و جانبازان دریافت می‌شود، یادآور شد: بر اساس قانون بقیه بهای بلیت (50 درصد)  را باید بنیاد شهید و امور ایثارگران به حساب شرکت‌های هواپیمایی اسمان و ایران‌ایر به‌عنوان دو ایرلاین ارائه دهنده این خدمات واریز کند.

معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی آسمان در عین حال افزود: با وجود مکاتبات بسیار با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اما هنوز نتیجه‌ای در خصوص وصول طلب‌هایمان از بنیاد شهید و امور ایثارگران حاصل نشده است.

امین‌زاده با تاکید بر این‌که همچنان به ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران ادامه می‌دهد در پاسخ به این پرسش که میزان طلب هواپیمایی آسمان بابت ارائه بلیت تخفیف‌دار چه میزانی است، اظهار کرد: میزان طلب ما یک عدد نجومی و بزرگی است، از زمان وضع قانون (حدود 15 سال پیش) شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر اقدام به اختصاص بلیت‌های تخفیف‌دار به خانواده شهدا و جانبازان کرده‌اند.

اینستاگرام
خب خرج اختلاس شده برادر جان , عجب فرمایشی میفرمایید !
تخفیف بلیط بهانه ای خوبی شده که شرکت های هواپیمایی ازاین فرصت سو استفاده کنند شاید یک صدم خانواده ایثارگران درطول عمر خود پرواز هواپیمایی داشته باشند
در بیابان کفش کهنه نعمت است .عزیزدل برادر خدا رحمت کنه امام راحل رو که سالها قبل از این پانزده سالی که شما میگین اون فرمان تاریخی رو داد .اولا این فرمان که درزمان خودش حکم حکومتی بود جانبازان زیربستو پنج درصدهم شامل میشد.محدو دیتی هم از نظر تعداد نداشت.بعد ها مصوبه هیات دولت هم در همین راستا این رو تصویب کرد .بدون محدو دیت تعداد. الان هم قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران اون رو بدون هیچ گونه محدو دیتی تصویب کرده.میلیارد ها تومان هم که ایر لانها به دولت بدهکارند .عزیز دل برادر این چند صد میلیون رو مثل پتک تو سر این بیچِاره ها نزن .این سهمیه بندیها دقیقا خلاف قانون است .ومتاسفانه بنیادهم بعنوان متولی دفاع از حقوق جانبازان سکو ت معنا داری رو اتخاذ کرده .پیشنهاد میشه این 5تا سهمیه که نوعی توهین به شان ومنزلت جامع هدف ایثارگران است رو حذف کنید.واین رو به کارکنان همین شرکتهای هوا پیمای بدین تا بجا ییکبار بتونند چند بار به سفر های داخلی وخارجی بروند.عزت زیاد
شركت هاي هواپيمايي بايد بدون چشم داشت اين خدمت را با جان و دل براي همه ايثارگران و رزمندگان و زير25% ها نيز هم انجام بدهند امنيت اسمان ايران حاصل ايثار و فداكاري همين قشر است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi