شناسه خبر : 40696
یکشنبه 06 دي 1394 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش قبولی داوطلبان ایثارگر در دانشگاه

رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در سال تحصیلی 95-94 رشد ورود دانشجویان شاهد و ایثارگر به دانشگاه فردوسی افزایش یافته است که این عدد به 363 نفر رسیده است.

علی اکبر مجدی در گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد که در مرکز همایش‌های مسجد امام رضا(ع) این دانشگاه برگزار شد، ابراز کرد: خوشبختانه در سال تحصیلی 95-94 با رشد دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر روبه رو بوده‌ایم و امسال 363 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به دانشگاه فردوسی وارد شده‌اند.
وی افزود: بیشترین دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه فنی و مهندسی مشغول به تحصیل هستند که در حال حاضر 223 نفر را شامل می‌شوند.
مجدی خاطرنشان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد و اداره رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در چهار بخش مجزا خدماتی به دانشجویان ارائه می‌دهد که این خدمات در بخش‌های آموزشی، آیین نامه تسهیلات آموزشی را اجرایی می‌کند.
رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی و کلاس‌های فوق برنامه براساس نیاز جامعه هدف از دیگر برنامه‌های ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی است که با توجه به خواسته‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
وی از اجرایی شدن طرح دانشجوی همراه در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد و تاکید کرد: بر اساس این طرح دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر می‌توانند در قالب کلاس‌های فوق برنامه به دانشجویانی که نیاز به تمرین بیشتر دارند کمک کنند و دانشگاه هزینه‌های برگزاری این کلاس‌ها را پرداخت می‌کند.
وی گفت: المپیاد ورزشی، تفریحی و المپیاد قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد از جمله دیگر برنامه‌هایی است که سالانه در این دانشگاه برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند پس از نام‌نویسی در این المپیاد‌ها شرکت کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi