شناسه خبر : 50234
سه شنبه 16 آذر 1395 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصلاحات و ارتباط به چه قیمتی؟!

یک امت همیشه باید به فکر اصلاحات مسیر حرکت زندگی خود باشند تا همراه علم و تکنولوزی پیشرفت کنند اما سوال اینجاست این اصلاحات به چه قیمتی انجام شود؟

معلم جانباز- و اما روایت این روزهای جامعه ما و کسانی که سال هاست درگیر رنج و ملالت و زخم های ناخواسته از جنگ و جهاد و....شده اند اندوهناگ و غم انگیز و جای بسی تامل دارد. از یک سو عده ای انقلابی نما با نفوذ به سیستم بر عکس جریان انقلاب شنا می کنند و از طرفی تبلیغات و افکار روشنفکری بلای جان کشور شده است و همان افرادی که روزی استخوان های خود را برای نظام خورد می کردند، امروز در حلقه ای معیوب و افکاری بیگانه تحت نفوذ قدرت های بیگانه پرچم اصلاحات و یا ... برافراشته اند که البته اصلاح امور، بد چیزی نیست!!!

 یک مسلمان و یا یک امت همیشه باید به فکر اصلاحات مسیر حرکت زندگی خود باشند تا همراه علم و تکنولوزی پیشرفت کنند اما سوال اینجاست این اصلاحات به چه قیمتی انجام شود؟ رابطه با دنیای خارج و کشورهای بیگانه خوب است به شرط حفظ روحیه انقلابی و آرمان های آن کشور در سایه اقتدار و حرمت و منزلت ایرانی نه اینکه تمام داشته های خود را فدای یک رابطه ویا قراردای بکنیم که سال ها برای به دست آوردن آن هزینه کردیم.

  بچه های جنگ وجهاد و غیورمردانی که زمان های سخت را شناختند و ندای رهبرشان را شنیدند و لبیک گویان از همه وجود خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکل اصلی خود را حفظ کند و وجبی از خاک این کشور بعد از مدت ها برای اولین بار دست دشمن نیفتاده است این جوانان و رزمندگان دیروز و چه رزمندگان و شهدای دفاع از حریم ال الله خواسته ای جز حفظ نظام و تقویت آن آرزوی دیگری ندارند و از هر برادر جانبازی سئول شود، در اولین سخن و پیشنهاد پیروی از ولایت و حفظ خون شهدا را سفارش خواهند کرد.

 هرچند گذشت زمان و تفکیک و درصد و عدم رسیدگی به رزمندگان و فراموش شدن عده ای زیاد و کلماتی چون 25 به بالا و نادیده گرفتن آنها جمع زیادی از رزمندگان در فقر و تنگدستی روزگار می چرخانند و هم رزمانی که در قید حیات نیستند ولی با این حال دل داده مکتب عاشورا و عاشق رهبری وایران هستند و با دیدن حرکات و سلیقه ها و جناح بندی ها، حقوق های نجومی، املاک نجومی و سرسپردگی بعضی از تحصیل کرده های غرب و دوستداران کدخدا، در یک کلام دوقطبی کردن کشور نگران و دل مشغولی هایی دارند.

  اگر هم خوب دقت شود کسانی از مسئولین سال هاست مدیر نظام هست اما هنوز هم خاکی ومردمی می زید و زندگی اشرافی را نپسندیده اما هستند مسئولین و وزرایی که صاحب میلیاردها ثروت شده اند. این آقایان زالویی بیش نیستند که خون ملت را می مکند وکسی هم با آنها کاری ندارد و کانون های قدرت و ثروت در دست های این آقایان است و علت عدم اجرای اقتصاد مقاومتی تا کنون هم به علت مقاومت این کانون ها و دهن کجی با نظام است.

امیدواریم کردار این آقایان اصلاح شود و خدای ناخواسته مورد قهر امت حزب الله قرار نگیرند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب بزرگوار اندیشمند معلم جانباز عزیز .

امید وارم خداوند ما را با فضلش قضاوت کند نه با عدلش .

قربانت بگردم دنبالت جنگ و جنگاوری دیگه نباش , سالیان سال جنگیدیم و جنگیدیم ,
عاقبت چه شد ؟ وارثان بحق خزاین کشور دست گدایی باید دراز داشته باشند . دلاور خودتو نبین من کساییو میشناسم که خانمش داره دست فروشی میکنه . . خدا رو شکر یه اکابر سوادی داشتی شدی دبیر . ولی بیشتر بچه های جنگ داغونن داغون . دارن با یه لقمه بخور نمیر زندگی میکنن . شاکر خداباش و با کلمات دهن پر کن لبتو شیرین نکن که مشتری نداره .
سلام این شهدای که در شهرهای مختلف پر میکشند را می بینید دوست من جنگ همچنان با شدت بیشتر ادامه دارد از اینکه بنده حقیر را موعظه فرمودید ممنونم
گرانقدر بزرگوار دانا ... موعظه نه !!! عریضه """""" و اینکه شما طعنه را بر چشم واقع بین ترحیح دادید نشان از مدار صفر درجه آینه شکستن است .
قبلا هم عارض شدم هر موضوعی را باید در جایگاه و باز خورد زمانی و مکانیش مورد تحلیل ویا برذاشت شما پرو سایز به سایز کرد .
شهدا حق انتخاب دارند ولا غیر ... انتخاب خاک تا افلاک بر عهده شناخت شهدا از عالم ربانی و ربوییت است در مخیله خاکیان همچو حقیر و شما نمی گنجد .
فقط یکتای عاشق است که عشاق خویش را می طلبد ورنه من شما هم اکنون وارد کج راهه من بگو شما بگو نبودیم .
برادرم اخلاص ,,, اخلاص,,, اخلاص ,,, وجود وجوبی ندارد علل المعلولات را در کشمکش سیاسیون جاه طلب و منور الفکر های دنیا پرست ملعبه مجمعه مسین بدست کرده اند .
انتظار درک واقعیت اخلاصی و عرفانی شهدا در جامعه امروزی جایگاه خود را تقریبا از دست داده است .
اینکه انسانهای تکامل یافته عرشی دهه شصت با انتخاب خود شهادت را افتخار خویش می دیدند . در حال روز های امروزی مملکت و مسیولین امروزی نمو خاصی نذارد . حتی بهجرأت می توان گفت جنبه شعاری بخود گرفته است .
الا ایا الحال من آنچه شما بر بر آن تأمل افکاری خرج کرده اید را محترم دانسته ولی متأسفانه در جامعه کنونی بخور بخور و بچاب بچاب فعلی برای صرف کردن ندارد .
مطلبی بود باز در خدمتم . یا علی مدد .
با احترام من از این که برادر کوچک خود را بقول خودتان سخنانی را عریضه هرمودید ضمن قبول مطالب مفید وارزنده وواقعی کمال تشکر را دارم امیدواریم حرکات مسکنات وقول قال ما سبب شرمندگی نزد دوستان سفرکرده نباشد یاد همه شهدا وامام شهدا یاد ئروحشان شاد
سلام ، فقط افرادی متوجه عرایض شما هستند که طی دولت فعلی از هزینه های کهکشانی بودجه های جاری و وضعیت فلاکت بار مردم مطلع هستند. آمارها در تناقض با یکدیگر هستند اما هیچیک از سیاستمداران و نمایندگان مجلس پاسخ مراجع عظام و مردم را نمیدهند.
فقط افرادی از وضعیت موجود رضایت دارند که هیچگونه اهمیتی برای دین و خون هزاران شهید قایل نیستند و بنحوی از هرج و مرج آمارها و بودجه ها منتفع باشند. بطور کلی سیاستمدارانی قدرت را بدست گرفتند که دارای ثروتهای نجومی خارج از کشور یا دارای املاکی که بنحوی با خدمت رسانی به مردم مرتبط باشند آنها روز به روز ثروتمندتر و سایرین روز به روز فقیرتر میشوند.
سیاستهای کشور حول ثروت و قدرت آنها گردش میکند حتی سیاست خارجی کشور با ثروتهای آنها در خارج ارتباط مستقیم دارد. بخش زیادی از آرمانهای انقلابی فراموش شدند زیرا سیاستمداران راه اسلام را رها کردند و راه سرمایه داری را پیش گرفتند که صددرصد با خواست مردم مسلمان و راه توحید مغایر است. باور کردنی نیست عده ای سرشان را مثل کبک زیر برف کردند با ادعای نوکری و خدمت به مردم مشغول فریب و چپاول ثروتهای مسلمانان و انتقال آن به خارج هستند لذا آنها باید بدانند طبق اسناد معتبر تاریخی عاقبت تمام ثروتها و قدرتها به مردم بازگشت خواهد کرد زیرا قدرت مطلق جهان خالق ولایت عشق و دشمن طاغوت و منافقان است.
تنها دلخوشی و امید مردم اول به حق تعالی سپس قدرت رهبر معظم انقلاب است که با فرماندهی کل قوا ، قدرت اراده مردم را در اختیار دارد که از مزایای دین اسلام و مذهب تشیع در خصوص ولایت فقیه و تفویض قدرت مردم به ولی مسلمین است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi