شناسه خبر : 39442
شنبه 30 آبان 1394 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چقدر عجز و ناله میکنی؟!

عباس مهتابی- در بین این همه دکتر و مهندس و متخصص و کاردان که در سیستم حکومتی و دولتی کار می کنند و به ادعای خود آنها اکثرآ طرفدار و سنگ ایثارگران را در محافل و مناسبت های مختلف به سینه می زنند، واقعا یکی پیدا نمی شود تا واقعآ لحظه ای کلاه خود را قاضی و لحظه ای با وجدان خود خلوت بکند و بگوید که ما این همه شعار و حرف های بی عمل را در رابطه با خانواده ی شهدا جانبازان و آزادگان و جمیع ایثارگران می زنیم بس است و در واقع بررسی و تحقیق بکنیم تا متوجه شویم که این قشر مظلوم چگونه و با چه شرایطی زندگی می کنند؟

 به نظر این حقیر در بین این حکومتی ها وجدان بیداری وجود ندارد تا مشکلات ایثارگران را بررسی و در پی حل این مشکلات باشد. آخه مگه با شعار و حرف می شود کاری را انجام داد؟ با کمال تأسف مسئولین ما در این فکر هستند که ما ایثارگران واقعآ در ناز و نعمت زندگی می کنند و هیچ نوع مشکلی ندارند. اگه راست می گویند واقعآ زندگی ایثارگران یک استان را به عنوان نمونه تحت بررسی و تحقیق قرار دهند تا متوجه شوند که ما با چه وضع فلاکت بار و نابسامانی زندگی می کنیم. تا متوجه بشوند که ما ایثارگران خصوصآ جانبازان اعصاب و روان برای یک قلم دارو چه زجرها و دردهایی را باید تحمل کنند. تا متوجه شوند که بیش از شصت درصد ایثارگران حتی از داشتن یک سرپناه صدمتری محروم هستند. تا متوجه شوند که ایثارگران با حقوق ضعیفی که دارند چگونه در مقابل خانواده و فرزندان خود سر شرمندگی را پایین و قطره قطره آب می شوند و این چه درد گران و بی درمانی است.

 بخدا قسم بنده حقیر در ماه بیش از سیصد هزار تنها برای یک نوع قرص اعصاب هزینه می کنم تا کمی آرامش داشته و حداقل شبی یک ساعت بتوانم بخوابم و این قرص چون خارجی است هیچ نوع بیمه ای هم هزینه ی آن را تقبل نمی کند. بابا اگر یک ماشین به ما میزد با دیه و خسارتی که بیمه ی آن ماشین به ما میداد حال زندگی نسبتآ خوبی داشتیم. ما ایثارگران سلامتی کلی خود و هر کدام یک عضو یا دو عضو یا چند عضو خود را داده ایم اعصاب خود را داده ایم. در واقع هم روح و هم جسم خود را داده ایم اما آیا باید بطور کلی فراموش بشویم و هر چه هوار و داد و فریاد می زنیم کسی نیست تا بپرسد بلا نسبت چه مرضی داری اینقدر عجز و ناله می کنی؟

 بخدا قسم با پول یکی تنها یکی از همین اختلاس ها می شود همه ی ایثارگران را تا آخر عمر بی نیاز کرد. بابا ای مسئولین عزیز و مسلمان به این ماه مبارک محرم قسم می خورم که حل مشکلات ایثارگران از حج رفتن از کربلا رفتن از مدرسه و دبیرستان و دانشگاه ساختن در کشورهایی که اسم بردم خیلی خیلی واجب تر و ضروری تر و ثوابش هم بیشتر است. بخدا قسم اگر روزی ده گنبد هزار کیلویی از طلای خالص را برای مرقد امام حسین. که ای امام حسین. بابی انت و امی. خودم و پدر و مادرم فدایت. ساخته شود و بر روی مرقد مبارکش نصب شود ثوابش اندازه ی رسیدگی و سیر کردن ایثارگران نیست. کجا برویم و دردمان را پیش کی بگوییم؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حاج عباس همون تصادف هم شانس می خواهد بخدا من تصادف کردم کلا ماشینم درب و داغون شد وقتی رفتم بیمه به من گفتند که بیمه شخص ثالث شامل سرنشین نمی شود و اگر هم دوست داری برو شکایت کن متاسفانه ما هیچ کجا نه شانس داریم و نه پشتیبان فقط تا دلت بخواهد قوانین رنگا رنگ در مورد جانبازان وضع شده ولی هیچ ضمانت اجرایی وجود ندارد برادر من شما از اختلاس صحبت می کنید ولی متاسفانه ما قشر ایثارگر خودمان هم هوای همدیگر نداریم تو شهری که من زندگی می کنم تعداد زیادی از درجه داران سپاهی که چند نفرشان هم جانباز هستند به کمک سپاه باغ میوه احداث کردند که همین امسال فقط از فروش لیمو ترش باغاتشان هر کدام بالای چها و ر صد میلیون تومان سود کرده اند ولی من امثال منه جانباز بارها به بنیاد شهید رفتیم و تفاضای زمین برای احداث باغ کردیم که هر بار با یه نه بزرگ روبرو شدیم آخه فرق من رزمنده بسیجی با اون پاسدار چه هست هر دومان در یک سنگر می جنگیدیم اون پارتیش سپاه هست من بسیجی هیچ بخدا حیف از جوانی و جان خودمان که عبث فدا شد وقتی منه جانباز نتوانم حداقل های زندگی روزمره فرزندانم را تهیه کنم و جلوی خانواده سرافکنده باشم این جانبازی چه افتخاریست برای من حالا روزی هزار دفعه به من بگویند جانباز سرافراز آیا این نان سفره من می شود بخدا بسه دیگه این همه شعار بله برای یکی جانبازی برایش می شود نون و روغن و برای ما شده درد و رنج و ترکش و هزار کوفت و زهر مار ولی این درست نیست که با ما اینگونه کنند .
سلام
دیوانگی شاخ و دم ندارد؟؟؟
چند ماه پیش ثبت نام کردیم برای سند. یک و نیم دونگ خانه مسکونی زیر شصت مترنزدیک پانصدهزارتومان هم دادم، در ضمن یک ماشین آر دی فروخته بودم که پس از چند سال صاحب آن فوت کرده بود، سپس وراث آن آمدند برای سند زدن، منهم رفتم و سند را زدم.
اما از طرف اداره ثبت اسناد و املاک برایم پیغام می آمد که مراجعه کنید؟؟؟
من یعنی موجی تمام فکر می کردم برای ماشین است،با خودم می گفتم من که سند بنده خدا را زدم پس چرا پیامک می آید و آنها را از گوشی پاک می کردم......
خلاصه امروز رفتم اداره ثبت اسناد خراسان، پرونده من را باطل کرده بودند، حالا مسئولان فرق یک موجی با آدم سالم را بفهمید.
موجی ها پرونده ندارند‌؟؟؟ پرونده موجی ها را باطل می کنند؟؟؟
موجی در این دنیا جا دارد؟ ندارد
خدا بیامرزه ما را
موجیها چون زمان انقلاب وجنگ موج سواری بلد نبودند و نتوانستند نان به نرخ روز بخورند همه شان در اثر امواج ناشی از بی عدالتی وتورم و ظلم مسئولین وغیره غرق شدند .
برادر عزیز و ارجمندم جناب اقای عباس مهتابی شما عزیز ما هستی شما با 114 ماه در بند اسارت و ایستادگی و تحمل زیر شکنجه های مزدوران بحثی .....
من به سهم خودم شرمنده تمام ایثارگریهای شما بزرگوار هستم شما به مراتب جایگاهی بسیار بالاتری از جانبازان ووووو دیگران داری باید همه ملت به افرادی مثل شما بزرگوار احترام بگذارند اما حیف که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم که مسئولین توجه خاصی به شما عزیزان ازاده داشته باشد
فاش نیوز تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi