شناسه خبر : 40437
سه شنبه 01 دي 1394 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیئت علمی واسه خودشونه!

ناشناس- من قبلا اظهار نگرانی کرده بودم؛ عملکرد دولت مشکوک است. کسانی در دولت ضد ایثارگران هستند و تنها گروه مانع خورد و خوراک خود را ایثارگران می دانند. تعجب نکنید که این افراد به ظاهر ضد دین و ضد انقلاب نیستند بلکه شش قبضه مذهبی و انقلابی اند ولی ضدیت با ایثارگران در خونشان هست. این موضوع در اساتید دانشگاه ها و مسئولین دانشگاه ها موج می زند لذا ماده 44 و بند " ز " آن مورد نفرت عجیب اینهاست زیرا این بند را معارض ورورد بچه های خود به دانشگاه ها و گرفتن پست هیات علمی می دانند؛ هر چند که این بند اجرا نمی شد.

 در نوشته هایی اینجانب به اهمیت ماده 44  و بند " ز " قبلا اشاره کرده بودم که برخی ایثارگران کم لطفی کردند و نظر منفی گذاشتند که مایه تاسف من شد که ضد ایثارگران خوب می دانند کجا انگشت بگذارند ولی خود ایثارگران نمی دانند ؛ عزیزان مسئولین کشور از تحصیل کرده ها برگزیده می شوند حال اگر این مسئول ایثارگر باشد هوای شما ایثارگران را می تواند داشته باشد وگرنه همین می شود که دارید می بینید که هیچ حرفی از ایثارگران در برنامه ششم نشده است و این یعنی مرگ ایثارگران در دولت " تدبیر و امید" یا بهتر بنامیم دولت " بیم و یاس". قبلا گفتم ایثارگران به هوش باشید که بوی خوش نمی آید.

 حال از سایت فاش نیوز و جوامع ایثارگری تقاضای اکید و سریع دارم، نیز از خود ایثارگران تا قبل از اینکه دولت کنونی بی همتی ما بیازماید و تجربه موفق به دست آورد و مغلوبمان کند هر کس به هر طریق که می تواند صدای اعتراض خود را به عوامل دولتی، رییس دولت و مقامات قضایی و حکومتی برساند و گرنه انا لله و انا الیه راجعون.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
صحبت های این دوست ما دقیقا عین واقعیت است
از مهمترین موارد جهت حضور حداکثری ایثارگران در پست های کلیدی وجود بند ز ماده 44 در برنامه ششم توسعه است.
هشدار عجیب و بیمناکی است
بسم تعالی
بزارید خیلی به صراحت یک نکته ای را بگویم . فرزند شهید هستم و کمتر از یک سال هم بیشترنداشتم- از زمانی که روحانی روی کار آمده باور کنید سه بار تصمیم به خودکشی گرفته ام .
سلام ناشناس عزیزکه اینقدرواضح وسریع صحبتهایت رابیانمودی چرااسم گلت راناشناس گذاشتی ؟دوست گرامی همه دوستان وهمرزمان ازبیانات متین شمابهره مندشدیم چراچون عین واقعیت راگفتی /یک دردرجه اول بعضی ازمسولین رده بالای ما مقصراصلی هستندچراچون27سال استکه مارزمندگان وجانبازان زیر25%هاباکلی دردکه ازجنگ به مارسیده بودرابه فراموشی سپردندودشمن داخلی هم ازاین سهل انکاری بعضی ازمسولین نهایت استفاده رابردندکه نتیجه شده اینی که داریدمی بینید یعنی ازدیدن گذشته داریم احساس میکنیم .ودوم اینکه مارزمندگان هم بعدازمدتی مثل اینکه قهرکنیم اعتراضات خودمان راکم تروکمترکردیم واینهم نتیجه اش شد.اینکه دشمن راحتربه کارخودادامه دهدچون مانعی پیش روی خودنمی بیند.حال هم که خیلی دیرشده بازهم به نظربنده دیرنیست ازهمین جاهم جلوضرررابگیری به نعفته چون من الان متنی راخواندم که نوشته بودتوهین به ایثارگران وتحقیرفرهنگ ایثارگری درنهادریاست جمهوری که این خودبه خودیاس وناامیدی رادررزمندگان وایثارگران بیشترمیکندواین همان چیزی استکه دشمن میخواهد.پس دوستان عزیزباییدنگذاریم دشمن به همین راحتی شادشودوبرعلیه این انقلاب که با خون هزاران شهیدبرپاشده بایستد//پس همه همسنگران ودوستان ازهیمن الان اعتراضات خودرا به مسولین دلسوزنظام برسانیدتابیشترازاین بی حرمتی به خانواده محترم شهداو.....نشود یاعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi