شناسه خبر : 48835
شنبه 06 شهريور 1395 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم و منا

در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری مشهدالرضا(ع)، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شب گذشته با همراهی حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد منطقه دو مشهد و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی با حضور در منازل خانواده شهدای مدافع حرم فاطمی«سید حمیدالله حسینی و سید احمد احمدی» و دو خانواده شهید واقعه منا«سید علی احمدیان زاده و محمدرضا حاجتمند»، با این اسوه های صبر و استقامت دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدارها عابدی مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و واقعه منا، روند خدمت رسانی به این خانواده ها را از مسئولین ذی ربط جویا شد و در جریان مشکلات و مسائل این خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمی و واقعه منا قرار گرفت.
وی در این دیدارها اظهار داشت: ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد.
وی افزود: این مفاهیم اثر‌گذار و حرکت‌آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار داده و برکاتی را به همراه داشته باشند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهیدان احمدیان زاده و حاجتمند دو شهید واقعه منا نیزگفت: خدمت رسانی به خانواده های شهدای منا بر اساس قوانین صورت می گیرد و امیدوار هستیم در این راه کمی و کاستی وجود نداشته باشد.
در پایان هر یک از این دیدارها از خانواده این شهدای والامقام مدافع حرم و منا با اهداء لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.
گفتنی است شهیدان سید احمد احمدی و سید حمیدالله حسینی به ترتیب در 12 و 13 بهمن ماه 1394 در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند و پیکرهای مطهرشان در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد، همچنین شهیدان واقعه منا سید علی احمدیان زاده و محمدرضا حاجتمند در دوم مهرماه سال گذشته در واقعه تاسف بار منا در شهر مدینه بر اثر بی کفایتی برگزار کنندگان مراسم حج به خیل عظیم شهدا پیوستند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi