شناسه خبر : 45506
یکشنبه 26 ارديبهشت 1395 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام بهائیت را می کوبید

سید مرتضی جانباز و فرزند شهید- سلام به خانواده های شهدا و جانبازان و فاش نیوزی های گرامی
  تاریخ می گذرد درون انسان ها به برون ریخته می شود. دیدگاه هر شخصی با گردونه روزگار مشخص می شود. عده ای یک روز خاطره می گویند، یک روز آقازاده پرورش می دهند تا ملت مظلوم را به تاراج ببرند. باد به هر طرف ورزید، دینش و ایمانش به آن سو حرکت می کند. ملت را طلب خود می دانند، غافل از آنکه نمی توانند به فرزندانشان مسلمان واقعی بودن را یاد بدهند.

 سفارش امام خمینی را درباره بهائیت همه می دانیم ولی دختر آقای هاشمی به خانه سرکرده بهائیت می رود و افتخار هم می کند که دوستانی چون بهائی و منافقین دارد. دردمان را به چه کسی بگوییم؟ در این زمانه که جوانان وطنم مدافع حرم می شوند و شهید جانباز می شوند ولی دختر آقای خاطره در موقع انتخابات به امریکای شیطان بزرگ سفر می کند تا از آنها دستور بگیرد و بهائیت پشتیبانی کند. این خانم که فتنه 88 را با آقازاده ها رهبری می کرد، آزاد در همه جا می گردد ولی خانواده شهدا و جانبازان نمی توانند از حقوق قانونی خود دفاع کنند.

عزیزانم شما را به سخنان امام خمینی درباره فرقه ذاله بهائیت دعوت می کنم تا دوست و دشمن را بهتر بشناسیم. دیگر به خاطره دروغی آقای هاشمی دل نسپارید، چون ایشان هر جا پول و پله باشد در آنجا می باشد و حاضر است دین و ایمانش را به خاطر فرزندان و مقام ریاست بدهد.

دیدگاه امام‌ خمینی‌ پیرامون بهائیت‌
‌‌خروش بر توطئه‌ها!
مبارزات‌ حضرت‌ امام‌ خمینی (رحمت الله علیه) علیه‌ سیاست های‌ ضد دینی‌ و ضد فرهنگی‌ رژیم‌ پهلوی‌ در ۱۳۴۱ش‌ در جریان‌ انجمن های‌ ولایتی‌ و ایالتی‌ به‌ صورت‌ علنی‌ آغاز شد.
پس‌ از رحلت‌ آیت‌الله‌ بروجردی‌ در ۱۳۴۰، دستگاه‌ دولت‌ پنداشت‌ فرصتی‌ برای‌ خارج‌ کردن‌ کامل‌ مذهب‌ از امور اجتماعی‌ به‌ دست‌ آمده، لذا حرکت‌ ضد دینی‌اش‌ را شدت‌ بخشید.

 شاه‌ و دیگر ایادی‌ استعمار (نظیر اسدالله‌ علم) زمزمه‌ الغای‌ بعضی‌ از قوانین‌ اسلام‌ را هر روز به‌ اسم‌ و تحت‌ عنوانی‌ ساز کردند.
«لایحه‌ انجمن‌های‌ ایالتی‌ و ولایتی»، «کنفرانس‌ آزاد زنان‌ و آزاد مردان» ، «انقلاب‌ سفید شاه‌ و ملت»، «لوایح‌ شش گانه» و در نهایت‌ «قانون‌ حمایت‌ خانواده» از برنامه‌هایی‌ بود که‌ توسط‌ دول‌ امپریالیستی‌ (بویژه‌ امریکا) برای‌ ریشه‌کن‌ ساختن‌ اساس‌ اسلام‌ و استقلال‌ ایران‌ مطرح‌ و توسط‌ شاه‌ به‌ اجرا گذشته‌ شد.

۱ یکی‌ از این‌ برنامه‌ها، تصویب‌ لایحه‌ انجمن های‌ ایالتی‌ و ولایتی‌ بود که‌ با حذف‌ قید مسلمان‌ بودن‌ و سوگند به‌ قرآن‌ از این‌ قانون، غیرمسلمانان‌ و در راس‌ ایشان‌ بهائیان‌ بدون‌ هیچ‌گونه‌ منع‌ قانونی‌ می‌توانستند به‌ مناصب‌ و پست های‌ مهم‌ دست‌ یابند.
امام‌ با هشیاری‌ تمام، متوجه‌ خطر شد و به‌ صورت‌ فعال‌ وارد صحنه‌ سیاست‌ کشور گردید.

۲ ایشان، که‌ هدف‌ این‌ لایحه‌ را حاکمیت‌ بهائیان‌ بر سرنوشت‌ ایران‌ ارزیابی‌ می‌کرد، علیه‌ لایحه‌ مذکور و به‌ صورت‌ یک‌ مخالف‌ مقتدر، در مقابل‌ رژیم‌ پهلوی‌ قد برافراشت‌ و در مناسبت های‌ مختلف‌ با سخنرانی‌های‌ روشنگر خویش، علما و مردم‌ را از توطئه‌های‌ شوم‌ استعمار مطلع‌ و خطر بهائیان‌ و اسرائیل‌ را برای‌ اسلام‌ و کشور گوشزد کرد

3
 «… این‌جانب‌ حسب‌ وظیفه‌ شرعیه‌ به‌ ملت‌ ایران‌ و مسلمین‌ جهان‌ اعلام‌ خطر می‌کنم، قرآن‌ کریم‌ و اسلام‌ در معرض‌ خطر است.
استقلال‌ مملکت‌ و اقتصاد آن در قبضه‌ صهیونیستها است‌ که‌ در ایران‌ به‌ [صورت] حزب‌ بهائی‌ ظاهر شدند…» ۴
امام‌ دست‌ استعمار را در ایجاد این‌ فرقه‌ و رابطه‌ عمیق‌ آنها با اسرائیل‌ و دشمنی‌ دیرین‌ و مشترکشان‌ با اسلام‌ را می‌دید و بر لزوم‌ مبارزه‌ با آنها تاکید کرد.
ایشان‌ در سال‌ ۴۲ طی‌ پیامی‌ خطاب‌ به‌ علمای‌ یزد، صریحا‌ از تسهیلاتی‌ که‌ دولت‌ علم‌ برای‌ انجام‌ کنفرانس‌ ضد اسلامی‌ بهائیان‌ در لندن‌ منظور کرده‌ بود انتقاد و افزود: «بسیاری‌ از پست های‌ حساس‌ به‌ دست‌ این‌ فرقه‌ (بهائیت) است‌ که‌ حقیقتا‌" عمال‌ اسرائیل‌ هستند» .
۵ در سخنرانیهای‌ همان‌ سال‌ نیز، ضمن‌ هشدارهای‌ متعدد به‌ مردم‌ و روحانیت، فرمود:
«… این‌ سکوت‌ مرگبار اسباب‌ این‌ می‌ شود که‌ زیر چکمه‌ اسرائیل‌ به‌ دست‌ همین‌ بهائی‌ها، این‌ مملکت‌ ما، نوامیس‌ ما پایمال‌ شود

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، رییس قوه قضاییه در سخنرانی از تلوزیون گفت بهائیت به خودی خود جرم نیست لذا معلوم میشود گستاخی و جسارت برخی افراد ضد اسلام و نادان با حمایت قانون است.
همانروز عرض کردیم اگر بهائیت که نقطه مقابل اسلام است جرم نیست لابد منافقین هم مجرم نیستند. صدمات شدیدی که دسگاه دادگستری به عدالت اسلامی وارد کرده در تاریخ اسلام بنام جمهوری اسلامی ثبت میشود و تقصیر به گردن مردمی خواهد بود که به اینگونه افراد رای دادند.
افرادی که دولت قبل را مقصر رکود کشور دانستند و به نامزدهای اصلاح طلب غرب گرا رای دادند بیایند پاسخگو باشند حداقل چشم باز کنند و ببینند چه کسانی مملکت را با ثروت انبوه و مردم عاشق خدمت با همدستی دشمنان اسلام قرآن بر نیزه کردند و اقتصاد اسلامی را در رکود قرار دادند. هنوز دشمنی افراد معلوم الحال با حکومت اسلامی در نظر ایشان روشن نشده است؟ آیا دو سال رکود اقتصادی عمدی به بهانه اجرای فریب برجام کافی نیست؟
بهایی منافق کافر ضدانقلاب فتنه گر اصلاح طلب ملحد لیبرال افراطی متعصب گروه فشار و نافشارو نیمه فشار وغیرسخت و میانه رو چپی راستی کمی متمایل به راست یه زره مانده به وسط کلمات دیگه جواب گوی انگ وبرچسب زدن مانیست دنبال لقت نامه بگردیم پیدا کنیم تانوارتیربارما خاموش نشده چیزی باقی نذاریم همدیگر و لته بارکنیم دشمن خودمون باشیم هرچه ماازهمدیگه دوربشیم دشمن نزدیگترمیشه ودنبال همینه
درودبه شماجانبازگرامی واقعاکه هیچ یک ازمسولین 28سال استکه بفکرمارزمندگان نیست چرانمیدانم مارزمندگان برای گرفتن حق قانونی خودمان اول ازهمه بایدرفتن پیش رهبرعزیزیک ملاقات بگیریم تابتوانیم دردهای خودمان رامنتقل کنیم دردی که30سال است مارابدترازقرصهای اعصاب وروان دیوانه کرده وهیچ کاری هم ازدستمون نمی آیدچراچون مارزمندگان مثل جانبازان بالای25%اتحادنداریم آنهاهم حق دارندحق من وتوراپامال کنندچون28سال استکه ساکت نشستیم ...........یاعلی مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi