شناسه خبر : 48719
دوشنبه 01 شهريور 1395 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانبازنخاعی، این بار ازشهرستان بابل

جانبازنخاعی، شهید"رمضانعلی غلام نتاج"که عمر پر خیر و برکتش، سالها صرف ترویج فرهنگ ایثاروشهادت شده بود سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و به فوز عظیم شهادت نائل گشت.


فاش نیوز - یکی دیگز از جانبازان پرافتخار دفاع مقدس به ملکوت اعلا پیوست.

جانباز نخاعی، شهید "رمضانعلی غلام نتاج" که عمر پر خیر و برکتش،  سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و به فوز عظیم شهادت نائل گشت.

این جانباز فداکار و ایثارگر که متولد سال 1344 شهرستان بابل بود که بعنوان بسیجی برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها شتلفت و در1359/10/17 براثر اصابت ترکش به افتخار جانبازی نائل و قطع نخاع شده بود. 

شهید غلام نتاج از ابتدای مجروحیت مدتی در آسایشگاه ثارالله بود و سپس برای تحصیل معاوف دینی و حوزوی به قم رفت و بعد از فراغت از تحصیل، به زادگاه خود بابل بازگشت و زندگی معمولی خود را در پیش گرفت و سالها وقت خود راصرف ترویج معارف دینی و اسلامی و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت کرد و سرانجام سحرگاه امروز براثر ایست قلبی به کاروان شهدا پیوست.

قابل توجه اینکه وی از فعالان شبکه های اجتماعی نیز بود و در این زمینه فعالیت گسترده ای برای انتقال فرهنگ قرآن، جبهه و ایثار به نسل جوان داشت و این را از وظایف مهم ایثارگران و جانبازان می دانست.

مراسم تشییع این شهیدِ سعید، ساعت 9 صبح روز سه شنبه دوم شهریورماه از مقابل بیمارستان یحیی نژاد بابل به سمت شهر امیرکلا و آستان امامزاده کریم رحیم انجام خواهدشد.

فاش نیوز شهادت این جانباز را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده شهید و عموم ایثارگران تبریک و تسلیت عرض می نماید.
 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
رفیقان می روند نوبت به نوبت
خدا رحمتش کند و بر سرسفره ارباب بی کفن میهمان فرماید .
روحش شاد. امیدوارم شهادت نصیب ماهم بشود
ای جانباز فعال فرهنگی در فضای مجازی شهادتت مبارک .
راحت شدی عزیزم . اما فقدان وجود گهربارت از این ببعد بیشتر حس میشه . خدا به داد جوانان ما برسه . ما رو هم شفاعت کن که زودتر به شما برسیم .
شهیدان راهتان ادامه دارد اللهم ارزقنا
شهادتت مبارک
ما درکنار تو بودیم و بی خبر ازتو.
انجمن نخاعی مازندران ننگت باد حتی خبر شهادت را نتوانستی به گوش جانبازان استان برسانی تادر مراسم شهادت برادرمان شرکت کنیم
خدا رحمتت کنه عمو، 3 سال میشه از پیش ما رفتی دلم واقعا برات تنگه، فقط میتونم بگم مثل عموم خیلی کمن، خداوند همه شهیدان رو بیامرزد
شهداء دعا داشتند؛ ادعا نداشتند
نیایش داشتند؛ نمایش نداشتند
حیا داشتند؛ ریا نداشتند
رسم داشتند؛ اسم نداشتند‌.
خیلی دلم گرفته. داداش عکس قدیمی تو دیدم اشک اومد روحت شاد
شهداء دعا داشتند؛ ادعا نداشتند
نیایش داشتند؛ نمایش نداشتند
حیا داشتند؛ ریا نداشتند
رسم داشتند؛ اسم نداشتند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi