شناسه خبر : 44549
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش پدران آسمانی در شهرکرد

پدران آسمانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) همایش پدران آسمانی در شهرکرد برگزار می‌شود.

قدرت‌الله رئیسی اظهار داشت: این همایش روز پنجشنبه 2 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 هم‌زمان با ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) در گلزار شهدای شهرکرد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را همدلی و هم‌بستگی بیشتر فرزندان شهدا عنوان کرد و افزود: تجدید بیعت با آرمان‌های پدران شهید از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این مراسم معنوی توسط فرزندان شهدا برگزار می‌شود که با اهدا گل از پدران آسمانی خود تجلیل می‌کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای بسیار مؤثر مناسبت‌های مذهبی، الگوسازی مبتنی بر ارزش‌ها و بسترسازی برای تعالی انسان‌ها است که فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان شهدای گرانقدر است.

وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی جامعه شاهد و ایثارگر شامل پدران و فرزندان شهدا در تهیه محتوا و اجرای برنامه‌ها و تکریم پدران آسمانی و پدران شهدا را ضروری دانست و ادامه داد: در برگزاری همایش‌ها باید از حضور خانواده‌های شهدا بهره‌مند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سرمایه اصلی و گران بهای انسان جان انسان بوده و مال برای جان است و شهدا با اهدای خون خود و قربانی کردن جان عزیزشان سیرت واقعی علوی را به منصه ظهور گذاشتند.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi