شناسه خبر : 48667
شنبه 30 مرداد 1395 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه ای متفاوت از انجمن جانبازان خطاب به شهیدی!

در پی بروز برخی تخلفات در بنیاد و ایجاد شبهه و نگرانی بین ایثارگران و جانبازان، انجمن جانبازان نخاعی در نامه ای خطاب به رییس بنیادشهید و امورایثارگران، خواستار توجه و رسیدگی به موضوع و حفظ قداست بنیاد توسط متولیان آن شد.

فاش نیوز - تذکر انجمن جانبازان نخاعی به رییس بنیاد در باره حفظ قداست بنیاد و رسیدگی به برخی تخلفات.

در پی بروز برخی تخلفات در بنیاد و ایجاد شبهه و نگرانی بین ایثارگران و جانبازان، انجمن جانبازان نخاعی در نامه ای خطاب به رییس بنیادشهید و امورایثارگران، خواستار توجه و رسیدگی به موضوع و حفظ قداست بنیاد توسط متولیان آن شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن نامه به این شرح است:

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی؛

نماینده مقام معظم رهبری، معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران

سلام علیکم

با احترام همانگونه که مستحضر می‌باشید چندی است که پیرامون بنیاد شهید و امور ایثارگران مسائلی مطرح می‌باشد که موجب خدشه به اعتبار این نهاد مقدس گردیده است. و از آنجا که قداست بنیاد به قداست خون شهدا و ایثارگران است، و هر لطمه‌ای به حیثیت این نهاد لطمه به حیثیت خون شهدا و ایثارگران می باشد و بر همگان است که از حرمت خون شهید حفاظت و پاسداری کنند، لذا به استحضار می‌رساند:

  1. انتظار می‌رود چنانچه مسائل مطرح شده اساس و پایه‌ای دارد جهت حفظ حرمت این نهاد مقدس با افراد خاطی برخورد قاطع به عمل آید و به جامعه ایثارگری معرفی شوند.
  2. در صورتی که این اخبار و اطلاعات کذب بوده و پایه و اساسی ندارد جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی اقدام لازم بعمل آید.
  3. در جلسه حضوری هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با جنابعالی تخلف برخی از پرسنل بنیاد و سوءاستفاده از پرونده تعدادی از جانبازان عزیز به استحضار رسیده و طی دو نامه پیشنهاد شد ترتیبی اتخاذ گردد تا ایثارگران، خصوصا" جانبازان نخاعی بتوانند از اقلام استحقاقی خود و خدمات دریافتی مطلع شوند، تا بدینوسیله از تخلف احتمالی در آینده پیشگیری گردد.

در پایان این انجمن آمادگی خود را در به انجام رساندن مطلوب سیاست های بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می‌نماید.

 

                                                           من ا... التوفیق

                                              مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی

                                                        حسین اسرافیلی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
حاج آقا شهیدی بهتره اول از معاونینی که بهمراه خودش در بنیاد آورد و حکم برایشان صادر نمود برخورد کند مثال آقایان :
سلام علیکم.
چرا بصراحت در نامه به موارد خلاف و مشکلاتی که بنیاد درست کرده اشاره نشده.
کاش شجاعت گفتار هم داشتید و جانبازان نخاعی را نامحرم فرض نمیکردید و شفاف آنهارا درجریان قرارمیدادید!
اما افسوس که محافظه کاری شما حدوحصرندارد.
هیچکش و هرچ مقامی جز حضرت آقا قدرت بارخواست از جناب شهیدی و پرسنل متخهلف بنیادرا ندارد.
از حضرتشان خواهش میکنیم واردموضوع بشوند و حقوق تضییع شده جانبازان و خانواده شهدارا بازپس گیرند.
خداحفظ کند رهبرعزیزمان را. چشم امیدما به ایشان است و لاغیر...
هیچ حکومت و یا تمدنی از بیرون نابود نمی شود مگر از درون توسط خودیها .

هر چه بکندد نمکش میزنند وای به روزی که بکندد نمک .
فقط می توان گفت آفرین به شجاعت آقای اسرافیلی
اگر از اول اینطور نظارت و تذکر داده می شد مدیران خاطی تکثیر نمی شدند
ممنون از جانبازان نخاعي ... اي کاش جانبازان زير25 درصد هم انجمني داشتند تا از حق وحقوقشان دفاع کند ... هر عده اي از جانبازان براي خودشان انجمن دارند که بهتر مي بود همه جانبازان جمع باشند و يک انجمن قوي راه اندازي کنند تا اينطور بعلت کميت موجب بي مهري بنياد قرار نگيرند هرچند که بخواهند سياست هاي بنياد را ادامه و پيگيزي کنند .
بهترین هدیه یک دوست انتقاد سازنده است .
بهتر بود به جای فرستادن نامه از ایشان کارنامه بخواهید که یحتمل مردودی از کار در خواهد آمد
اگرنظارت وجمایتی درادارات براایثارگران بود یک فرد نخاعی برا رساندن حقش تو شهرداری ماهها معطل نمیشد بقولی بوروکراسی اعصابی نمیگذارد
یک وقتی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب گفته بودند خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند. کاش الان بودند و میدیدند که اداره ای که برای رسیدگی به این خانواده ها تشکیل شده و صدها نفر به خاطر کمک به این خانواده ها دارند حقوق میگیرند برایشان مهم نیست که پدر یا مادر شهیدی هست و نیازی هم دارد. اول هفته ای برای گرفتن لوازم بهداشتی برای پدر افتاده شهید که فراموشی هم دارد به بنیاد شهید یزد رفتم گفتن روزی یک عدد پوشک میدهند و بیشترش را باید بخریم . داروهای خارجی را هم گفتن نمیدهیم. نمیدانم این معنی چشم و چراغ است یا اینکه ما بد فهمیده ایم . خیلی ناراحت شدم . بدتر و ناراحت کننده تر اینکه داشتند در و دیوار اداره شان را چوب کاری میکردند و بدتر اینکه برای اتاق های کارمندانشان جعبه های دستمال کاغذی چوبی ساخته بودند و توزیع میکردند . خیلی بدبختی هست که انقلاب را و جنگ را یکی دیگر گردانده و الان ادمهای دیگر تصمیم میگیرند که بویی از انقلاب و جنگ هم به بینیشان نخورده . چطور پول چوب کاری دیوارهای اداره هست ولی پول پوشک پدر شهید که افتاده شده ندارند. پول جعبه چوبی برای دستمال کارمندان هست ولی پول دوا و درمان پدر شهید نیست . این معنی چشم و چراغ است که اقای خمینی گفتند . وقتی گفتم چرا این کارها را میکنید یکی از کارمندان گفت همین است حرفی داری به رییس اداره بگو دستور او هست . همه شان را به خدا واگذار کردم . الهی خدا داد ما را از این ادم های بی مروت بگیرد و عذاب جهنم را روزیشان کند .
باتقديم عرض سلام وارادت خدمت انجمن جانبازان انقلاب اسلامى؛
حقيرجانباز٧٠درصدشيميايى اصفهان باكةدجانبازى١٠١٦٠٠٤١٠١حدود٢سال قبل مدارك لازم جهت اجراى حكم همطراز(ماده٣٨)راتحوىل بنيادشهيداصفهان دادم٠على رغم كذشت دوسال ازتحويل مدارك وبيكيري هاى مكررهنوزبه نتيجه نرسيده ام٠طبق اظهارمسىول مربوطه احكام بنده وجمعى دىكر ازجانبازان٧٠درصداصفهان سال كذشته زده شده ولى تاكنون اجرانشده،لذاازمحضرعزيزان انجمن اللخصوص جناب حاج اقامجتهداستدعامنديم همكارى وعنايت لازم رامبذول فرماييد٠ازخداوندمنان توفيق روزافزون رابرايتان ارزومندم٠
‍‍سلام افرین برفاش نیوزافرین بر ادمهای باشرف باغیرت یاشاسین فاش نیوز زنده فاش نیوز موفق فاش نیوز نترس فاش نیوز فقط خواهش میکنم دنبالش را بگیریداین تور ادمهابایداز جامعه محو باشند این ادمها ننگ جامعه هستندخواهش میکنم ریشه اشون را بخوشگانید شایدهم این ادمها از نوادگان گاردشاهنشاهی هستندمیخواهند انتقام بگیرن
یاشاسین ایران یاشاسین فاش نیوز

...

چی گی تو .

شبکه معواره بازا کودی .

چیره بوشویی کانال 2 .

نوکونه بهروز ساقیه بیدیه کانل دویه خوایی رانتی ریفیق ببی .

تره بگم ری .

هر گونه ریفیق بازی و دل و قولوه شیکار کونی

ممنوعه .

و جمع جمویه

به فرد گرایی بره .

کی محکومه .

اگه بفهمستی .

بیشتر از کانال 2 بگو

تا بدانم چی گی

بفهمستی یا نه .

تره حالی بوکونم .

من تره قوربان ایران .

بیگیفته از فرهنگ معین .

یعنی همه

همره مره .

...

سلام ، قدرتهای بزرگ با استفاده از موقعیتی که بوسیله ثروت در امور مدیریتی کشور ایجاد کردند و قدرت ناشی از ثروت که با دشمنان ملت ارتباط مستقیم دارند با انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و غیره تلاش میکنند تا خارج از حکومت نبض حکومت را بدست بگیرند. برخی مسئولان در مقابل اینگونه فشارها تسلیم شدند و برخی برای حفظ سرمایه های کلان در خارج از کشور و جلوگیری از ثبت نامشان در لیست تحریمها و ضبط اموالشان در خارج از کشور تسلیم شدند و برخی تبدیل به عروسک خیمه شب بازی شیطان بزرگ و استکبار هستند.
جمهوری اسلامی برای رهایی مردم از فشارهای کشورهای دشمن اسلام و مردم ایران تشکیل شد اما به مرور زمان افرادی در حکومت به پستهای مرکزی و حساس رسیدند که جمهوری اسلامی را با طرز فکر شیطانی به دامن شیطان بزرگ برگردانند.
مردم در طول سه سال گذشته با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از هرگونه ایجاد تنش و فتنه جلوگیری کردند و از این بابت متحمل سختی ها و مشقات فراوانی گردیدند لذا در انتهای دولت منسوب به اصلاح طلبان که تمام سیاست سه ساله گذشته را بر مبنای مذاکره و قرارداد با استکبار و شیطان بزرگ برنامه ریزی کردند دچار فریب و سخره شیطان شدند.
حضرت امیر المومنین (ع) به مالک اشتر فرمود در مصر هر گونه تو از گفتار و اعمال والیان گذشته بگویی و یاد کنی مردم همانطور به گفتار و اعمال تو مینگرند. ایکاش مسئولان اصلاح طلب علاوه بر خواندن کتابهای روش سیاستگذاری بر علیه مسلمانان و تاریخ دیوانسالاری معاویه حداقل یکبار کتاب شریف نهج البلاغه را مطالعه کرده بودند تا مرتکب ابتدایی ترین محاسبات غلط در اسلام و تشیع نشوند.
اسلام دین تحقیق است و تشیع مذهب پیروی از سنت شریف پیامبران و معصومین (ع) است لذا شیعیان با مراجعه به سنت و روش زندگانی آنان معنی اصلی و حقیقی قرآن کریم و اسلام را بخوبی میدانند.
قداست بنیاد؟!!!
جنای اقای شهیدی امیدوام قداست از دست رفته جامعه ایثارگران را باز گرداند
سلام در دیاری که در ان نیست کسی یار کسی کاش یارب که نیفتد بکسی کار کسی ننگ بر دنیا پرستان بی وجود که بخاطر منافع خودشان به آرمانهای امام و خون شهدا خیانت میکنند . درود بر جانبازان اسوه های مقاومت اتحاد رمز پیروزی است عزیزان بیایید باصداقت پشت هم باشیم و حقمان را از حلقوم این حرامخورها ی خاِین بیرون بکشیم . لعنت خدا بر آنها که حق جانباز مظلوم را پایمال میکنند
آقای شهیدی اگر دنبا فسادی که در بنیا د بوده نگیر ی چه فرقی بین شما ومسئولین قبلی وجود داره هربخشنامه ای که برا جانبازان تصویب شده توسط تامین اجتمائی وبعضی ادارات دیگر نادیده گرفته میشه لطفا بفرمایی بگید چه دفاعی از جانبازان در دیوان میکنید این نمایندگی بیخودی که در دیوان عدالت وجود دار هوقتی ارزش یه پشتیبانی ازجانباز را ندارد به چه دردی می خوره شما هم اومدی چند سال ریاست بعد ....... بری تکلیف ما ایثارگران چی میشه چرا از خدا وروز قیامت نمی ترسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi