شناسه خبر : 46006
دوشنبه 10 خرداد 1395 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

علت طرد نیروهای ارزشی!

محسن ناطق- بسیار شنیدیم نیروهای ارزشی از حوزه های مدیریت و تصمیم سازی طرد شدند و به واحدهای عادی منتقل یا تبعید میشوند. با کمال تاسف علت طرد و انتقال و تبعید نیروهای ارزشی ایستادگی در مقابل فساد شرعی و اخلاقی اینگونه مدیران است که در لباس اسلام آن کار دیگر می کنند.
از موضوعات فساد شغلی و مشکلات هدایت بودجه های ادارات به جیب هم پیاله ها صحبتی نکردیم زیرا فساد شرعی و اخلاقی در مواردی که عرض شده کافی ست تا عدم صلاحیت اینگونه مدیران محرز شود. در خصوص مشکل ادارات حراست که فقط در چارجوب چند بند تخلفات اداری مجاز هستند نیز پیشنهاد می گردد نیروهای متخصص در امور شرعی و اخلاقی با زمینه تفکر ولایی و حقوق اجتماعی اضافه شوند. پیش نماز ادارات نیز فقط در موضوعات احکام پاسخگو هستند بنابراین الزام ادارات حراست که در حال حاضر انتقاد و پیشنهاد و شکایت را پوشش می دهند نیازمند ارائه مشاوره تخصصی در امورشرعی و اخلاقی می باشند.

 اظهار نظر جانباز در خصوص مسائل حکومت بطور قطعی مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که برخی مدیران مانع تحقق آنها هستند لذا چنانچه اختیاری داشتیم ابتدا موانع اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب را رفع می کردیم زیرا دشمنان با گروه های تخصصی ویژه تمام کلمات و حروف فرمایشات ایشان را تحلیل و بهره برداری می کنند لیکن مدیران داخلی با تشکیل چند جلسه صوری و بگیر و ببند وانمود می کنند و چند روز بعد هم آن جنب و جوش فراموش می گردد و راه غلط خود را پیش می گیرند.

 در مورد اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به حاشیه نشینی ملاحظه گردید ابتدا چند جلسه بگیر و ببند و ستاد فرماندهی و تظاهر به عمل کردند اما خیلی زود فراموش شده و ستاد فرماندهی تعطیل است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود بر شما محسن برادر .... درود بر شما . درود برشما !
علت ترد نیروهای ارزشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه من بگم که اون عزیز دلاور میاد میگه تو عین ملا مکتب ها می مونی ؟
واقعا مگه نیروهای ارزشی چی میگن ؟ چی می خوان که از همه طرف ترد میشن ؟
دلم به درد اومد ... ده ها ماجرا آبرویی یهو جلوی چشمم جون گرفت که اگه ذره ای به دلسوزی نیروهای ارزشی بها داده میشد آن اتفاقات نمی افتد . همه آنها هم با ظاهری معنوی شروع شده بودند و پشت پرده اش بوی تعفن می داد . عجب بحثی را شروع کردی دلاور ؟
اندوه می دونی کجاست ؟ اندوه اونجاست که دلسوزی نیروهای ارزشی به چشم نیامد و با داد و تشر وظیفه الهیشونو کمرنگ کردن . بعد که گند کار در می آمد چندین هیئت بازرسی حکم به تبعید خلافکارا به دورترین جا می دادند !!!!!!
واقعا این طرز برخورد یعنی چه ؟ همیشه ذره ای حس تعهد دینی داشتن باعث جلوگیری از هر نوع مفاسدی میشه .

جناب قنبر عزیز . ارزشی ها خود آتش به خرمن بهترین وارثان انقلاب انداختند .
مومن خدا مگر آنکه سه هزار میلیارد را برداشت و رفت کشور یانکی ها جزو همین ارزشی ها نبود ؟ چرا بود !!! مطمین باش یقه اش تا بناگوشش بسته بود و خط ریشش هر روز انکارد میشد و تسبیح بدست و صلوات گو نماز جناعت می رفت و دهها نفر حاج آقا حاج آقا صدایش میکردند و برای دیدنش بتید نذر یکصد هزار صلوات میکردی شاید اجازه دهد با مسؤل دفترش تلفنی صحبتی داشته باشی .
همین ارزشی ها تیشه ضد ارزشی به ریشه ایثار زدند . مگر مجاس ششم یادت نمی آید ؟همه ارزشی بودند ؟نبودند ؟پس چرا به یکباره سر از بی بی سی و ووا در آوردند .
همین اکبر گنجی مرید و هواخواه نداشت ؟داشت !!!! پس چطور به یکباره پگید ؟؟؟ و گند زد به هر چه ارزش ...
اشکوری و صد ها نفر دیگر مگر ارزشی نبودند ؟ حالا گندشان بیخ ریش مارا هم گرفته ...
کثافت کاریشان به اسم ما تمام میشود .
ارزشی ها ی پیرو رهبر مگر رفتند عکس کوری خوانی با بهایی جماعت بگیرند ؟ خیر آقاجانم ... فدایی رهبر , گوش بفرمان رهبر است و تمام . عزت زیاد .
ملا مکتبی عزیز . برات یه جواب گذاشتم . .. نشد دیگه ... نشد !!!!

ولی اینو بدون تویه جعبه گوجه فرنگی اگه یکیش خال بزنه بگنده ...... تا پنج روز بعد بقیه هم خراب میشن .. عزت زیاد .
بعضی از اقایان کارشناس حراست ادارات فقط به فکر حفظ پست خود هستند وما کسی را در خراست استانمان داریم که بر ایش هیچی مهم نیست واز زمانی که با هم استخدام شدیم همچنان رئیس خراست است واز هر طیفی سرکار امدند ایشان خودش را با انها تطبیق داددر حال خاظر فساد اداری طرد بچه های ارزشی وبسیجی وجانبازان در ادارات رسمی شده چرا که با حذف این عزیزان سایر پرسنل با دست باز هرکاری که دلشان بخواهند انجام میدهند برای مثال عرض کنم یکشنبه وقت نمار تو اداره کل بودم وضو گرفتم رفتم مسجد اداره از 130 نفر کارمند 13نفر شرکت کردند بقیه دوستان در اتاقشان میگفتند ومیخندیدن جالب تر مدیر کل ومعاونانشان حتی یکی هم نبود وجالبتر این دوستان عضو ستاد اقامع نماز استان هستند حراستها باید پیش تاز این امر باشند که متاسفانه این امر مهم را سبک میشمارند وان دوستان فکر نمی کنند که استحاله فرهنگی وانقلابی از همین امور مهم شروع میشود اگر امروز بچه های سپاه خار چشم امریکا واستکبار شده اند به برکت نماز ودعا های ندبه کنیل عاشورا وتوسل است پایبندی به ارزشهای دینیست که بنظرم حضور یک جانباز وفرزند شهید وحتی یک بسیجی متعهد میتواند به عنوان الگوئی تدائی ارزشهای دفاع مقدس وفرهنگ شهدا وبسیج است که کم کم در حال حذف شدن هستند امیدوارم مسئولین ما قدر فرهنگ عاشورا وجانبازان وشهدا را بیشتر بشناسند وفردی مدیرکل ومسئول باشد که با پوست وروح خود ارزشهای نظام را درک کرده باشد
سلام این مسائل آز دهه هفتاد بوده، هست و ادامه دارد؟
جناب جانباز بزرگوار ممنونم نظرتو نوشتی
اما . مگه فکر کردید نیروهای ارزشی با بقیه مردم چه فرقی دارن ؟ چرا فکر می کنید خدا قسم خورده دیانت نیروهای ارزشی رو هر طور شده حفظ کنه .
اونا هم آدمند . همون موجوداتی که شیطان قسم خورده شبانه روز در وجودشون جریان پیدا کنه ؟
ما الان داریم از نیروهای ارزشی که در این روزگار وانفسا مصداق فاستقم کما امرت زندگی می کنند و در عرصه اجتماع حضور دارند حرف می زنیم والا خداییش خودم چند بار فرمایش شهید باکری رو که درباره نیروهای ارزشی و رزمنده پیش بینی کرده بود ننوشتم؟ ... نوشتم یا ننوشتم ؟ نوشتم یادت بیاد ؟
بعدشم من یه جانباز می شناسم که چند سال پیش یه چیزایی نوشته بود که وقتی کتابش به دست من رسید سعی کردم جمله به جمله کتاب رو حفظ کنم و دیدگاهاشو همچین تو مغز و دلم حک کنم که با هیچ سمباده ای پاک نشه . حرف از سقوط نیروهای ارزشی در سراشیبی بود . اگه کمک کنی یه روزی میارمش تا براتون بیشتر در این باره توضیح بده . کمک هم نکنی خدا خودش راه رو باز می کنه . اما کاشکی خودش فعلا اینجا می آمد براتون توضیح می داد که بیشتر روشن بشید .
مومن خدا یه چیز می گم ناراحت نشی فقط بهش خوب فکر کن . وجدانا به دلسوزی چند تا نیروی ارزشی توجه وافر کردی که داشت از بیراهه رفتن کدیور و گنجی و مهاجرانی و همنشین بهایی ها و نوه نتیجه های سران مملکت و نیروهای رزمنده دیروز جبهه ها ووو برات می گفت . با استغفرالله گفتنات نزدی تو حس و حال احساس مسئولیتش ؟ زدی دیگه نگو نه ؟ تو هم مقصری در انحراف همونا که اسمشونو اوردی . حالا که گند زدند مثل داروغه ها ازشون بی زاری و با کراهت ازشون حرف می زنی ؟ خداییش چرا به حرمت دوستیتون نرفتید بهشون کمک کنید تا اینطوری گند نزنن ؟ وقتی امثال ما له می شدند زیر فشار تهمتها شما چکار کردی که به ما می گید چرا همش تو رو پای دار می بینم ؟ ارزش های خدا رو دسته بندی کردید . دمتون گرم . کجا وارد بشید کجا وارد نشید و خودتونو از سختی بعضی کارها دور کردید . خب باشه وارد نشید در این مسائل . اما لااقل به ما که می تونید یه دلداری و دلگرمی بدید و بگید خدا کمکت کنه .بر اساس شواهد و قرائن حق با امثال شماست ولی من الان تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که بهت بگم خدا کمکت کنه موفق بشی . شما حتی اینو هم از ما دریغ می کنید !!! ووووی پ تشر زدنتون چیه ؟
ریش گذاشتن دستور الهیه اما چرا شما فکر می کنید هر کی سه من ریش گذاشت یا یقه اش بسته بود یا تسبیح به دست داشت و شبانه روز از جنگ و شهدا گفت دیگه سقوط نمی کند ؟ تو که فدایی رهبری( و فهمیدم ووووی پس تو بودی ) مگه یادت رفته رهبر فقیدمان فرمود ملاک حال افراده . خیلی قشنگه این جمله نه ؟ شمر جانباز سپاه حضرت علی بود که سر امام حسین را برید .آقا جان الان تو بورسه که با ظاهر مذهبی اختلاس کنی در حد چند میلیاردی یا گند بزنی به حرمتت در پشت پرده ای که به اسم دین و شهدا آویزانه !!!!!!!!
منم که دارم همینو می گم ؟ منم که دارم از دست همین آدما خون دل می خورم ؟ اما امثال ما رو باکی نیست . چرا ؟
چونکه تا حالا به رهبر ارکستر دقت کردین؟ پشتش رو به همه میکنه و با تمام وجود کارش رو انجام میده. یه وقتایی تو زندگی، باید پشتتو به همه کنی و با تمام وجودت، کاری رو که درسته رو انجام بدی. ساز زندگیت رو بنوازی. مطمئن باش آخرش همه به احترامت بلند میشن و تشویقت میکنن .
ما همون سربازای گمنام امام زمانیم که با حفظ حرمتها سعی می کنیم توجه ای هم به اطراف خودمان داشته باشیم . ما از گفتن اشتباهات خود ابایی نداریم و مراقب اشتباهات بعدی خود هستیم . به هر حال یه اشتباه حق هر آدم است .
اخوی ما همون کسی هستیم که سالها گذاشتیم تا کسانی که به اسم دین کار می کنند هر چه تو چنته داشتند رو کنند حتی اگه ما در این سالها از هستی ساقط شدیم اما فقط خواستیم زود حرمت کسی را خدشه دار نکنیم . اما وقتی دیدیم دیگه گند کار داره در میاد کاری کردیم کارستان . ما هنوزم همون آدمیم . یه نیروی ارزشی هیچ وقت خودشو از نصیحتهای یه ناصح بی نیاز نمی دونه حتی اگه با توپ وتشر بگه . ما که فهمیدیم راه رو درست اومدیم . شما هم متوجه شدید کار کار خداست یه کم بیشتر همکاری کن . ما هنوزم همون آدمیم که اگه امروز روح مودب و قدرشناس فرد با لیاقتی به احترام ما از جا برخواست ، من چهره شما جلوم مجسم میشه . این تداعی رو برای جلوگیری از عجب و تکبر لازم می دانم . نیروهای ارزشی برای مصون ماندن از خطا و گند زدن باید خیلی نکات را رعایت کنند . حالا به جای اینکه به من بگید ملا مکتبی بیا با نوشتار خوبت مطالب روشنگرانه در جهت تبیین چرایی سقوط نیروهای ارزشی بنویس گلم . اون دفعه که بهت گفتم کارتون دارم خواستم همین حرفها را به صورت یه متن انشایی بنویسم که نشد دیگه نشد ؟
جواب باشه واسه بعد .... اما خودمونیم ....
قنبر عزیز ... متاسفانه سیستم بنده در جایی که هستم جوابگو نیست . ما جهنمیان را مگر شما بهشتیان دست گیری کنید . علم و حلم خود را ولخرجی از برای ما مکن ....
جایگاه هم جواری شما با عرشیان کجا و حقیر کج دم گیر افتاده در دایره آتش کجا .
نطق بلیغ و سلیس شما کجا و در ماندگی الکنی همچو من کجا . علی مددی .
جناب قنبر عزیز سلام علیکم .

امروز امام خامنه ایی خط مشی درست رو پیش روی پیروانش قرار دادند و متذکرا تقواالهی و منش انقلابی داشتن و عدم اعتماد به دشمن را گوشزد کردند .

چرا امام انقدر نصیحت به همه دارند . مگر مردم قادر به درک مفاهیم سخنان ایشان نیستند .؟

اکثریت میفهمند و درصدد اجرا هستند ولی دربین راه به بیراهه و یا در دام استکبار می افتند .
آنسته دیگر که میفهمند وبه غرض و عمد در نقطه مقابل این سخنان کارهای ضد انقلابی و ضد مردمی به اسم انقلابی بودن خودانجام میدهند و در زیر بیرق امریکاییان سینه میزنند را چه بنامیم ؟
دسته دیگر اهل سر سره بازی در هر جایی هستند جه در چمن , چه در شنزار , و چه در برف ,
با آنها چه کنیم ؟
متاسفانه همه ادعای انقلابی بودن و سنوات انقلابی را هم دارند .
ما جامعه ایثار فرزندان انقلاب و سربازان خمینی ره هستیم و هر که سرباز خمینی ره باشد حتما سرباز امام خامنه ایی هم هست .
پس جامعه ایثار در هر حالی سرباز است . و سیاس نیست . سرباز شک نمی کند , امر را اطاعت و اجرا میکند . ولی سیاس خود فروخته چوب کبریتی آتش گرفته را در داخل خرمن دلداگی و عشق به پیروان رهبر می اندازد و در گوشه ایی چارقد خود به هواخواهی ما پاره می کند .
و بازی دو.به شک را در عرصه کارزار ایستادگی و انقلابی بودن همه نشان میدهد .
در این میان مخلصان باید پند های امام و رهبر را در خاطر داشته باشند که بازنده اصلی میدان آنها نباشند .
استکبار لوازم آرایش فراونی برای بزک چهره خود بکار می برد تا بهترین و بزرگترین خادمان را شکار کند و اورا شمشیری صیقلی کند و بر علیه خودمان بکار برد .
ببخشد بنده در جایی هستم که سیستمم خوب عمل نمی کند . بهر حال عزت و عظمت یاران واقعی و سربازان واقعی انقلاب متعالی باد . یا علی مدد .
حاجی دستت درد نکنه . گفتم من به ناصحین موحد و متشرع احتیاج دارم . اونا فقط خودتونید و بس !
... ببین اخوی دیدی حضرت آقا چه معصومانه و مظلومانه خودشو مقصر دانست و فرمود داره دیر میشه ؟ دلم داره از غصه می ترکه ؟
غصه نخور . اگه این راه درست باشه به شما هم می رسیم . یعنی من باید بیشتر به توصیه های جانبازان موحد عمل کنم تا درهای خیر به روی همه باز بشه . نمی دونم چرا قرعه کار به نام من دیوانه افتاده . اما تا حالا که حرمت اسم شما ها رو ضایع نکردم . بعدشم بیشتر مراقبت می کنم . دو ماه فرصت بدهید . فقط شما از خودتون خوب مراقبت کنید یه مو از سرتون کم نشه ... خیلی سعادتمندم که ماه مبارک رمضان در پیش رو است . امیدوارم در این ماه قلب خود را آماده دریافت برکات الهی بکنم .
به نظرم میاد خدا یه تدبیر عجیبی را در حال به ثمر رساندنه .... دعا کن دلم به بدیها آلوده نشه و قادر به درک این انوار الهی باقی بمونه .
شاید الان یه چیزایی از رفتارهای من بهت الهام بشه اما خدا می دونه از ته قلبم نیست . به خاطر همینه که نسبت به دیگران هم با همین حسن ظن نگاه کردم و اونا رو به حال خودشون گذاشتم . چون بعضی رفتارهای من با اجازه خدا یه ترفنده . گفتم شاید بقیه هم ترفند دارن !
اما اونا که اصلا از خدا اجازه نمی گیرند اومدند منو آزار دادند . اذیت کردند . مزاحم آرامش من شدند . مزاحم کار من شدند . به پر و پام پیچیدند . به خدا نمی دونم چرا ؟ من نمی دونم چرا نباید آزاد باشم تا دل امام خامنه ای نشکنه ؟ من نمی دونم چرا باید در قفس باشم و در هوای آزادی که امام ره برام به ارمغان آورد نفس نکشم ؟ من نمی دونم چرا من که بلدم به درستی حق شهدا را ادا کنم این چنین اسیر و مهجور شدم ؟
همش به زور تهدید تهدید تهدید ... تا حالا جلو اومدم !
تو رو خدا شما شهیدان زنده و اون بچه هایی که گفتید از من نترسید تا من فرصت داشته باشم ماموریت خودم رو در راستای فرمایش (بلغ انزل الیک ) خدای یاری رسان و در راستای فرمایشات مظلومانه امام خامنه ای و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادته نشان بدهم ، فقط دو ماه فرصت بده اگه زنده ماندم و هنوز خدا نور الهیشو تو دلم باقی گذاشته باشه شما هم متوجه حق بودن این راه خواهید شد . با تشکر و التماس دعا


نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi