شناسه خبر : 40387
دوشنبه 30 آذر 1394 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانش‌محوری اولویت مطالعات بنیاد

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولویت کاری این مرکز فعالیت در راستای دانش‌محوری طبق تأکید رییس بنیاد و انعکاس آن در برنامه‌ها و فعالیت‌ها است.

محمدرضا سروش در بیست و یکمین سمینار معاونین بهداشت و درمان بنیاد سراسر کشور که از روز شنبه 28 آذرماه 94 به مدت 2 روز در حال برگزاری است، با اشاره به ادغام معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی و معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد و در ادامه آن، شکل‌گیری مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: شورای پژوهش به ریاست رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌ عنوان واحد سیاست‌گذار برای پژوهش‌های بنیاد راه‌اندازی شده است که در حال حاضر با توجه به تأکید رییس بنیاد، سیاست‌گذاری‌های کلی پژوهش توسط این مرکز انجام می‌شود.
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همواره بر دانش‌محور بودن سازمان تأکید داشته‌اند و اولویت ما نیز عمل در این راستا و انعکاس دانش‌محوری در برنامه‌ها و فعالیت‌ها است.
محمدرضا سروش با اشاره به اینکه پیش‌ از این کارهای پژوهشی در حوزه مطالعات فرهنگی انجام می‌شد، گفت: این فعالیت‌ها باید با ساختار مشخص و بر اساس طراحی‌های علمی انجام شود. در حال حاضر 4 مرکز تحقیقاتی محور پژوهش‌های بنیاد محسوب می‌شوند و کار بعدی ما این است که با کمک به پژوهش‌های انجام‌شده در کشور یکی از اعضای بنیاد را در این طرح دخالت داده و از کمک او استفاده کنیم.
سروش با اشاره به اینکه فعالیت‌های پژوهشی خارج از سیستم دستی و در سیستم پژوهش‌یار انجام می‌شود، گفت: این پژوهش‌ها با مدنظر قرار دادن تمام اولویت‌های بنیاد و ارائه طرح‌های تحقیقاتی انجام می‌شود که در این زمینه از کارکنان با مدرک تحصیلی بالاتر از کارشناسی ارشد بنیاد برای شرکت در این زمینه دعوت می‌کنیم.
در ادامه این نشست، گزارش نتایج رضایت سنجی جامعه ایثارگر از خدمات درمانی بنیاد که از سوی دانشکده بهداشت دانشگاه تهران صورت گرفته بود، توسط خانم «بتول موسوی» عضو گروه پیشگیری پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان ارائه شد که بر اساس آن بیش از 85 درصد ایثارگران از این خدمات اعلام رضایت کرده بودند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi