شناسه خبر : 48701
دوشنبه 01 شهريور 1395 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس «شورای عالی انجمن‌های جانبازان» انتخاب شد

در جلسه هفتگی شورای عالی انجمن‌های جانبازان، حسین اسرافیلی از سوی اعضای این شورا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

در جلسه هفتگی شورای عالی انجمن‌های جانبازان، حسین اسرافیلی از سوی اعضای این شورا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد. حسین اسرافیلی که مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی کشور نیز هست، ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورا که مسئولیت خطیر شورا را بر عهده او گذاشتند، اعلام کرد: با توجه به تصویب اساسنامه و تشکیل دبیرخانه و نهایتا آغاز رسمی فعالیت شورا در اولین جلسه نسبت به انتخاب هیات رئیسه برای مدت دو سال رای گیری شده و نتیجه آن بشرح زیر است:

- حیدری به عنوان نایب رئیس شورا

- مجتهد به عنوان معاون حقوقی شورا

- عقیقی به عنوان سخنگوی شورا

- حق شنو به عنوان بازرس شورا

- مداحی به عنوان دبیر شورا

اسرافیلی در ادامه گفت: با عنایت به وظیفه اصلی شورا که بُعد نظارتی آن است، حوزه‌های مختلف و کمیته‌های تخصصی شورا به تدریج در حال شکل‌گیری هستند. حوزه‌هایی از جمله خدمات بهداشتی درمانی، خدمات مشاوره‌ای آموزشی، خدمات رفاهی، پژوهشی فرهنگی و...

رئیس شورا گفت: از آنجا که در ضوابط قانونی ایثارگران مشکلات جدی‌تر است، اولویت اول، حوزه معاونت حقوقی تشخیص داده شد که با همت جناب آقای مجتهد شکل گرفت و در همین راستا اولین مهیمان شورا ریاست محترم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بود. انشالله که با یاری خداوند متعال بتوانیم در جهت رفع مشکلات اساسی جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان و خانواده‌های محترمشان گام برداریم.

شورای عالی انجمن‌های جانبازان از انجمن جانبازان نخاعی، خانه نور ایرانیان بصیر(نابینا) و انجمن راست قامتان جانباز(قطع عضو) که نمایندگی اکثریت قاطع جانبازان 70 درصد کشور را بر عهده دارند تشکیل شده است. از اواخر سال 1394 مسئولین سه انجمن مذکور بعنوان بزرگترین انجمن های ثبت شده کشور که نمایندگی طیف وسیعی از جانبازان 70% را بر عهده دارند به همراه چند نفر دیگر جلسات مستمری را برگزار کردند تا برای حل مشکلات عمومی جانبازان بصورت یکپارچه عمل نمایند. بدیهی است هر انجمن نسبت به انجام فعالیت‌های اختصاصی خود راساً عمل خواهد کرد. خروجی این جلسات "شورای عالی انجمن های جانبازان"  شد که برای فعالیت این شورا  اساسنامه ای تدوین، تصویب و با تشکیل دبیرخانه رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. هیات امنای آن را حسن ابوطالبی، امیر عقیقی، حسین اسرافیلی، حمید جعفری، منصور ع نم نم، اکبر بهرامی، داود حیدری و یوسف مجتهد از جانبازان 70 درصد تشکیل می‌دهند.

اینستاگرام
با سلام و خداقوت به اعضای محترم شورا با توجه به کارنامه و تلاش شما برای ایثارگران انشالله در هدف والا ی خود موفق باشید و با تشکیل این شورا شاهد اتفاقات خوب در کشور و مخصوصا در بنیاد شهید باشیم.
حتما پیگیر حقوق به حق ما هستید و از دعا و حمایت همه جانبازان بهرمند خواهید شد
از شما تقاضا دارم به فکر جانبازن 25 و بایین تر هم باشید که مشکلات زیادی دارند

فقط کافیه یک تیم از طرف شورا بشکل نامحسوس زندگی اینها رو بررسی کنه بعد متوجه این حرف می شوید
با این حساب این شورا هم یک بنیاد شهید دیگر شد؟
از اون بنیاد شهید که خیری ندیدیم شاید شما که از خودمان هستید به مشکلات ما برسید
البته اگر عمر ما به دنیا باقی باشد
2مقام ریاست!!!چه خبره؟!!!کسی دیگه نبود؟!و...و...و...!!!حالاکه رئیس شدی!مبارکتون باشه،ببینم چیکارمیکنی.
آقای مجتهد از پرونده تحقیق و تفحص بنیاد چه خبر ؟
باعرض سلام وارادت خدمت اعضای محترم شورا؛احتراما این حقیروجمع کثیری ازجانبازان 70درصداصفهان حدود2سال قبل مدارکمربوط برای درخصوص اعمال ماده38 تحویل بنیاد دادیم امامتاسفانه باگذشت2سال ارتحویل مدارک وپیگیری های زیادتاکنون این احکام برای تعدادکثیری ازجانبازان70درصداعمال نگردیده است.لذاازمحضرمحترم انجمن عاجزانه خواهان پیگیری وومساعدت دراین خصوص هستیم.همیشه جاویدوپاینده باشید.
اعضای شورا حتما خبر لینک زیر مخصوصا کامنت های که مطمئنم قابل توجه شورا هست را ببینید و به تکلیف خود عمل کنید.

http://fashnews.ir/fa/news-details/35133/
جانباز هستم.کارگر هستم.جانباز جنگ 30ماه خدمت درجبهه خط مقدم.ترکش درسینه .سر دست .مدارکم ناقص هیچکی جوابمو نداده از مال دنیا هیچی ندارم.3تا دختر بزرگ دارم کمکم کنید .تب و لرز و بی خوابی اذیتم میکنه .
باسلام و خسته نباشید خدمت اعضای محترم شورا

من بعنوان یک جانباز با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم

چرا که فکر می کنم جای همچین شورای که بالاترین قدرت در کشور را داشته و همه سران کشور به راحتی در دسترسش باشند خالی بود

فقط خواهشی که از شما دارم شرایط من و چند همرزم دیگرم اصلا مناسب نیست و تا بحال هم اعتراضی نداشتیم

اول از شما تقاضا دارم مشکلات ما را بصورت ریشه ای حل کنید و حتما میدانید خرابی ریشه در کجاست

و دوم درخواست دارم به صورت مقطعی هم که شده همرزمان جانبازم را دریابید که خدای شرایط مناسبی ندارند البته شاید درصد آنها کم باشد اما بحرحال همرزم من و شما هستند

ایمیل خودم را ثبت کردم تا اگر خواستید موضوع این عزیزان را بررسی کنید آدرس آنها را در اختیارتان قرار دهم

در پایان برای نیت خیرتان و شجاعت حضورتات دعا می کنم
باسلام وارادت محضرعزیزان گروه پیگری بویژه حاج آقامجتهدودوستان پیگیردرامورجانبازان70%.ان شاالله بادرایت شورانسبت به راه اندازی گروه های شهرستانهانیزهمت گمارده شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi