شناسه خبر : 36627
چهارشنبه 21 مرداد 1394 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سبکبالان خرامیدند و رفتند ... / تصاویر

فاش نیوز - دیروزدرسالروز شهادت موسس مکتب جعفری  ، امام جعفر صادق(ع) هوای شهراهواز بسیار مطبوع و معطر به بوی خوش روح نوازی بود ..

آری برادر ! خبر داری که عاقبت زمین تفتیده جنوب در مقابل دیدگان ایوب وار ما کم آورد ! آنگاه  صندوقچه دل خود را باز کرد تا جان و دل ما بعد از سی سال به بوی خوش وجود 270 یوسف کشورمان معطر شود ..و البته تو می دانی فرق است بین این یوسف های ایرانی با یوسف مصری ...از آن جهت که یوسف های ما را دست بسته آوردند ...!!!

که این نیز حکمتی دارد . یوسف های ما دست بسته آمدند تا به من و ما بگویند یوسف که باشی همیشه آزادی ... آزاد از قید و بندهای این دنیا و تعلقات نفسانی ... و چه خوب است همه مخصوصا مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران یوسف گونه زیستن را سرمشق خود قرار دهند .

سبکبالان خرامیدند و رفتند ...

این جمله سرآغاز خبری بود که رزمندگان دلاور گردان جعفر طیار (ع) و گردان کربلا برای هم ارسال می کردند .... این به زبان هشت فصلی های عاشق یعنی آماده باشید  ، باید به استقبال پرستوهای کربلای 4 برویم . اما این بار نوبت آمدن غواص ها بود .

 ما این بار به استقبال غواص های شهرمان شهید " تنگسیری " ، شهید " جابری " ، شهید " نبوی " ، شهید بمانی نژاد" رفتیم ... این آمدنها شاد می کند دل ما را که در شهر هجران غریب مانده ایم حتی اگر چند استخوان باشد . زیرا ما با افتخار و سرافراز به همه می گوییم دوستانمان کسانی هستند که در هر حال برای یاری ما خواهند آمد . اینک آنها آمده اند .. کمک کنند تا در غربت مظلومیتها و کم لطفی هایی که در حق فضای ایثار و شهادت می شود ، انرژی وجود ما در احیا و زنده نگه داشتن ارزش های ناب محمدی ذره ای اکسیده نگردد . لازم به ذکر است همزمان تعدادی از شهدای گمنام نیز در شهر اهواز تشییع شدند که مزار پاک آنها زیارتگاه عاشقان در تعدادی از پارکهای اهواز شد .

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
درجاتشان عالیست.... خدایا برخوان کریمانه اهل بیت علیهم السلام میهمانشان بگردان. آمین
سلام ایثارگران عزیز... چی را باور کنیم. این ریاه کاران را....؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادرم غواص کربلای چهار بود 11سال بدن نازنینش در جزیره بوارین بود.
او پسری چهل روزه داشت و گذاشت و رفت. او پدر و مادری دلسوخته داشت. او یک خواهر و شش برادر داشت. او روحانی و پاسدار افتخاری بود.او بهترین ها بود.ای مردم اونا غریبند، خانواده آنها غریبتر، هیچکس احوال آنها را طی این چند سال نپرسید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غواصان معجزه کردند، اگه موسویان معجزه موسی را قبول کنند.
آی ملت بخدا رزمندگان و کلیه ایثارگران بحق هستند، غیر اینها نا حق است، قدر شناس باشید.
اجرکم عندالله
با عرض احترام و خیرمقدم به شهدایی عزیز غواص و همه شهداء.اما بعضی از شهداء واقعا غریبانه رفتند .چه شهدای عزیزی که در اسارت و در دست دژخیمان بعثی به شهادت رسیدند و چه شهدای که جاویدالاثر شدند .همه ما در عملیات های مختلف بودیم و پاکی بچه ها را از نزدیک لمس کردیم ...محمد رضا عزیز حق داری که از دست عده ای که در باره خانواده معزز شهداء . جانبازان .رزمندگان دلخور باشی .درک میکنم که چه عذابی کشیدید .لذا تقدیر شما و ما ها این بوده که باید بسوزیم و بسازیم .چاره ای جزء این هم نیست .وقتی که امرای قوم فراموش مان نمودند .از درون خودمان را پوسانده ..از بیرون دیگران را ..من و شما فقط نردبان ترقی این آقایان شدیم و بس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi