شناسه خبر : 49373
شنبه 20 شهريور 1395 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از 12 کتاب دفاع مقدس در شیراز

عبدالرضا قیصری از رونمایی 12 کتاب شعر، پژوهش و خاطره همزمان با هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد و اظهار داشت: 7 کتاب از این مجموعه خاطره، 4 کتاب پژوهشی با موضوعات پژوهش در شعر، طنز و ادبی و یک کتاب هم در زمینه عکس است.

وی افزود: کتاب «از خسرو شیرین» اثر مجید ایزدی به روایتی از زندگی شهید عبدالقادر سلیمانی، «تک فریب» اثر مجید ایزدی، «پشت آن سودهای دود» اثر ذبیح‌الله یزدانپرست و کتاب «ستاره دنباله‌دار»  اثر مریم شیدا در قالب خاطره منتشر می‌شود.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس گفت: کتاب «روایان کوچ و عروج» اثر ساجده تقی‌زاده، کتاب «اصحاب آفتاب» اثر عبدالرضا کوهمال و کتاب «شیر بازی دراز» اثر میثم محمدی از دیگر کتاب‌هایی است که در قالب خاطره منتشر می‌شود.

قیصری با بیان اینکه 4 کتاب در قالب پژوهش است، خاطرنشان کرد: کتاب «خنده‌های عمل نکرده» اثر عبدالرضا قیصری پژوهشی درباره طنز و شوخ طبعی در خاطره نوشته‌های دفاع مقدس، کارنامه سی ساله داستان نویسی پایداری استان فارس اثر زهرا اکبری پژوهشی ادبی و «زخم واژه‌های مکرر» اثر فاطمه فاضلی پژوهشی در شعر دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: «آبی همچون خلیج فارس» از دیگر کتاب‌های پژوهشی بنیاد است که به تاریخ شفاهی محمدعلی شیخی می‌پردازد و میثم محمدی کار تدوین و نگارش آن را به عهده داشته است.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس بیان کرد: کتاب « آبادی سرداران» کتاب عکسی است که به شهدای سلطان آباد پرداخته است و همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi