شناسه خبر : 47043
سه شنبه 08 تير 1395 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی هنرمندانه

معلم جانباز- این روزها فیش های حقوقی مسئولین سوژه داغ مطبوعات و رسانه های دیداری و نوشتاری ست و هر مدیری یا فیشش لو می رود و یا هم عده ای خودشان فیش حقوقی خود را در دسترس می گذارند و اما ما که نظاره گر هستیم و حقوق 31سال معلمی را مقایسه می کنیم، جدا" به هنرمان وقناعت خانوادمان می بالیم.

 هرچند آنها مسئول و ما مرئوس و سطح پایین جامعه هستیم اما انسان و فرزندانمان هم خرج لازم دارند. آقایان تدبیر و امید که به قولشان یک خزانه خالی تحویل گرفتند و 45هزارتومان یارانه افراد فقیر جامعه را مصیبت عظما می دانستند، از کجا وچگونه این حقوق های نجومی را تامین کردند؟

 واقعا" تدبیر می خواهد با خزانه خالی این همه به مدیرانشان رسیده اند وجدانا" و ایمانا" امشب شب شهادت مولی مان علی (ع) است، آیا این مسئولین و دولت پیرو امام علی (ع) هستند ومنش و کردار امام را قبول دارند چگونه تظاهر می کنند که خود در رفاه و غرق خوش گذرانی و مردمانی نان خشک ندارند و عده ای پول دارو و درمانشان مانده اند مطالبات فرهنگیان مانده از پاداش تا مرخصی و ... داروی جانبازان تا کمی تخصصی می شود، آزاد حساب می شود و آن گاه شکم سیر آقایان از شکم گرسنه ما میتواند خبردار شود.

 بله دوستان جنگ با ما و فرزندانمان شهید از قشر فقیر جامعه جانباز از همین قشر اما همه خوشی ها مال آنها! عجب رسمیه در روز قدس خوب نگاه کنید چند نفر از همین فیش نجومی ها می آیند. قضاوت با مردم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi