شناسه خبر : 37671
شنبه 28 شهريور 1394 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در انتظار تامین اعتبارات برای اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگری

برای اجرا سازی ماده 51 قانون حامع خدمات رسانی به ایثارگران منتظر تامین اعتبارات لازم هستیم و به محض تامین اعتبار این ماده را در آموزش و پرورش پیاده سازی و اجرا خواهیم کرد.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش همایش ملی تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و رتبه‌های برتر علمی در پاسخ به سئوال خبرنگارشهیدخبر(شهیدنیوز) مبنی بر زمانبندی اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران گفت: به زودی این قانون در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

فانی با اشاره به اینکه اجرای این ماده حتمی است ابراز امیدواری کرد به محض تامین اعتبار این قانون در آموزش پرورش اجرا شود.
وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و رتبه‌های برتر علمی بابیان اینکه مشاهده تلاش‌ها و موفقیت فرزندان شاهد و ایثارگر مایه خرسندی است، گفت: امام خمینی (ره) در 6 فروردین 1365 فرمان تأسیس مدارس شاهد را صادر کردند و این نشان از مدیریت بسیار بالای ایشان دارد، زیرا نتایج آن فرمان را امروز مشاهده می‌کنیم و امام راحل بی‌شک هم آینده‌نگر و هم آینده‌نگار بودند.
وی افزود: امروز فرزندان شاهد با تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تلاش‌های همکارانم در آموزش‌وپرورش و زحمات بسیار زیاد خود در مسیری قرار گرفته‌اند تا آینده کشور را بر عهده بگیرند و این همان خواسته امام خمینی (ره) است.
وزیر آموزش‌وپرورش تلاش برای حفظ کشور را وظیفه عمومی همه فرزندان این کشور دانست و گفت: امام خمینی (ره) خانواده‌های شهدا را چشم‌وچراغ مملکت توصیف کرده است. چشم وظیفه دیدن دارد و چراغ روشنایی می‌دهد. امروز وظیفه مهمی که شما فرزندان شهدا و ایثارگران، علاوه بر آن وظیفه عمومی بر عهده دارید، این است که هم کاری کنید تا مردم بهتر ببینند و هم مانند چراغ روشنگر و هدایتگر باشید.
فانی خطاب به دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان سنجش، وزارت علوم و تمام نهادها و سازمان‌های مرتبط وظایف و تلاش‌های خود را انجام داده‌اند و پس از این نیز انجام خواهند داد و ادامه مسیر پیشرفت‌های علمی، تلاش مضاعف شما عزیزان را می‌طلبد.

 

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
با سلام
به این زودی !!!!! مثلا کی
الان ایثارگران آموزش و پرورش دو ساله فقط حرص می خورن ولی ایثارگران ارکانهای دیگه از حق شون دارن استفاده می کنن
کاش مسئولین درک می کردن و یک روز بجای جانبازان بودند درد آنهارا میکشیدند. و بچه هاشون مانند بچه های شهید بی پدری می کشیدن و چشم در می ماندند آن وقت شاید با مشکلات ایثارگران کمی آشنا می شدن و متوجه می شدن که حق ایثار گر خوردن نداره.....
باسلام زمانی لایحه یا قانونی مورد تایید شورای نگهبان قرار می گیرد .بار مالی ان مشخص است چون در غیر این صورت مورد تاییدشورای نگهبان قرار نمی گیرد
سلام ، اجرا شدن قانونی که سالها قبل تصویب و ابلاغ شده وظیفه مغفول مسئولان است لذا میبایست کاری کنند تا معوقات قانون از تاریخ ابلاغ تامین و در وجه ایثارگران واجد شرایط پرداخت شود. اینگونه است عملکرد دولت تدبیر و امید که حقوق قانونی ایثارگران و مردم را که وظیفه مسئولین دولت میباشد و بابت آنها از خزانه حقوق ماهیانه دریافت میکنند با منت و ناامیدی آنهم با اگر و شاید و اما و ... مدیون ایثارگران و مردم هستند.
دولت دولت تدبیر وامید واقعا همه مردم را نا امید کردین قانون ماده 51 چند سال است تصویب شده ما جانبازان بازنشته ازان محروم هستیم اقای نوبخت افزایش حقوق سال اینده را10 درصد اعلام کرده در صورتی که تورم 40 درصدی مردم خصوصا بازنشتگان را به زانو در اورده به بهانه ای هسته ای دارین مردم را زجر میدین کوه اون کلید واقعا کلید قفل کن اوردی همه نه کلید بازکن واقعا داس اوردی ولی دولتیها بدانند با این روند هرروز مردم بیشتر از این دولت نفرت می گیرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi