شناسه خبر : 49368
شنبه 20 شهريور 1395 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری دعای عرفه همزمان با بزرگداشت شهدای منا

سردار محسن انصاری گفت: برگزاری دعای عرفه و مراسم بزرگداشت ٤٧٧ شهید فاجعه منا و مسجدالحرام روز یکشنبه، ٢١ شهریور ماه 95 به یاد شهدای مظلوم منا که آخرین دعای عرفه را سال گذشته در صحرای عرفات عارفانه زمزمه کردند و در روز عید قربان مظلومانه و لب تشنه به شهادت رسیدند در مصلای امام خمینی (ره) تهران هم زمان با بسیاری از گلزارهای شهدای کشور برگزار می‌شود.
رییس ستاد اجرایی بزرگداشت شهدای منا افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی نمایندگان ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و امور حج و زیارت و با مداحی آقای مطیعی و شرکت خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهدای فاجعه منا و سایر مردم متدین و خداجوی شهر تهران برگزار می‌شود.
سردار انصاری در ادامه از برگزاری نمایشگاه تجسمی منا در رشته‌های عکاسی، پوستر و نقاشی در شبستان‌های ورودی مصلا خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود یکصد اثر هنری از هنرمندان متعهد کشورمان در خصوص فاجعه منا و شهدای مظلوم این فاجعه در معرض نمایش برای عموم قرار خواهد گرفت؛ همچنین 80 اثر هنری این نمایشگاه در قالب بنر بر روی بیلبوردهای بیرونی و محوطه داخل مصلا نمایش داده شده و یادمان هنری و حجمی شهدای منا نیز در ورودی نمایشگاه نصب خواهد شد.
قائم مقام بنیاد افزود: همزمان با برگزاری دعای عرفه و مراسم بزرگداشت شهدای منا، تصاویر تمام شهدای منا و مسجد الحرام چاپ و در میان مردم توزیع خواهد شد تا دعای عرفه به نیابت از هر شهید زمزمه شود.
لازم به ذکر است این مراسم با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت بعثه مقام معظم رهبری و مصلای تهران برگزار و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi