شناسه خبر : 44620
شنبه 04 ارديبهشت 1395 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دخترم را از افسردگی نجات دهید

صفرعلیپور- حقیر یه رزمنده اعصاب روان بی اقدام که بارها نامه با مدارک ارسال کرده و نتیجه نگرفته ام. نمیدانم چرا؟...دیگه بریدم افسردگی شدید مانع فعالیت شده. طوری که پسربیچاره دانشجویم مجبورشده برای گذران زندگی مغازه بقالی با قرض وقوله اجاره و راه بیاندازه ومعلوم نیس چی بشه؟ با این حال قبلا" هم عرض کرده ام پس ازسالها هرچند چندین بار بیمه اختیاریم را قطع کرده ام، برای مادیات دنبال احراز جانبازی که طبق مدارک و نامه بیمارستان ارتش کاملا" محرز است اقدام نکرده ام. بلکه حداقل بتونم با  اون زمینه انتقال دختردانشجویم را که طبق تایید پزشک خود دانشگاه دچارافسردگی شده فراهم و از کمترین حق و حقوق رزمندگی بهره مند شوم.

 مگه یه خورده عزت درمقابل آن همه ذلت و رنجی که خانواده بیچاره به خاطر آسیب های جنگ حاصل شده بارمالی بردوش نهادی یا ارگانی میذاره (البته یکی از اهداف سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که اخیرا" تصویب شده توسط هیئت دولت. تسهیل در انتقال دانشجویان فرزندان رزمندگان است) اما مجری وجود ندارد!

 آیا تمام امکانات فقط برای جانباز است؟ درحالیکه طبق مدارکی که طی پرونده 7707 به ایثارگران نزاجا دادم مجروحیتم طی نامه بیمارستان ارتش محرز و من نفهم بودم و تاحال اقدام نکرده و به بچه هام ظلم کردم وفقط یه تاییدیه جبهه میدن که به هیچ دردی نمیخوره . خدا گواهه گاها" فکر می کنم با این بارغم و سرخوردگی که خانواده را اذیت کرده ام و خود را بی فایده میدونم ..که تماما" حاصل جنگ بوده. وعقده بی توجهی مسئولین .. راهی نمانده جز اینکه شرایط انتقال فرزند دلبندم را که یکی از شرایط آن فوت یکی از والدین است فراهم کنم و با نشر دفترخاطراتم در رسانه ها ی اجتماعی نهایت بی توجهی مسئولین را به گوش عالم برسانم.

 آیا واقعا اینگونه شرایط انصافه؟؟مسئولین چه جوابی در پیشگاه خدا خواهند داد؟ آیا حضرت علی درمورد رزمندگان اینگونه به مالک اشتر سفارش نموده بود؟ آیا سفارش امام راحل به مسئولین در مورد رزمندگان اینگونه بود اماان شالله این آخرین نامه ام باشد که بی جواب مانده وحداقل شرایط برای انتقال فرزند دلبندم فراهم بشه ودرسامانه خدمات آموزشی بتوان به عنوان فرزند ایثارگر برای انتقال ثبت نام نمود(نه خود ایثارگر که سن وسالی از ما گذشته وبه دردمان نمیخوره)و چون درشرایط انتقال معمولی ترمی 8 میلیون ازکجا بیارم ؟؟امکانپذیر نیست... چشمان اشکبار صفرعلیپور

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، مدتهاست آرمانهای انقلابی مورد تحقیر و تمسخر افرادی قرار دارد که با دو ماه گواهی جعلی یا اتفاقی بسیج مدرک دانشگاه گرفتند و مسئول شدند و خانه دار و خانواده دار شدند آنها به عاشقان ولایت و جانبازی که پس از سالها تحمل مجروحیت از مقطع تحصیلی و تسهیلات استخدام استفاده کرده توهین و هتک حرمت و افترای کذب روا میدارند اما خودشان را مستحق ریاست جمهوری فرض کردند. اینگونه افراد مشکل ساز اغلب دارای اخلاق فاسد و ارتکاب فعل حرام میباشند لیکن بدلیل تظاهر و خودنمایی امکان استفاده از مدت کوتاه عضویت بسیج برای رفع مشکل انسانهای مخلص متاسفانه افراد فاقد صلاحیت از عضویت کوتاه مدت بسیج سوء استفاده کرده و آشکار به تخریب شخصیت جانباز و افراد با تقوی اقدام میکنند تا تقوای عملی جانباز نتواند بعنوان محکی در مقابل فساد اخلاق ایشان قرار گیرد..
اگر تفکر استفاده نکردن از تسهیلات و امتیازات نظام اسلامی نهادینه بود و ارزشهای اصیل انقلابی تحت تصرف افراد فاسد الاخلاق قرار نداشت اینطور مشکلات در زندگی انسانهای ایثارگر و متقی بوجود نیامده بود لذا بی توجهی به ارزشهای انقلابی و اسلامی باعث گستاخی و جسارت خودنماها و افراد متظاهر گردیده که هیچگونه اعتقاد و ایمانی به نظام اسلامی ندارند بلکه با تظاهر تلاش میکنند از امتیازات و تسهیلات مربوط به نا حق بهره مند شوند.
امام معصوم فرمود: مومن در مقابله با کافر زبون است زیرا مومن هرگز از بدی برای پیروزی استفاده نمیکند اما کافر از هرگونه بدی برای پیروزی استفاده میکند لذا در چنین شرایطی که متظاهران در ظاهر مادی پیشرفت میکنند و انسانهای ایثارگر و متقی با مشکلات گوناگون مواجه هستند داوری را بعهده حق تعالی واگذار میکنیم تا خاک شور و شیرین تفکیک گردد.
سال گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقیر آرمانگرایی انقلابی در جمع دانشجویان فقط ممانعت از ورود محافظه کاری به آرمانگرایی انقلابی تاکید داشته لیکن نیاز جدی به توضیح عملی و شناخت کافی داریم. بدیهی است فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه کاملا تازه و بکر میباشند و در هیچ کتاب و منبع دیگری برای تحقیق وجود ندارد.
برادر گرامی نمیدانم یاسوادم نمیرسه طعنه شما به چه کسی است اگر حقیره 2ماه نه 23ماه آنهم اگر برای تظاهربود 30سال پیش دنبال جانبازی بودم اگر بهره مندی است تاکنون یه بلیط اتوبوس ازکسی نگرفتم ودریغ از بیمه درمانی حتی..واگر تحقیره..که خودم جانبازم ولی بی مدرک وعرصه را بهدیگران سپردم ...اگر خانواده داری ..30ساله اذیت و آزار بخاطر بیماری اللخصوص اعصاب..لطفا منظورتان را آشکار بیان فرمایید سپاس برادر
سخنان 2پهلو ومبهم...
جزپروژه نفوذدشمن نفوذموریانه ای هستش
خانواده شهدا و ایثارگران جز ریشه های انقلاب هستن وباخشکاندن آنها سعی دربی ریشه کردن انقلاب دارند وقتی اینان نباشند مثل اینانی نخواهدبود.....
فرداتاریک است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi