شناسه خبر : 44643
شنبه 04 ارديبهشت 1395 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازنخاعی، مرادی فر به شهادت رسید

جانبازقطع نخاع " جواد مرادی فر" پس از سالها تحمل مرارت و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانبازقطع نخاع " جواد مرادی فر" پس از سالها تحمل مرارت و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگارما، این شهیدوالامقام که اصالتا" کرمانشاهی بود و چندسال آخرعمرپر خیروبرکتش را در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و کشور در رضوانشهر استان گبلان صرف کرده بود، سرانجام مشتاقانه به دیدار حضرت دوست شتافت.

پیکر مطهر شهید مرادی فر به زادگاهش کرمانشاه منتقل و درجوار دیگر دوستان و همرزمان شهیدش آرام گرفت.

درمراسم تشییع این شهید والامقام که در زیر بارش شدید باران انجام شد، نمازگزاران کرمانشاهی پس از اقامه نماز جمعه، نماز بر پیکر این شهید والامقام را نیز به امامت آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه و سپس پیکر این جانباز شهید از مقابل مسجد جامع، توسط مردم قدر شناس کرمانشاه تشییع و جهت خاکسپاری به گلزار مطهر شهدای باغ فردوس منتقل و در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

گفتنی است: جانبازِشهید"جواد مرادی فر" از جانبازان گرانقدر 70 درصد و از وظیفه شناسان نیروی انتظامی بود که در سال ۶۰ هنگام درگیری با منافقان به درجه جانبازی نائل شدو از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

فاش نیوز، عروج این مجاهد خستگی ناپذیر و جانباز صبورومقاوم را به جامعه ایثارگر و خانواده این شهیدِسعید تبریک و تسلیت عرض می نماید.

عکس: رضوان خبر


 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
خدایش ما را با شفاعت آن دلیر مرد بیامرزد . دلیران یک به یک در حال کوچند . جوانمردان دگر تاب دنیای متزور ریا را ندارند وبه ندای حق لبیک می گویند . روحشان شاد . باد .

بسم رب الشهدا ..این شهید بزرگوار از موسسین کمیته انقلاب شهر کرمانشاه بود وهمرزم شهید ارزشمند کرمانشاه شهید سعید جعفری بودند که از اول پیروزی انقلاب با منافقین کور دل سر ستیز داشت واخر الامر در مورخه 15-1-61 در جزیره سیری استان هرمزگان با درگیری با منافقان از ناحیه نخاع اسیب دید ودر این مدت 34 سال حتی یکبار از درگاه خداوند درخواست شفا نکرد وخدارا همیشه شکرگزار بود ودر چهار سال پایان عمر بعلت ناراحتی ریه وکلیه مجبور به سکنی در انزلی شد واخر الامر در مورخه 25 1--95در همان شهر به ملکوت اعلی پیوست.ایشان در طول حیات با برکت خویش پناهگاه یتیمان وبیچارگان بود خدایا شهدا را در جوار مولای خودشان علی ابن ابی طالب قرار بده وانها را رحمت کن من داغ شهادت برادرم را هیچگاه فراموش نمیکنم وسعی در ادامه دادن راه ان شهید میکنم خدایا مارا بیامرز
بسم رب الشهدا والصدیقین
شهید جواد مرادیفر در سال 1337 در شهر کرمانشاه به دنیا امد که در اوایل انقلاب و قبل از ان یک نیروی ارزشی برای حزب الله و حکومت اسلامی بود نامبرده در سرکوب اشوب کردستان نقش بسزایی داشت و با تشکیل سپاه پاسداران به عضویت ان نهاد انقلابی درامد وهمیشه مدافع انقلاب و مظلومان و محرومان بود.
ایشان پس از ماه ها مجاهدت و فداکاری در مورخه 1361/1/15 در درگیری با منافقین مزدور در استان هرمزگان منطقه سیریک از ناحیه نخاع مجروح گردید.مجروحیت ایشان سی و چهار سال طول کشید ودر این مدت همیشه خدا را شاکر و قدردان بود .در این مدت مجروحیت همیشه یاور انقلاب و محرومان و مظلومان جامعه بود و پس از سالها درد و رنج مجروحیت در تاریخ 1395/1/25 به دیار معبود خود شتافت .
لذا بمناسبت چهلمین روز شهادت ان شهید والا مقام مراسمی در روز دوشنبه مورخه 1395/3/3 در حسینیه مقدسی در خیابان شهدای اشک تلخ در کرمانشاه برگزار میگردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi