شناسه خبر : 49790
یکشنبه 11 مهر 1395 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت باید به دلیل قصوردر اجرای قانون عذرخواهی کند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خواستار اجرائی کردن سند راهبردی رزمندگان دوران دفاع مقدس از سوی دولت و عذر خواهی از قصور در آن شد.

فاش نیوز - نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خواستار اجرائی کردن سند راهبردی رزمندگان دوران دفاع مقدس از سوی دولت و عذر خواهی از قصور در آن شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،دکتر"فتح اله حسینی" استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ایثارگران گفت: با توجه به اختصاص 505میلیارد تومان دربودجه سال جاری برای 95 هزار نفر از رزمندگان معسر جنگ تحمیلی، دولت با اجرایی کردن سند راهبردی رزمندگان دوران دفاع مقدس به وعده خود عمل کند.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به اهمیت سند راهبردی رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سند راهبردی رزمندگان در سال 94 به تصویب هیئت دولت رسید اما با کمال تاسف تاکنون عملیاتی نشده است، در حالی که بسیاری از ایثارگران و خانواده های آنان منتظر عملیاتی شدنش در هفته دفاع مقدس بودند
 
کارشناس امور ایثارگران گفت: با توجه به گرامیداشت رشادت های رزمندگان ایثارگر در هفته دفاع مقدس، اگر دولت بخواهد به وعده خود عمل کند باید ضمن احرائی کردن سند راهبردی، دین خود را به ایثارگران ادا و به خاطر قصور در آن، عذرخواهی کند.
نماینده ایثارگرمردم قصرشیرین در مجلس نهم تأکید کرد: متاسفانه دست هایی در کار است تا این مصوبه به مرحله اجرایی نرسد.
دکتر حسینی در خصوص مصوبه برقراری حقوق رزمندگان معسر نیزخاطرنشان کرد: نحوه اجرای این مصوبه و سازوکار آن از سوی مجلس در دوره نهم به طور شفاف و صریح بیان شده ولی متأسفانه فقط در حد شعار به این موضوع پرداخته شده است.
این کارشناس امور ایثارگران تصریح کرد: اگر چه از دولت یازدهم که در مقطعی این کار را انحام داده است تشکر کنیم اما متأسفانه این قانون به مدت یک سال است به حال خود رها شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 505میلیارد تومان برای اجرائی شدن سند راهبردی در بودجه سال 95 اختصاص داده شده است، عزیزان ایثارگر معسر که  در حدود 95 هزار نفر در سراسر کشور هستند انتظار دارند که از بلاتکلیفی نجات داده شوند.
حسینی با اشاره به یکی دیگر از مصوبات دولت در مورد پرداخت تسهیلات وام مسکن به ایثارگران و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی متذکر شد: در مصوبه اخیر شورای اقتصاد، رزمندگان معسرتعیین تکلیف نشده اند اما با توجه به اینکه در قانون پبش بینی شده است که آنها هم مانند خانواده شهدا از تسهیلات وام مسکن استفاده کنند، با این وجود در سال 95 این موضوع لحاظ نشده است.
نماینده ایثارگر دوره  نهم با تاکید بر لزوم فعال شدن بعد نظارتی مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی که خود را مدافع ایثارگران می داند به وظیفه نظارتی خود در مورد اجرای این مصوبه به خوبی عمل نکرده است.
وی در پایان تصریح کرد: دولت اگر می خواهد در هفته دفاع مقدس نمره قبولی از رزمندگان بگیرد باید به نیازهای مدافعان عزت و شرف کشور در دوران جنگ تحمیلی لبیک گفته و برای حل مشکلات ایثارگران اقدام کند.
این در حالی است که سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان در تاریخ چهاردهم تیرماه سال 94 به تصویب هیات وزیران رسید؛ که براساس آن همه دستگاه‌های مربوطه و نیروهای لشکری موظند رزمندگان حوزه خود را تحت پوش خدمات رسانی قرار دهند.
در این سند، رزمندگانی که 6 ماه و بیشتر سابقه حضور در جبهه داشته باشند و نیز، جانبازان 25 درصد به پایین که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیستند، مشمول دریافت خدمات و مزایای سند خواهند بود.
براساس این سند، رزمندگان و جانبازانی که هیچ گونه درآمدی برای تأمین معیشت ندارند، 75 درصد از حداقل حقوق کارکنان دولت را که در بودجه سال 1394، مبلغ 712 هزار تومان است، با 25 درصد تقلیل، که 532 هزار تومان خواهد شد، باید به صورت ماهیانه دریافت کنند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
از روزی که این آقا وارد مجلس شدند فقط فکرش رزمندگان معسر بوذه حالا چند هزاررزمنده معسر برای خود معرفی کرده بماند درحالیکه هزاران جانباز هستند هنوز یک ریال نگرفتند شاید کسی باورنکند تا حالا یک ریال از بنیاد نگرفتم فقط به گناه اینکه کارمنددولت شدم ودربدترین شرایط جسمی و روحی ومالی هستم
آیا کسی هست که بگوید چرااا سامانه فیش حقوقی ایثارگران بنیاد از تیرماه آپ نشده است !!؟؟ تخلپخلی دیگری در راه است !
رزمنده و جانباز و فرزند شهید همه ایثارگرند و ذیحق. ناحق دولتی است که حتی حاضر به عذرخواهی نیست.
با سلام ، جناب اقاي حسيني جنابعالي كه چندين سال نماينده مردم بوديد و نتونستيد قوانيني شفاف و بدون تبعيض مصوب كنيد چرا تقصر ها رو به گردن دولت مي اندازيد تمام قوانيني كه در زمان شما مصوب شده همشون غير شفاف و تبعيض دار ميباشد اگر اين قوانين را نام ببرم از حوصله مخاطيبن خارج است، اگر مجلس قوانين رو شفاف مصوب ميكرد و در زمان خودش پيگير اجراي ان ميشد الان تمام مشكلات خانواده ايثارگران حل شده بود ، حالا كه نتونستيد به مجلس راه يابيد با گفتن اين حرفها مشكلات حل ميشود؟
یکی از مسئولین محترم ارتش حدود 6 سال پیش در یکی از مصاحبه ها فاش نیوز وعده داده بود که قرار است طی 6 ماه اینده به همه رزمندگان نشان شجاعت اعطاء گردد ؟!
دولت ها امدند و رفتند ولی حتی به رزمندگان یک نشان شجاعت هم نداد!
سلام دریغ از تبریک هفته دفاع مقدس از زبان جناب روحانی؟
آقای روحانی تبریک نگفتند!؟مارزمندگان رازجردادندتبریکی که درسال یک بارآنهم بل اجبارچه فایده ای دارد؟وقتی رزم جویان 8سال جنگ اندازه یک بازیکن یابازیگرسینمااجروغرب ندارندچه فایده اگربازیکنی یک پاس میدهدیایک گل میزندتمام شبکه روی همین فیلم مانورمیدهندچرا؟آخه مسولین عزیزاینهاگل زدندندماهاخمپاره زدیم اینهانمایش جنگ رابازی کردندماتوخودجنگ بودیم و27ماه داخل توپ وتانگ جنگیدیم چرانمیخواهیدبدانیداین امنیت واین پستها که به بعضی ازمسولین رسیده صدقه سری همین جنگ جویان گم نااست چرادرحق مارزمندگان ظلم کردیدوهنوزهم میکنید؟آیامامرتکب جرمی شده ایم که خودمتوجه آن نیستیم؟تاجایی که مامیدانیم رفتیم ازناموس یک کشوردفاع کردیم ناقص برگشتیم28سال استکه ماراباکلی دردکه ازجنگ رسیده به حال خودمان بعدازاتمام جنگ رهاکردند چراکسی بفکردرمان فقط دردمان نیست؟چراچراچرایکی بیایدشفاف سازی کندتاماهم تکلیفمان روشن شودبدانیم که اشتباه کردیم رفتیم جنگ حتمااشتباه کردیم وگرنه درطول28سال یکی میگفت کجایی نه اینکه مثل روحانی به زوردرسال یک باتبریک بگه ..بخداشرمنده زن وبچه مان شدیم درکهنسالی هستیم خوردن بالای20سال انواع قرصهای اعصاب وروان ماراناتوان کرده بدادمابرسیدکه داریم متلاشی میشویم بدادمابرسید/ازسایت فاش نیوزهم نهایت تشکربابت نشردرددلهای ماداریم
سلام...سنگ چی رو به سینه میزنید،آقای حسینی؟!!!باپرداخت این مبلغ بسیارناچیز،فقط رزمندگان بزرگوار رو کوچیک میکنید!!!!!ندادنش،ارزش بیشتری داره تااینکه مثل گدابااین عزیزان برخوردبشه!!!!!درآمدگدایان دوره گردخیلی بیشترازایناس!!!!!اول آبرو وعزت...بعدمبلغ واقعی که بتوان باآن مبلغ زندگی روزمره کردباتوجه به تورم!!!نمایندگان محترم درمجلس قبل به عزت رزمندگان توجه نداشته اندو چه بسابااین کاررزمندگان راخواروذلیل ومحتاج نشان داده اند که این درشأن رزمندگان دلیروازجان گذشته نیست وچه بساازارزشهای نظام می کاهد!مواظب خیلی چیزهاباشید،که دشمن بدنبال نقطه ضعف های رسزونکته ای ست!!!!!!!!!!و..............................
...
اتفاقاً الآن می خواستم از

دکتر"فتح اله حسینی" عزیز استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ایثارگران .

و جناب آقای مجتبی رحماندوست عزیز

یاد آوری کنم .

که فقط این دو عزیز حامی بچه های جنگ بودند .

هر چند که هنوز هم حقوق نمی دهند .

و بچه های جبهه و جنگ ، ذلیل در معیشت شدند .

و اما ادامه :

جمعی از حقوق بگبران مولتی میلیاردر مثلاً از شهر جبهه رد شده ؛

با هم و دوستان سوار بر ماشین های میلیاردی ،

دوری در شهر می زنند .

و همه شهر را در امن و امان

و مردم را خوشحال

و خانه های سر به فلک کشیده را می بینند .

و با خود و با یک دیگر

می گویند .

الحمدالله وضع مردم خوبست .

و زحمات ما به نتیجه رسیده است .

و حقوق خوبی می گیریم .

و درآمد خوبی هم داریم .

یکی نیست به اینها بگوید : بچه های جنگ کجایند .

در شهر که نه :

در حاشیه شهر و روستا :

با بدبختی و غربت زندگی می کنند .

نه حقوقی

نه درآمدی

نه کار و نه ملکی

و نه سهامی .
از بس که فقیرند .

( البته اگر کسی هم به اینان بگوید فرقی نمی کند )

...
اصلاً همه رئیسان جمهور قبلی .

و همه رئیس مجلسان قبلی .

و همه وزرای قبلی .

و همه نمایندگان قبلی .

دشمن بچه های جبهه و جنگ بودند ؟!

و با هر گونه حقوق و معیشت رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % بشدت مخالفت

می کردند ؟!

و بچه های جبهه و جنگ را به خاک سیاه نشاندند .

و فرهنگ ایثار و شهادت را نابود کردند .

و فرهنگ برادری و راستی را نابود کردند .

و ساختند :

فرهنگ تاواریش را .

مبارکشان باشد .
...

...

و فقط دوران ریاست جمهوری حضرت امام خامنه ای عزیز ( حفظ الله )

به رزمندگان حقوق می دادند .

و سکه طلا می دادند .

و خانه می دادند .

و بعد از ایشان دشمنی با بچه های جبهه و جنگ شروع شد .

و من در دوره ایشان یک خانه گرفتم .

و فروختم .

و تا امروز از پولش زندگی می کنم .

خدا حفظشان کند .

ایکاش رئیس جمهور ها مثل ایشان باشند .

ایکاش .

...

سلام آقای سردار با اینکه در دوران نمایندگی کمی زحمت کشیدید و جای تقدیر دارد .اما شما همرزم و همدم رزمندگان بودید .شما که میدانید و می دانستید مصوبات مجلس در خصوص رزمندگان تو سط مجری اجرا نمی شود .مثل خار در چشم حضرات هست .چرا برای احقاق حق این جان برکفان .یک روز کفن پوش نشدید .مگر نمی دانید که سربازان خمینی کبیر استخوان در گلو آقایان هست .پس چرا در صحن مجلس داد نزدید آهای .اهالی کمسیون اصل 90 مجلس هر چه برای رزمندگان مصوب می شود فاقد پشتوانه واجرا ست ..شما در آن روز .و امروز حضرات پایتخت نشین نمی دانند که هیچ یک از مصوبات مجلس یا اجرا نمی شود یا اینکه زیر ده درصد .. حضرات شما نمی دانید که امروز رزمندگان وجانبازان پا در هر سازمانی بذارند مورد بی احترامی هستند .تا کی آمار . تا کی سو استفاده از نام این قشر ستمديده .. بخدا ما از کار ای شما شرمگین و شرمنده هستیم حاشا به شما
سلام غلیکم جانباز 70% بسیجی هستم و دبیر باز نشسته ی آموزش و پرورش خواستم بدانم که چرا ماده ی 40 و 39 قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران اجرایی نمی شود چون که هر موقع به اداره بازنشستگی مراجعه کردم گفتند آیین نامه اجرای برایش نوشته نشده است و به من گفتند شما آیین نامه اجرایی آن را بیار تا ما حق شما را اعمال کنیم لطفً جواب دهید که چکار باید کنم . متشکر
سلام به برادر عزیر حسینی
از اینکه به فکر رزمندگان فراموش شده هستید تشکر میکنیم و دعاگویتان هستیم لطف کنید پیگیری کنید چونکه ما دستمان به جایی بند نیست حز یار یاورمان فاش نیوز محترم
کاش تصویری از اون سند دراین سایت گذاشته شود ببینیم رزمندگان از چه مزایای بهره مند هستند تنها معصر بودن رزمنده ملاک نیست این را بگویید که رزمندگانی که درجببه بودند والان کارمند هستند فقط از یک گروه تشویقی بهرمند هستند خدایی به ازای هرماه رزمندگی باید درصد جانبازی لحاظ شود تا حق به حق داربرسه
درودبه دکترحسینی عزیزکه حال نماینده مردم هم نیست داردازملت ایران بخصوص رزمندگان دوران8سال جنگ رایادوبودمیکنداماچه فایده که هیچ یک ازمسولین بااین نماینده اسبق مجلس هم صداوهمراه نمیشوندچرا؟خدامیداند........رزمنده دوران8سال جنگ نابرابرکه بالای20سال استکه دارم ازقرصهای اعصاب وروان استفاده میکنم وهیچ دادرسی نیست
خدا خیرش دهد این نماینده متعهد و با اخلاق را که علیرغم رای نیاوردن در این دوره مجلس اما همچنان خارج از گود بیاد ایثارگران هست اما دیگر نمایندگان بظاهر ایثارگر که در گود هستند هیچ تلاشی را برای اجرای بر زمین مانده مصوبات قانونی ایثارگران انجام نمیدهند.اگر این دوره هم در مجلس حضور میداشت مطمینا سند راهبردی را به نتیجه و اجرا میرساند .قابل توجه نمایندگان مثلا ایثارگر فعلی
باز یک بلوف سیاسی دیگر .
گویا با عوام کلانعام سخن از توجیح میکنید .
درایت و تدبر شما چهار رکن اساسی را در بدنه و وجهه جانبازان شکست . 1.. اعتماد ... دیگر جایی برای اعتماد باقی نذاشتید ... هر چه کاشتیم را هزارهزار میلیاردی اختلاس کردند . 2..قول ... در همه ناعهدی هایی که به جامعه ایثار دادید قول را چاشنی صداقت نداشته تان کردید و هرگز به قولهای خود عمل نکردید . 3...رابطه ... بعداز جنگ رابطه جامعه ایثار بطور کل با شما قطع شد . ایثار و ایثارگر بدنبال مرهمی از شما برای زخمش ,,, ولی شما فرار ,, جلسه ,,, بازدید ,,, وغیره داشتید  .... تا زمانیکه نیاز داشتید رابطه خود را با ما بعنوان رزمنده گان اسلام حفظ کردید و  بعد شما رفتید سوی  بهشت دنیوی .... ما ماندیم با زخمهای کهنه شده جنگ و جهنم نداری دنیوی . 4... قلب ... بعداز اینهمه جفایی که مسؤلان در حق جامعه ایثار کردند ....قلبها یکی یکی .. هزار هزار ... شکسته شد . ودیگر قلب شکسته ایثار برای شما نخواهد تپید . تزویر و ریا و تقلب مدیران در بلم وفق مراد رود خود کامگی حرکت میکرد قلبهای شکته ما را ندید .
همه اینها را که شکستید و زخمی کردید در ظاهر صدایی نداشت ... اما دردش تا قرنها بعد در پیکره ایثار خواهد ماند .
دولت محترم میبایست حق و حقوق رزمندگان را پرداخت نمایند و در صورت اجرایی نکردن این سند راهبردی ، هیچ انتظاری از جامعه رزمندگان ایثارگر نداشته باشند
يك مثل (تركي ) هست كه ميگويد :: سنگي كه از پشت بزنن ديده نميشه ::
جناب آقاي حسيني دكتر ، استاد دانشگاه ، كارشناس امور ايثارگران و نمايييييينده سابق مجلس شوراي اسلامي :
اين حرفها و پيگيريها را همان موقع كه اختيار داشتيد و مسئول بوديد چرا نميگفتيد .
احتمالا براي دور بعد...
...

این عزیز دوران نمایندگی هم فریاد بچه های حبهه و جنگ بودند .

این کمک معیشت هم تاثیر زحمات ایشان است .

و از دکتر"فتح اله حسینی" عزیز

و جناب آقای مجتبی رحماندوست عزیز

متشکریم .
...
برادرعزیز!!!!به ناحق قضاوت نکن،این عزیزسالهاست که پیگیراموررزمندگان بوده وهست.حتی این مقدارکمک معشیت فعلی ثمره سالهادفاع ایشان وجناب رحمان دوست می باشد،بنده دقیقٱمطلع هستم که ایشان خودراخادم بچه های جنگ میدونه ودرامورایثارگران اجازه ورودبه سیاست راحتی به خودش نمیده.واقعٱبرای این قشررزمنده قلبٱتلاش میکنه ودربرابراحقاق حق رزمنده هافردی شجاع وباشهامته.ویکی ازمردان مخلص ورهرو ولایته.
درودبه جنابان آقای موسوی واقای خاکپورکه اصل کلمه راگفتندواقادارندشب وروزبرای مارزمندگان تلاش میکند.اگردیگرنمایندگان ایثارگرمجلس اندازه یک سوم این نماینده شجاع تلاش میکردندحال مارزمندگان ازیادرفته هم مشکلاتمان به مراتب تمام یاخیلی کمترشده بود%%%%%درودبه آقای حسینی عزیزخداوندشماوخانواده محترم شمارازیرسایه قران کریم محفوظ کند//رزمنده داوطلب27ماه جنگ همچنان بعدازاتمام جنگ درگیرناراحتی اعصاب وروان ....یاحسین ازاین شب های عزیزت که همه دارندبه سروسینه میزنندخودت شفایی به مارزمندگان دردمندودیگرجانبازان عزیزکشورمان عطاکن آمین
طی23ماه حضوردرجبهه بارها مجروح اللخصوص سال63درپادگان ابوذرسرپل ذهاب هنگام بمباران شدید انبوه جنگنده های دشمن مجروح واعصاب وروان شدم اینموضوع چنان درزندگی ام تاثیرگذاشت که تامرزفروپاشی خانواده بارها پیش رفت .خدامیدانددراینمدت خانواده چه رنجها از تالمات روحی .جسمی رنج برده اند گاها ندای امیرالمومنین درذهنم طنین میافکند که خطاب به مالک اشتر فرمود وای برتو وای برمصر.وای بر ملت اگررزمندگان درپیچ وخم مشکلات گرفتار شوند..برخلاف برادرانم که درکسب وکار موفق بودند بجهت عدم تعادل روحی چندین بارشغل ذعوض کرده و همواره ناموفق بودم ..باوجود تهیه مدارک بیمارستان ارتش کرمانشاه مبنی بر مجروحیت ..ایثارگران ارتش دراحراز جانبازی هربار کارشکنی میکند..برای 2ترم مهمانی تنها دختر دانشجویم درحالی که دانشجوی پزشکی دانشگاه سراسری است وبرای اینکه پیش اون سرافکنده نباشم... حدود 13 میلیون پول میخوان..درصورتیکه کل درآمد سالانه ام طبق برآورد سازمان مالیاتی کمترازاینمقداراست...دیگر اززندگی خسته وافسرده شده ام وآیا اینست ترویج فرهنگ ایثار وآیا امام رزمندگان را اینگونه سفارش فرموده بودند؟؟
...
مجلسي كه ثانيه‌اي 5 ميليون تومان خرج دارد اما رأی ندارد!

شركت نكردن 114 نماينده در رأي‌گيري در شرايطي اتفاق افتاد كه چند روزي بيشتر نيست که نمايندگان از سه هفته تعطيلي تابستاني بازگشته اند.

کد خبر: ۹۸۶۶تاریخ انتشار:۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ - 29 روز پلاس 2016

با توجه به صحبت های روز گذشته یک نماینده

درباره هزینه 300 میلیون تومانی برای هر دقیقه اداره مجلس در گزارشی نوشت:

«دقيقه‌اي 300 و ثانيه‌اي 5 ميليون تومان پولي است كه از هزينه بيت‌المال براي برگزاري مجلس شوراي اسلامي صرف مي‌شود؛ با وجود اين همين چند روز پيش، 114 ‌نفر از نمايندگاني كه براي هر ثانيه حضورشان در مجلس 5ميليون تومان خرج مي‌شود، در جريان بررسي لايحه‌اي حال شركت در رأي‌گيري را نداشتند. اين در حالي است كه براي تصويب كليات يك لايحه يا طرح، نصف به علاوه يك نفر از نمايندگان حاضر در صحن مجلس بايد به كليات آن رأي موافق بدهند، با توجه به اينكه هنگام بررسي لايحه مذكور 248 نفر از وكلاي ملت در صحن علني حضور داشتند، حداقل مي‌بايست 125‌نفر از نمايندگان به كليات اين لايحه رأي موافق مي‌دادند تا كليات آن به تصويب مي‌رسيد. شركت نكردن 114 نماينده در رأي‌گيري در شرايطي اتفاق افتاد كه چند روزي بيشتر نيست که نمايندگان از سه هفته تعطيلي تابستاني به پشت ميزهاي تنقيح قوانين باز‌مي‌گردند.

...

30 سال است که رای نمی دهند .

و بچه های جبهه و جنگ در فقرند .

و با این همه ثروت ایران :

رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس ؛ حقوق و معیشت ندارند .

و در فقر و نداری زجر می کشند .

خدایاااااااااااااااااااا .
...
کاش میشد این تذکررابگونه ای به دست نمایندگان مجلس ووزرای دولت ورییس جمهور محترم هم رسانده شود.
...
هفته آینده صورت می‌گیرد؛

گزارش دیوان محاسبات در مورد حقوق‌های نجومی به مجلسی‌ها .
...

حتما می گویند شایعه بود.

غریب بچه های جنگ رزمندگان که فقیرند و حقوق ندارند .

شدند 5 % و محروم شدند از معیشت .

نه خانی اومده : نه خانی رفته ؟!

...

ماست مالی ؟!

حد اکثر حقوق باید 7 برابر حداقل حقوق باشد .

حداقل حقوق 900 هزار تومان است .

حداکثر حقوق 6300 هزار تومان است و خودشان هم همیشه می گفتند .

گزارش مجلس گفتند :

کسانی که نجومی حقوق بالای 20 میلیون تومان گرفتند .

حرفه ای .

واردند .

و البته که این هم اندکی از کل بود .

باور نمی کنی .

به من چه .

...

با سپاس از سایت فاش نیوز و برادر عزیز دکتر حسینی انشاالله که رزمندگان فراموش نشده اند و این سند در این ماه اجرا شود
با سلام حق مسکن هر ماه در فیش حقوف جانبازان لحاظ می گردد و بنیاد اذعان می دارد که فقط به جانبازان بسیجی تعلق می گیرد وجانبازان سرباز سپاه مشمول این امر نمی شوند سوال این هست که حق مسکن به همه جانبازان تعلق دارد یا فقط نیروهای بسیج چنانچه به جانبازان وظیفه هم اختصاص دارد مصوبه ان را مرقوم فرمایید با تشکر
با سلام هنوز عده ای از رزمندگان هستند که در ادارات به صورت شرکتی و تبصره 4بامدرک دانشگاهی تحت عنوان نظافتچي مشغول کارند.
با سلام هنوز عده ای از رزمندگان هستند که در ادارات به صورت شرکتی و تبصره 4بامدرک دانشگاهی تحت عنوان نظافتچي مشغول کارند.
نظر هم میگذاریم اعلام نمیکنید !! جانباز پنجاه در صد هستم ،، دارای تخصص در تولیدی ابزار آلات حفاری ، از وزارت صنعت جواز تاسیس گرفتم با هزار بد بختی زمین تهیه کردم ... اما دریغ از حمایت بنیاد .حسرت بر سازمانهائیکه یک شبه تاسیس و ناندانی عده ای میشود که پرونده جاناز را ده ها با ارجاع و آخر هم آب پاک روی دستش میریزند که فلان بخشنامه فلان قانون معارض طرح جانباز است . گفتم ۲۳ نفر از خانواده شهدا و ایثار گران را متعهد میشوم که مشعول بکار کنم . کارشناس مربوطه گفت به این شعار ها توجه نکن اقتصاد مقاوومتی یک شعار بیش نیست . . آقای شهیدی هم که فقط معرفی کردند ... و تمام کسی به دستور ایشن توجه نمیکند .. برادر عزیز چچیزی به پایان عمر بازماندگان جنگ باقی نمانده .. کمی صبر کنید اینها هم میروند .. و شما راحت میشوید . دیگر عصا و تشک نمیخواهند ..تمام شد . 33
سلام ، دولت دست در دست دولتهای غربی میخواهد مملکت را آباد و مردم را به رفاه اروپایی و رویای آمریکایی برساند. این آرزو و امید دولت برای بسیاری از مسئولان دو ملیتی عملی شده و در رویای آمریکایی خودشان غرق هستند فقط مردم کمی تحمل کنند تا دوره بعد دولت نوبت مردم هم میرسد که به رویای آمریکایی برسند فقط عجله نکنند و شکر گذار خدا باشند و از همه مهمتر باید دولت قبل را تقبیح کنند.
هر سیاستمداری بخوبی میداند دولت آمریکا و هم پیمانهایش بیش از صد سال بوسیله استعمار و قتل عام سرخ پوستان و سیاه پوستان و مسلمانان دارای ثروت هنگفت و پیشرفت اقتصادی و صنعتی شدند لذا مردم در کشورهای اسلامی نمیتوانند با استعمار و قتل عام دیگران به ثروت و پیشرفت برسند!!!
: بند ز- دولت مکلف است نسبت به برقراری و پرداخت مستمری به رزمندگان معسر دارای حداقل شش‌ماه سابقه حضور در جبهه به طریقی اقدام نماید که مستمری ماهانه آنها کمتر از هفتادوپنج‌درصد(75%) حداقل دستمزد سال 1394 نباشد.//پس کجاست که مارزمندگان 28سال استکه همچنان چشم انتظارمعجزه ازطرف مسولین گرامی هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیریت محترم سایت فاش نیوز با سلام از خیل عظیم نظرات میتوان فهمید که چه تعداد زیادی بدنبال اجرایی شدن سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان هست لذا از شما درخواست دارد تا جایی که امکان دارد موضوع را پیگیری بفرمایید با تشکر

...

البته در موقع پیگیری کمی بسیار زیاد دور بایستد .

که ترکش بهش اصابت نکند .

...
نماینده سابق !!! شاید با طرح این موضوع پست و عنوان نصیبش شود ،

...

نوبت فاش نیوز هم می شود .

صبر کن ببنی .

...
پس کنید خسته شدیم از اینهمه دروغ وعوامفریبی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi