شناسه خبر : 48787
پنجشنبه 04 شهريور 1395 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح چهار مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثارگران

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران در تمامی استان‌ها ایجاد می‌شوند.

موذنی

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن موذنی در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل با بیان اینکه فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در 31 استان کشور ایجاد شده و یا در حال ایجاد است، گفت: 2100 جانباز قطع نخاع سر و گردن در کشور وجود دارد که نیازمند فضایی برای آرامش و استراحت هستند.

وی از افتتاح چهار مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در هفته دولت سال جاری در استان‌های فارس، سمنان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل خبر داد و افزود: مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی چند استان دیگر نیز طی هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام موذنی با بیان اینکه ساخت این مجتمع‌ها در چهار استان دارای پیشرفت کمتر از 50 درصد است، اظهار کرد: با تدبیر دولت در این استان‌ها به نحوی عمل خواهیم کرد که حداکثر تا دو الی سه سال آینده این مجتمع‌ها به بهره‌برداری برسند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل تاکنون 14 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: از این میزان 13 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع ملی و داخلی بنیاد شهید و یک میلیارد و 100 میلیون تومان از منابع استانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره و استخر مجموعه اردبیل هستیم، اضافه کرد: برای تکمیل فازهای بعدی این مجتمع نیز سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

حجت‌الاسلام موذنی پشتوانه امنیت ملی امروز را بحث ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: مردم قدردان ایثارگران و افرادی که زمینه امنیت کشور را فراهم کرده‌اند، هستند.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروز تجلیل و تکریم ایثارگران زمینه‌ساز امنیت ملی است، افزود: در همین راستا طرح سپاس نیز بصورت مداوم در بنیاد شهید اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهید رجایی بنیاد شهید استان اردبیل به عنوان استان برتر شناخته شده است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مربوط به یک سازمان و اداره نیست، بلکه یک وظیفه همگانی و ملی است. جامعه ایثارگری سربار کسی نیست و عملکرد بنیاد شهید فراجناحی بوده و کاملاً بی حاشیه است

اینستاگرام
سلام
قطع نخاع گردن قبول
اما قطع نخاع سر رو ميشه بفرمايند چه صيغه ايست؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi