شناسه خبر : 41318
دوشنبه 21 دي 1394 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طراحی و نصب المان شهدای غواص

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: المان شهدای غواص دریادل در آینده نزدیک طراحی و در زنجان نصب می‌شود.

کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با حضور کاظمی مدیرکل بنیاد استان، ضیائی رئیس این کمسیون و همچنین مدیران دستگاه‌های متولی و دیگر اعضای شورای شهر ظهر یکشنبه در موزه شهدا زنجان برپا شد.
در این کمیسیون ضیائی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: شهدا به همه ملت تعلق دارند در نتیجه همه آحاد در مقابل خانواده‌های شاهد و ایثارگر مسئولیت دارند. همه افراد یک جامعه باید در راستای حفظ ارش‌های دفاع مقدس تلاش کنند چرا که هر آنچه داریم به دلیل ایثار رزمندگان و خانواده‌هایشان است.
وی با بیان اینکه تشکیل کمیته ترویج ایثار و شهادت ذیل کمیسیون فرهنگی شورای شهر عمل خوبی است که می‌توان توسط آن شرایط مطلوبی را برای ایثارگران ایجاد کرد، عنوان کرد: در این کمیته مطالب مفیدی در حوزه ایثار و شهادت بیان و بررسی می‌شود که نتایج سودمندی را به دنبال خواهد داشت.
ضیائی با بیان اینکه در روزهای آینده در راستای طراحی و نصب المان شهدای غواص دریادل در زنجان اقدامات لازم انجام می شود، بیان کرد: راه‌اندازی دفتر امور ایثارگران در شهرداری‌های مناطق مسیر مناسبی برای رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حوزه شهری خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ایثار بزرگ‌مردان هرگز از یاد و خاطر ملت ایران پاک نخواهد شد از همه افراد و مسئولانی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده‌اند قدردانی کرد.
کاظمی افزود: باید در تلاش باشیم یاد و خاطر رزمندگان و شهدا را زنده نگه‌داریم و راه و روش زندگی خدایی آنان را در جامعه جاری و ساری کنیم.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi