شناسه خبر : 39132
سه شنبه 19 آبان 1394 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه متخصصین ترکش ندیده!

این روزها عجیب مد شده در اتاق بعضی از مدیران دولتی و مجلسی و بنیادی!! علاوه بر مبلمان و تجملات زینتی و...

محمدرضا سابقی - بنام الله پاسدار حرمت خون مقدس شهیدان

این روزها عجیب مد شده در اتاق بعضی از مدیران دولتی و مجلسی و بنیادی!! علاوه بر مبلمان و تجملات زینتی و...

یک نهج البلاغه نیز هست البته با ۲ سانت! خاک رویش! این خاک همان خاکیست که قرار بوده بر دهان چاپلوسان و دشمنان انقلاب اسلامی  بپاشند ولی دلشان نیامده و با بی شرمی تمام اشتباها" پاشیده اند..

 روی کتاب عظیم الشان نهج البلاغه؟!! و یا به زبانی دیگر بر روی عدالت و انصاف و احسان؟..
...
جناب مدیر غیر متعهد و بی تقوا ولی بظاهر مدرک دار و متخصص

توجه داشته باش، اشتباهات انسان در ابتدا رهگذرند سپس مهمان می شوند و بعد صاحب خانه ..!!

(خانه..!! یعنی هویت وشخصیت)

ببین جناب متخصص غیر متعهد و متکبر!! دوباره عرض می کنم: اشتباهات انسان ابتدا رهگذرند..؟؟

سپس مهمان می شوند.. و آنگاه برایتان دوستی خطاکار....!!!!

و شما علاوه بر صاحب چند خانه و آپارتمان شدن..؟به دلایلی!!!؟؟؟ صاحب باغ و ویلا چند اتومبیل هم خواهید شد.... و چند سفرِ عمره و چندین سفرِ اروپایی  هم حتما خواهید رفت..؟....

وسپس  متاسفانه یا بدبختانه..؟ شما مدیر متجدد و جاه طلب نسبت به محرومین و مستضعفین و صاحبان اصلی این نظام مقدس با تنفر خواهید نگریست..!!..؟و از آن هم بدتر.................؟
 با یی شرمی و ناجوانمردانه به چشمان مظلوم.. خانواده های رنج دیده و فقیر شهدای دفاع مقدس فقط و فقط خواهید نگریست..؟!...
و نیز با همان بی تفاوتی و حتی بیشتر به آلام و دردهای ایثارگران سلحشور وجانبازان غیورمان که جوانی اشان برای رفاه و آزادگی ملت شریف ایران عزیزمان در جبهه ها طی شده  و گذشته است..

 و هم اینک صبورانه نامهربانی های بیشتر مسئولین ذیربط را متحمل می شوند.. و با دردها و رنجها و مجروحییت های سخت دوران دفاع مقدس از اسلام و ناموس وطن.. و یا همان جنگ تحمیلی 52 کشور مستکبر وتا دندان مسلح بر علیه ملت آزادیخواه و و عدالت جوی ایران اسلامی (دست و پنجه نرم می کنند) و از محرومیت های فراوانی !! بر خلاف شعارهای توخالی بعضی از مسئولان نالایق برخوردارند.؟
متخصصین بی درد و ترکش ندیده و موج انفجار نشنیده..!؟  
 فرجام: بی تفاوتی نسبت به خطا هایتان (و خطاهایمان.)..بی تفاوتی نسبت به آلام و دردهای بهترین بندگان خداست.
و این رفتار نابهنجار شما چندین مسئول و مدیر جاه طلب نادان!! بی اعتنایی به صاحبان اصلی این انقلاب و نظام مقدس اسلامی است. و بی تفاوتی به خون سرخ  اباعبدالله(ع) و شهیدان مظلوم دفاع مقدس...
 و بنیانگذار نستوه نظام اسلامی خمینی کبیر(ره) ورهبری دلسوز انقلاب هم هست.
کمی بیاندیشید؟..
..   و بی تفاوتی به قرآن...و بی تفاوتی به خود {{خدا }} هم هست..

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام و احترام باستحضار مدیر محترم می رساند همسر جانباز متوفی ناصر عسگری 15درصد ساکن محله یافت آباد تهران بعد از فوت جانباز عزیز بی خانمان شده و بعد از چندین بار مراجعه به بنیاد شهید منطقه 3 واقع در چهاردانگه هیچ گونه مددی به ایشان نشده و رییس بنیاد نیز هیچ امکاناتی جهت کمک به این زن تنها ندارد و واقعا به کمک نیاز دارد . لطفا انعکاس فرمایید تا انشاءالله ایشان از این شرایط نجات یابد. خدا اجرتان دهد
سلام ، اگر مدیر بالا دستی دارای اخلاق فاسد و اعمال گناه آلود باشد تکلیف زیر دستان چیست؟ اگر در اقدامات کتبی مثال نامه اداری آثار فساد و خلاف قانون باشد وظیفه کارشناس تذکر به مدیر است لذا چنانچه مدیر تاکید بر انجام آن را داشت آنوقت تکلیف کارشناس ساقط است.
تکلیف پرسنل با تقوا و درستکار با مدیران نوظهور دارای تکبر و اخلاق فاسد غرب زده معلوم نیست زیرا اینگونه مدیران از انواع صافی و فیلتر عبور کردند و پشت میز ریاست قرار گرفتند بنابراین هنگامی که مدیر مجموعه دارای فساد باشد متاسفانه زیر مجموعه نیز دچار فساد خواهند شد و ناچارند از دستورات مدیر تبعیت کنند.
میبایست از ابتدا نسبت به گزینش مدیران اصلح و دارای اخلاق اسلامی اقدام گردد اما هنگامی که آب از سرچشمه گل آلود است الزاماتی برای ورود مقامات ارشد کشوری پیش می آید که در صورت کوتاهی آنان دیگر امیدی به صلاح و پیشرفت کشور اسلامی نخواهد بود. مردم روز به روز گرفتارتر و ظلم در حال گسترش خواهد بود.
متاسفانه دستگاههای نظارتی - قضایی کشور بدلیل سلیقه شخصی وزیر محترم دادگستری که قبلا رییس سازمان بازرسی کل کشور بوده مبنی بر شیوه و روشهای ارشادی بجای روشهای قضایی و خودداری از مچ گیری دزدان بیت المال از یکسو باعث فرار کارشناسان خبره از سازمان و از سوی دیگر رشد شدید فساد اداری بویژه در دادگاهها شده است. برای مثال هنگام مراجعه به دادگاه ملاحظه میگردد تعداد زیادی پرونده روی میزها انبار شده که روزها و هفته ها در همان حال مانده است یا کمدهای بایگانی معمولی عمدتا فرسوده فاقد حفاظت لازم میباشند که به راحتی در دسترس و دستکاری هستند. دادگستری قدرتمند یکی از مهمترین عوامل گسترش عدالت در اجتماع است که بسیار ضعیف شده است.
سلام احسنت به شما برادر واقعی ایثارگران.
موجی ها پرونده ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موجی ها درصد ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قایق ران عملیات بدر که هنوزشنا بلد نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناجی رزمندگان در بدر
محمد رضا جان
آقا محسن ناطق بیراه نفرموده خوب عزیزم شنا رو یاد بکیر و یا بفرما منظور شریف شما چیست سرور گرامی و تاج سر بنده از موجی...///////// ..... شنا بلد نیست؟؟
دوست عزیززمان به درستی اشاره فرموده اند.
متاسفانه عده ای مرفه به اصطلاح متخصص!! سکاندار بخشی از نظام مقدسی شده اند که خون صدها هزار شهید و چند صد هزار جانباز و ایثارگر بزرگوار برای استواری و قدرت این انقلاب و نظام الهی بر زمین ریخته شده است.
و هرگونه بی حرمتی به این عزیزان و انسانهای بزرگ و قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی در واقع بی حرمتی به قران و اسلام است.
احسنت بر شما برادر عزیز و درود و سلام الهی بر شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس.
آخ که دل اکثر جانبازان عزیز و خانواده های معظم شهدا از دست افراد ی که تعهد و وجدان ندارند خون است.
همه شما داستان آن فرماندار حكومت اميرالمؤمنين امام علي عليه السلام را شنيده ايد كه به مهماني يكي از ثروتمندان رفت و بر سر سفره چرب و شيرين او نشست، نامش چه بود؟ بله، عثمان بن حنيف! همه ما نام او را بعد از قرن ها به ياد داريم ! حالا اگر كسي بپرسد آن ميزبان مرفه صاحب سفره كه بود؟، احتمالا حتى با مراجعه به كتابهاي تاريخي و اسناد روايي هم نمي توانيم نامش را پيدا كنيم ! چرا امام علي با آن صاحبخانه كاري ندارد اما آبرو و حيثيت فرماندار خود را براي هميشه تاريخ مي برد و او را رسوا مي كند و همه فرياد خشم و غضب خود را بر سر او مي كشد؟ زيرا امير مؤمنان مي داند بايد تقاضا را سامان داد نه عرضه را، كه اگر طلب و تقاضا و پذيرش فساد و رشوه و تقلب از جانب مديران نباشد عرضه اي هم از جانب مفسدان و سودجويان نخواهد بود ، اما اگر تقاضا باقي باشد هر چه هم با عرضه مقابله كنيم مشكل حل نخواهد شد.

مشهور است كه اميري را گفتند: «در ملك تو زني جوان با طبقي زر از شهري به شهري مي رود و كسي به او متعرض نمي شود! چه كرده اي كه امنيت چنين در اين سرزمين گسترده است؟» گفت: «هر جا دزدي ديدم داروغه را گردن زدم!»

دزدي از دزد طبيعي است اما مماشات و چشم پوشي و غفلت و سستي داروغه طبيعي نيست. اگر داروغه بترسد و جرأت همدستي با مفسدين را نداشته باشد راه فساد و سرقت نيز بسته خواهد شد.

در این کشور نیز تا وقتی با مدیران متخلف و بی وجدان برخورد شدید نشود آنها هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند.

فساد را باید از ریشه خشکانید...!
تا وقتی این مسئولین که بواسطه پارتی بازی و آشنایی با مدیران به قول نویسنده ترکش ندیده و بی وجدان کارها را بدست دارند. وضعیت مردم سامان نخواهد گرفت. باید امثال شهید باقری. شهید همت. شهید متوسلیان. و جانبازان واقعی و رزمندگان متعهد و متخصص که مورد بی مهری هستند باید بجای آقازادگان مدرک دار و مرفه ..امور را بدست بگیرند..و قانون امر به معروف ونهی از منکر همگانی شود.
سلام ، محمد رضا عزیز چرا هنوز شنا بلد نیستی ؟ میدانیم شنا ، اسب سواری و تیر اندازی در دین مبین اسلام سفارش شدند بنابراین آموختن شنا علاوه بر نفع شخصی باعث کسب خیرات غیبی فراوانی خواهد بود.
متخصصین بی درد و ترکش ندیده و موج انفجار نشنیده .....
خیلی با مسماست اخوی
بیایید بجای بنیاد شهید یه حزب شاهد تشکیل دهیم تا تومار این بیدردهای مرفع را به نفع تمامی مستضعفین درد کشیده درهم بپیچیم. برای هزارمین بار
با نظرات شایسته عزیزان و متن نویسنده محترم موافقم .. ریشه های فساد و مدیران نالایق را باید از غارتگری باز داشت. و نفوذی های مراکز مختلف باید محاکمه وبه اشد مجازات برسند.
محو هر فرد نالایق و دنیادوست و سرمایه دار بی دردی از مدیریت آرزوی همه شهیدان بود. و آرمان همه پیامبران و حجج الهی و به تاسی از آنها امید همه جانبازان و رزمندگان و یا همه ملت با شرف ایران میباشد.
مرگ بر مدیران وطن فروش و خیره سر نفوذی
سلام
ای علي آقا کشف تنها قایق رانی که در یک عملیات جنگی شنا بلد نیست سخت نیست.
اما معنای زیادی دارد داوطلب در داوطلب شدن.
اینها باعث پیشرفت شده ولی اکنون باید ناشناس باشیم و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نجات رزمندگان و رسیدن مهمات و.........
زیر25درصد معنی ندارد توسری خردن از نجات یافتگان معنا ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نردبان شدن بی معناست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر قایق رانی آموزش دیده ابتدا باید شنا بلد باشد اما من داوطلب در داوطلب شدم
مفهوم بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا داوطلب می خواهیم برای رسیدگی به امور رزمندگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی اگر شنا بلد نباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من هنوزشنا بلد نیستم.
موجی ها پرونده ندارند برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا زیر25 درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا و چرا و چرا..........................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا رحمتمان کند!!!!!!!!!!!!!!!
ای والله داری برادر جان
سلام برادران ارجمند منم جانباز بیست درصدم با چند ترکش و موج انفجار البته متل اینکه هیچ درصدی ندارم چون واقعا نمیدونم چه بگم ای کاش ماهم شهید میشدیم تا این همه بی عدالتی ها از مدیران نا لایق را نمیدیم
با توکل به خدا باید همت نماییم و در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی متخصصین آگاه و مومن و ایثارگر را با بصیرت برگزیده و راهی مجلس نماییم...ان شاء الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi