شناسه خبر : 39217
شنبه 23 آبان 1394 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هراس کنید از ذوالفقاران ولایی

در محکمه ایی میبرندمان که وطن فروشان ، جولان وطن پرستی درآن سر میدهند. سبب جویا شوی؛ انگ نسل کشی بر ما خواهند زد

م.ر.ک.جانباز - سلام بر همه همرزمانم و برادر عزیزم ج. ش. 1 . حسین خان افسری . محمدرضا آزاده دل . قنبر عزیز و...... در نوشته های قبلی ام از خیزشی نرم در جهت امحای مجاهدت ایثارگران متذکر شده بودم حواستان جمع باشد . چنانچه زنده باشیم ؛ روزی خواهد آمد که من وشما و شمایان را بخاطر حضورمان در کارزار دفاع از شرافت ایران زمین و ولایت دوستی به پای میز محاکمه خواهند کشید  و تاوان پیاله و شوربای نخورده ایی را از ما طلب میکنند که یمین و یسارمان را فراموش کنیم .

در محکمه ایی میبرندمان که وطن فروشان ، جولان وطن پرستی درآن سر میدهند. سبب جویا شوی؛  انگ نسل کشی بر ماخواهند زد ؛ پرونده رشادتهای همه جان برکفان حریم ولایت را آنچنان بر سرمان خواهند کوفت؛ که گویا خدای عزو وجل را منکر شده ایم . گویند ؛ کافر اگر عاشق شود بی پرده مومن میشود . لیکن این متظاهران به ایمان، در بطن وجود کافرند ... به هوش باشید ؛ به گوش باشید ؛ رهبر قائد عظیم الشأنمان همواره متذکر ورود اجانب به اسم اسلام و وطن پرستی و نفوذ آنها از درب و پنجره منازلمان شده اند . همانانی که ترور های کور اواخر دهه پنجاه و اوایل دهه شصت را سازماندهی و اجرایی میکردند . همانان که در اتوبوسها و بازار تهران بمب گذاری میکردند . همانان که به اسم پیاده نمودن فرامین قرآنی مطهری ها و رجایی هاو باهنر ها را ترور و شهید نمودند .

هم دیدیم و هم شنیدیم که در هشت سال دفاع مقدسمان این مزدوران با کفر جهانی در یک پیاله می میخوردند . ماجرای های کردستان سال پنجاه و هشت ونه ، که یادتان است . اگر حضرت امام (ره) دستور بر چیدن قائله کردستان را صادر نمی کرد هم اکنون در چه وضعیتی بودیم . همانگونه که همیشه متذکر بودم ؛ چندین سال است که فلسفه ایثار و منطق ایثار را در آبراهی که به شن زار ترکستان ختم میشود قرار داده اند . خوش مرکبان حاضر به یراق ولایی و وطن پرست را در اذهان عام ؛ غنیمت خواه و دنیا پرست جار میزنند ولی چپاول حق الناس و بیت المال ایران و ایرانی را اندک حقوق ناچیز خود بابت زحمات شبانه روزشان لغلغه میکنند.

شرم باد بر نامرامان  بی اعتنا ؛ شرم باد بر کج اندیشان بی مسلک . شرم باد بر متزوران دغل کار . چگونه میتوان تحمل کرد ؛ اهل بیت جانبازی مرحوم ، بدون بیتوته در کوی و برزن دست تکدی و مدد نزد هر کس و ناکسی جلوبرد . غیرت و شرف و ناموس پرستیتان کجاست.؟ هان ای اهالی منصب پرست ؛ هان ای میز پرستان قلم بدستِ جاهل ؛ ما محبان کوی ولایتیم ؛ هراس کنید از زمانیکه خم دو ابروی مولایمان را ببینیم .... هراس کنید از ذوالفقاران ولایی ؛ که به یقین با ضربتی به دو نیمتان خواهند کرد . معزز و سر بلند باشید همرزمانم.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام
حیف که وقتش نیست، وگرنه آغول موش هم گیر بعضی ها نمی آمد.
ما مطیع امر رهبریم.
سلام م.ر.ک عزیز باور کم خیلی وقت است ما را غیابی محاکمه کرده اند وحکم هم داده اند این حکم اجرا شده وحالا تازه دارد اثارش هویدا میشوداز روزی که رزمنده داوطلب وبسیجی چندین ماه خدمت مجروح را به حال خود رها کردند از همان روزی که انواع واحد هاوتشکیلات بنام ما ساختند تا بتوانند بهتر ببرند وبخورند از همان روزی که شهدا را برسر ایثارگران ودرصد بالا ها را بر سر درصد پایین ها کوفتند تا دکانشان پر رونق باشد از همان روزی که ماده 13 درست کردند تا صدای کسی در نیاید از وقتی که انواع ایین نامه های بی سروته و مبهم درست کردند تا رزم اوران عرصه نبرد را دور بزنند 30 درصد از حق همه مجروحان زدند واز وقتی که پایش3 ساله که برای افزایش درصد جانباز پیش بینی شده فراموش شد ودر کمسیون بعد از 27 سال از درصد جانباز کم میکنند ptsd اسیب روانی ناشی از جنگ که شامل تمام رزمنده ها وجانبازان میشود ودرصد خاص خود را دارد اصلا در نظر نمیگیرند قوانین مبهم احراز که چه بلایی بر سر رزمنده وجانباز نیاورده حالا هم با طرح ترکیبی نمک بر زخم همه میپاشند اگر صداقت دارند بجای طرحهای مختلف بدرد رزمنده وجانباز درصد پایین برسند (البته درصد بالاها هم کم مشکل ندارند )واز کشورهای بلاد کفر بیاموزند طرح چگونه امتیاز دادن ومزایا به رزمنده وجانباز وخانواده شهید وازاده این مرزوبوم را اری حکم همه ما مرگ تدریجی با اعمال شاقه است انهم با جسم وروحی بیمار اخر وقتی اواره شدن همسر جانباز 15 درصد اعصاب وروان وعدم خدمات به جانباز 40 درصد اعصاب وروان بدلیل مهمان بودن را میبینیم ما چند بار میمیریم جای تاسف دارد کسی باور نمیکند اینها را اما این گلایه ها ی ما هم به نوعی تف سربالاست چون کسانی این کارها وتصمیمات را میگیرند ویا فقط نظاره گرند ؟ که همرزم ما بوده اند والان چندین ستاره روی دوش خود دارند ویا چند پست دولتی که ما را میبینند بجا نمیاورند!!؟؟فاش نیوز انقدر اینها را نوشته وزحمت کشیده وکسی گوش نداده که مانده چکار بکند باز هم به معرفتش که سنگ صبور ما هست
سلام . جانباز م ر ک...سلام .
هر چی منتظر موندم ببینم فاش نیوز این روشنگری های شما را در کانال تلگرامی نشر می ده ... دیدم نخیر ...
به همین دلیل خودم از روی این مطلب کپی کردم تو گروه ها ارسال کردم . به اسم خودش خودت ...
حقیقتش خودتم خوب می دونی ما هم اهل عمل هستیم یعنی امیدوارم شما دیگه این روحیه ما رو خوب شناخته باشی . اینقدر دلم می خواد وقتی دارم درباره نظرات شما با دیگران تبادل نظر می کنم خودتم بودی که نگو !
خب ناراحت میشم این لوگو تلگرام و سر مطلب شما چاپ کردن ولی مطالب شما رو نمی ذارن ... به جاش می بینم مطلب از کانال ای دیگه می ذارن .... یعنی چی این کارا ... خوبه بازم شکایت کنم ???
این مطلب که فرستادی خیلی حالمو عوض کرد . یه کم یه کم داره افکارمان بهم نزدیک میشه ... با افراد دیگه هم تبادل نظر خوبی داریم ..، فکرش نمی کردم فضای مجازی یه روز منو اینطور فعال کنه ...
حالا کاشکی فاش نیوز اول نظر شما رو تو کانال بذاره بعد منم نظرمو ارسال می کنم .. وقتی نشرش دادم ... فاش و کاربران ببینند مردم چقدر مشتاق شنیدن حرفهای ما هستند !
قنبر جان دستت درد نکند که هوای جانبازان رو داری خدا اجرت بده اگه مسولان به تلگرام نگاهی بندازند ؟؟ جانباز م.ر.ک عزیز سرور هر چه جوانمرده خدا نگهدارش باشه
سلام بر دلیر مردان روزهای نا آرام ؛ سلام بر قنبران ولایی ؛ سلام بر غیرت و شرفتان ؛ سلام بر عزت و شوکت ولایت پرستیان ؛ سلام بر جان آدمیتتان ؛ سلام بر انیس الله ؛ انیس ولا ؛ انیس عشق و عاشقی .
سلام بر یاران بی ادعای سفر کرده ؛ سلام بر غافله سالاران عرشی ؛ سلام و درود بر همیت بوم پرستیان ؛ سلام بر پیکان قلمتان ؛ که هرگز هرزو هجو ننگارد .
گویند چو عشق در کالبد طنیده شود نام عاشق بر خود نهد ؛ نیمه پنهان عاشق معشوق باشد که همواره دلبری کند ؛ ز عاشق ؛ دلبر تا بدنجا رسد که عاشق مجنون همی گردد ؛ اخم حیرانی و سرزشهای مغیلان کشد تا به سر منزل مقصود و معبود رسد ؛ آنجاست که معشوق به تمیار عاشق همت گمارد ؛ ناز عاشق به تن ناز خرد و مینو جایگاهی سکنا گزینند ؛
خاکیان زدرک وقع عاجز مانند همی چو کنند ؛ چون حق نیابند مهر باطل زندند و بر همیان صله دستار خویش کوبند و گویند شیدایان قدر پشیز سرخ نداند راهی شوم بطلان زمان نکنم تا خمره ایی روغن از برای ضعیفکان مطبخی گیرم .

اساتیدارجمندم اشکمیان فربه ؛ عشق را در پشیز بینند ؛ حال منبر محکه با شما بر منصب حکمیت نشینید حکم عشاق صادر نمائید .
معززو سربلند باشید .
سلام بر استاد عزیزم جناب جانباز محترم (م ر ک )
وسلامی دیگر به همرزمان دوران دفاع مقدس که البته از دوران جنگ ما جانبازان فقط کلمه (مقدسش ) را بدوش حمل میکنیم اما باز هم ما جانبازان سنگ صبور جامعه شده ایم ؟
اما افرادی که در قصرهای زرین خود ان دوره رشادتها را فراموش کرده اند و هیچ توجه ای به ان زمان نه چندان دور ندارند ؟ چرا ؟
چه بر سر وجدانها امده است مگر عده ای از همین اقایان همسنگران ما نبوده اند چگونه و با چه انگیزه ای دوران جنگ را فراموش کرده اند ؟
اکثر اقایان از کوخ نشینی به کاخ نشینی رسیده اند و این قدرت و منسب راهم که دست اورد خود و همرزمان فقیرشان هست را نباید فراموش کنند ؟؟؟؟؟؟
بیایید کمی با هم باشیم و از فرمایشات استاد عزیزم برادر جانباز (م ر ک ) درس بگیریم و تا دیر نشده شاهد مرگ یک به یک دیگر نباشیم ؟
البته مرگ دست خدای رحمان است . ... اما چگونه این سرنوشت عوض میشود و شده است دست خود انسان است همانطور که از بدو انقلاب چه ارمانهای در سر داشتیم چه شد رجالانی که از فقر به مکنت و ثروت رسیدند و همه چیز را فراموش کردند ؟
و استاد کاملا دقیق و درست فرمایش کردند که فلسفه ایثار را به ابراهی که به ترکستان ختم میشود رها کرده اند و چه زیبا سخن رانده ای ای استاد قلم و ادب ....
برادر عزیز وارجمندم جانباز ش1 شما حمایت از جانبازان زیر25درصد کرده اید اما گوشی نیست برای شنیدن حقایق شاید روزی متوجه این سخنان گهربار شما و استاد قلم (م ر ک ) شوند که دیگر خیلی دیر شده باشد .... مثال ...
نوش دارو پس از مرگ سهراب .. دیگر چه سودی دارد.. هیچ سودی نخواهد داشت ..
جزء عاقبتی که تاوانش شاید خیلی سنگین باشد و هزینه بسیار زیادی را متحمل خواهد شد .
از اول انقلاب و تا پایان جنگ شعاری داده شد که باید یاد اوری شود ؟
خانواده معزز شهدا و جانبازان ولی نعمتان این مملکتند ؟
اما در واقع چنین نشده و نیست چون الان اکثر جانبازان بخصوص جانبازان زیر25درصد مفلوک و بدبخت ترین افراد جامعه هستند ؟ چرا ؟
چون یک قهرمان شرمنده در پیشگاه خانواده غیر از این نیست فقط نامی که برازندگی رزمنده شکست خورده را دارد پدر شرمنده است خرج تحصیل از دبستان تا دانشگاه
فاش نیوز تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi