شناسه خبر : 37673
شنبه 28 شهريور 1394 , 16:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری دستگاه‌ها در خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان ایثارگر

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری های صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش آموزش کشور را در رابطه با دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر مثبت ارزیابی کرد.

حجت‌الاسلام سید حسن مؤذنی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار» با اشاره به‌فرمان تاریخی امام (ره) در سال 65 که منجر به شکل‌گیری طرح شاهد به‌منظور ساماندهی وضعیت تحصیلی فرزندان شاهد شد، گفت: بر طبق اساسنامه طرح شاهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر وضعیت آموزشی و تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر است.
وی افزود: ارتقای کیفیت آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر برای کسب مدارج و رتبه‌های برتر و بالاتر، بهینه‌سازی فرآیندها و تعاملات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی برای هم‌افزایی ظرفیت‌ها در راستای خدمت‌رسانی مطلوب آموزشی به دانش آموزان شاهد و ایثارگر و برنامه‌ریزی مناسب به‌منظور راه‌یابی این دانش آموزان به دانشگاه‌های روزانه دولتی و در رشته‌های موردنیاز کشور ازجمله سیاست‌های آموزشی بنیاد است.
حجت‌الاسلام مؤذنی ضمن تبریک موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی به خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر و آرزوی ارتقای همه‌جانبه این یادگاران معزز شاهد، گفت: به‌منظور قدردانی از زحمات و تلاش علمی و افزایش انگیزه و روحیه علم‌آموزی این عزیزان، همایش ملی تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و برتر علمی روز پنج‌شنبه 26 شهریورماه 94 با حضور سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش، حسین توکلی مشاور عالی رییس سازمان سنجش، حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد حسین کفراشی مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان ممتاز و داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری دارای رتبه‌های برتر در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری‌های صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش را در رابطه با دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر مثبت ارزیابی کرد.
حجت الاسلام مؤذنی در پایان گفت: در همایش ملی تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و برتر علمی با حضور سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از تعدادی از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرآمد و رتبه‌های برتر علمی، تقدیر شد.

اینستاگرام
چه نظری بدهیم بنده جانباز با رتبه یک در رشته دکتری مهندسی صنایع قبول نشدم. در مصاحبه فقط خوش و بش کردند و هیچ سوالی هم نپرسیدند بعدا دیدیم هرگونه خواستند عمل کردند و هر نمره ای خواستند داده اند و بنیاد هم هیچ کاری نمی کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi