شناسه خبر : 45025
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه تحصیلی فرزند سه ساله شهید!

دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد . . .

جانبازشیمیایی 1 - دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد . . . دانشگاه که قبول شد، همه گفتند: با سهمیه قبول شده!!! ولی ... هیچوقت نفهمیدند کلاس اول وقتی خواستند به او یاد بدهند که بنویسد بابا! یک هفته در تب ســـــــوخت . . . !

بعضی سکوت را به رشوه ای کلان می خرند و با سودی سرشار، به اسم حق السکوت، می فروشانند.

راستی چه زیباست سکوت؛ این واژه پر از فریاد ...ای کاش آقازاده های رانت خوار هم روزی بفهمند، دلی بدست آورند، لبخند بر لب کودکی فقیر بنشانند، دست فتاده ای بگیرند، اباد کنند و بذر دوستی بیفشانند و خود را همسطح مردم عادی ببینند.

به امید آن روز

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ای کاش که آقازاده ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای کاش یعنی شک وتردید ؟؟؟؟؟؟؟؟
باحدود 28سال از گذشتن جنگ هنوزخانواده شهدا و ما جانبازان به این باور نرسیده ایم که بتوانیم محکم و مطمئن باشیم آیا میشود به مسئولین و آقازادگان اعتماد کنیم یا خیر؟
صدالبته که نمی شود اعتماد کرد ؟
چرا باید با این همه خیانتی که می کنند این حیله گران را باور داشته باشیم . چرا در زمان جنگ عزیزان رزمنده خون اهداء کردند و الان این اقایان به راحتی از روی خون برادران ما میگذرند و هیچ ارزشی قائل نیستند ؟
چرا رنگ خون شهیدان معزز کم رنگ شده است و خانواده شهدا و جانبازان باید با نگرانی زندگی کنند ؟
چرا خانواده معظم شاهد هنوز پس از چند سال یعنی بازنشستگان سال1391 باید حق بازنشستگی خو را امسال ان هم طی سه مرحله دریافت کنند ؟
ایا جواب خانواده های شهدا این است که حتی از گرفتن مبلغ بازنشستگی خود هم چیزی دستگیرشان نشود ؟
دولت چرا جلوی یک مشت افراد گانگستر اختلاسگر را نمی گیرد و آنقدر باید این افراد بر کارهای کلیدی کشور اشرافیت داشته باشند که دولتمردان از جلوگیری این شیادان عاجز باشد و حتی در پیشگاه این شیادان کم آورده است ؟
دولت مگر درد این غیورمردان 8 سال جنگ را نمی بیند جانبازانی که تمام هم و غمشان پلاستیکهای پر از اسپریهای بسیار خطرناک جهت مجروحین شیمیایی و یاقرصهای اعصاب روان است چرا دولت جهت کاستن و خالی کردن این داروها از پلاستیک هیچ اقدامی نمی کند ؟
تاکی باید این عزیزان زجه بزنند و آقایان دست بر روی دست بگذارند و با نگاه های شیطانیشان خانواده معزز شهدا و جانبازان را به تمسخر بگیرند ؟
مثلا بنیاد آمده است لطفی درحق جانبازان بکند یک وام مسکن به جانبازان عطا کرده انهم هرزمان مراجعه میکنیم کارمندان محترم بنیاد عرضه میدارند که بودجه نداریم خودمن سه سال است به بنیاد منطقه2مشهد مراجعه میکنم هرساله مسئول وام مسکن میفرمایند دیر امدی و میگویند 400 سهمیه داشتیم روز اول تمام شد زمانی که اینجانب معترض شدم کارمند بنیاد فرمودند کجابودی بابا جان اینجا همه جانبازان با دعوا و زد و خورد 400 سهمیه را گرفتند و رفتند یعنی بنیاد هنوز نتوانسته است یک تنظیم کلاسیک داشته باشد و پس از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب باید جانباز محترم جنگ بیاید با دعوا و زد و خورد حقش را بگیرد که یک سر پناهی برای خانواده مهیا کند ؟
جانبازی که با ایثار خون خود تمام سقف خانه های کشور را حفظ کرد تا ملت شریف ایران با خانواده محترمشان با اسودگی خاطر زیر ان سقفها زندگی کنند اما ایثار گران نمی توانند برای خانواده خودشان سقفی مهیا سازند ؟
و اگر بخواهند بروند با منت وامی تقاضا کنند حتما با دعوا و اعصاب خوردی شاید به آرزوی چهل ساله برسند یا خیر ؟
مثلا منطقه2 بنیاد مشهد حدود تقریبا بیش از ده هزار خانواده شهید و جانباز دارد آیا سهمیه این همه خانواده فقط 400 حواله وام مسکن است ؟
چرا بنیاد به مقام این عزیزان توهین میکند و اگر تسهیلاتی را هم که ارزانی دارد باید با جنگ و جدل باشد مگر آقایان شخصیت یک دلاور را با چه ارزشی قیاس زده اند که چوب حراج بر ان میزنند و حتی این قیمت بدرد جمعه بازار هم نمی خورد یعنی اجناس مستهلک دست چندم که در جمعه بازار حراج کرده اند از قیمت ایثار یک جانباز هم بیشتر است اگر مسئولین بنیاد شک دارند نسبت به خدماتی که ارائه میدهند یک تحقیفی داشته باشند تا به عرایض این حقیر دست پیدا کنند ؟
آقایان از شخصیت ما جانبازان حتی بعنوان تفاله های باقی مانده جنگ هم یادی نمی کنند فقط زمانی که پشت تریبون قرار میگیرند گوش فلک از فریادهای خدماتشان کر میشود ؟
چنان محکم دروغ میگویند که بعضی وقتها ما خودمان هم باور میکنیم که شاید واقعا مسئولین این خدمات را داشته اند //////
مسئولین محترم بنیاد و مسئولین لشگری و کشوری کمی به جایگاه خود نگاه کنید آیا جایگاه شما از نظر شخصیت خانوادگی واقعا همین جایی هست که الان هستید یا اغلب شما ها باید الان کارگران ساده و ضعیفی بودید و برای نان شبتان دوان دوان میدویدید تا بتوانید شکم اهل و عیال را سیر کنید ////
به وضعیت گذشته زندگی پدر و مادرتان و در مرحله بعد به وجدانتان توجه ای بکنید حتما به نتیجه ای مطلوب خواهید رسید
خداوندشدیدالعقاب درخصوص آه مظلوم سوگندخورده که یاری کند وازظالم قصاصی سخت بگیرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi