شناسه خبر : 49371
شنبه 20 شهريور 1395 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقت احقاقِ حق رسیده

ایرج رحمانیان ۶۵%- دوست من سرباز ارتش بود و ۶۵ درصد. من سال ۷۰ در حدود ۸ هزار تومان دریافتی داشتم، ایشان ۶۵ هزار تومان از ارتش طبق قانون پرداخت حقوق به سربازان ارتش، همچون نیروی کادری دریافتی داشتند و آن زمان حقوق یک کارمند ۱۰ هزار تومان بود و دوست ما صاحب خانه و مغازه و زندگی شد.

در مدت کوتاهی که چنین دریافت بالایی از ارتش داشت، حالا چطور دوستان ارتشی میگن وضع جانبازان بسیجی بهتر از ما هست، نمیدونم دیگه چی بگم.

در اصل قانون ماده ۳۸ که از پارسال اعمال می شود، همان ماده قانونی ارتش را که از سال ۶۵ تصویب شده بود، به قانون سپاه اضافه کردند، تا ما بسیجیان هم همچون سربازان ارتش حقوق بگیریم.

از یگان اعظامی که سپاه بوده است، چیز اضافه نبوده فقط می خواستند بسیجیان مثل نیروی کادر ارتش و سپاه و سرباز ارتش حقوق دریافت کند و می بینید که بنده ۳۰ سال معوق داشتم و پرداخت نمیکنن!

ما بسیجیان خیلی اذیت شدیم، درسته خودمون بدون اینکه کسی از ما بخواهد تکلیفمان رو خود انجام دادیم، ولی دولت حقمان را نداد و باز صبوری پیشه کردیم، ولی الان وقت آن رسیده دولت رزمندگان و کلا ایثارگران را در اولویت قرار دهد و رسیدگی کامل کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر بسیجی شما با6ماه جبهه هرامتیازی که به ان سهمیه گفته میشه گرفتید لطفا شکرگزارباش.
علی آقا شما از کجا متوجه شدید ایشون 6 ماه جبهه رفتن؟!! ضمناً ایشون یه ایرادی از سپاه و بنیاد گرفتن شما چرا ناراحت شدین !! عجیبه بعضی از دوستان بجای گوش دادن به درد دل یک ایثارگر و یا نشان دادن یک راهکار فقط ایراد میگیرن و سنگ مسئولین رو به سینه میزنن واقعاً که !!!
سلام در جواب برادری که فرمودند سرباز های ارتش حقوق بگیرند همسرم سرباز تکاور نیروهای مخصوص نوحد بوده شیمیاییهست در سردشت کثف راستش تیر خورده در مجش ترکش داره در جنگلهای عراق یخ زده به عنوان شهید پیدا شد که هنوز معروف به شهید زنده است قسمتی از چانهاش را ترکش خونپاره برده لثه هاش عفونی شده ویک دندان در دهانش ندارد موجی بودن که افزون بر ان است در غرض 5 دقیقه در حد قثل پیش می رود فقط خدا به من وفرزندم رحم میکند دریغ از هیچ حقوقی با اینکه معده وریه هاش داغونه وهر غذایی را نمی تونه بخوره ولی مجبوره فقط بنیاد جانازان بیمش کرده 15 درصد جانبازی که هیچ فایدهای ندارد وامتیاز معاملات ملکی سرمایه میخواست با هزار گرفتاری برایش مغازه کرایه کردیم که ان هم اجارهاش قوز بالای قوز شده بود چون هم اجاره جانه وهم احاره مغازهای که در امدی نداشت برایم سخت بود دیگه کمکم داشتیم به گدایی می افتادیم که مغازه را بستیم تا فقط اجاره خانه وهزینهبخور نمیر زندگی ودوا ودرمان غصه دلمان باشد حالا بیکار تو خانه یک موقغ به پسرم یک موقع به من حمله ور می شود در صورتی که من کار میکنم واو یا مریض است ویا عصبی دور خودش می پیچد تا بهانهای بدست اورد خود را خالی کند یک دانه فرزندم را یک لحظه نمی توانم با او تنها بگذارم چون امکان دارد خیلی با او خوش باشد یایک لحظه به او حمله ور شود بله برادرم اگر اون یک مورد استثنایی پیدا کردی در هر قشری پیدا می شود ازحمله بسیجیان ما ارتشیها که حال وروز ما اینه//؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همسر جانباز عزیز سلام
با التماس دعای فراوان و ارج نهادن به مقام زینب گونه شما
لطفا شماره تماسی از خود برای سایت بفرستید، در صورتی که از طرف مسئولان پیگیری ای شد قادر به تماس با جنابعالی باشیم.
علی آقا انصاف داشته باش .و انصاف داشته باشید .در این سی سال دیناری به سربازان مظلوم و بی حامی خمینی کبیر ( بسیجیان ) قهرمان داده نشده .اکنون که صدای مظلومیت این بزرگواران بلند شده به دلیل بیماری و کهولت سن و ظلم مسئولان است .با کدام اطمینان از سهمیه سخن می گویید .اینگونه سخن گفتن جفا و توهین به همه رزمندگان اسلام است
حعوق ارتش کجا حعوق بنیاد کجا حعوق بگیر بنیاد با 35 درصد 3ونیم ملیون حعوق بگیر ارتش با همان درصد بنیاد 70 درصد یک ملیون دویست این عدالت بنیاد جانبازان است ؟ نباید هیچ فرقی بین جانبازان باشد چه ارتش سپاه نیروانتظامی بسیج همه برای یک هدف بوده تعبض همیشه بین ایثارگران هست واین سیاست خود شان است تا بین جانبازان بگو مگو و تفرقه باشه
با سلام لطفا صدای ما همسران جانبازان زیر 25 درصد اعصاب و روان را به گوش مسئولان مرفه و بی دغدغه برسانید ..ما هم انسان و بنده خدا هستیم .تا کی باید ظلم کمسیون پزشکی بنیاد را تحمل کنیم حاج آقا ی ساقی شما قسم میدهیم .فلاکت خانواده جانبازان زیر 25 درصد اعصاب را به حضرت آقا منعکس کنید .بخدا دیگر توان کارگری از من همسر جانباز ساقط شده ما هم در کهولت سن وبا انواع بیماری قادر به کارگری نیستیم .فرزندان ما بزرگ شدند خجالت می کشند .آیا برای نظامی که همه گونه ادعا دارد جایز است که رزمنده اش و یا جانبازانش که بیمار و ناتوان هستند مستاجر و خونه بدوش باشند .که خدا می داند توان پرداخت اجاره هم برای مان غیر ممکن شده .از سوی همسران جانباز ما مدارک و مستندات قانونی داشته باشند اما کمسیون پزشکی دریغ از بررسی پرونده هر بار بهانه ای را جلو پای جانبازان قرار می دهند . لذ از شما برادر عزیز و بزرگوار عاجزانه تقاضا داریم به هر نحوی که می توانید صدای مظلومیت فرزندان امام خمینی را به حضرت آقا منعکس کنید ما فریاد رسی نداریم دست مان از زمین و زمان کوتاست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi