شناسه خبر : 50381
پنجشنبه 11 آذر 1395 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت بنیاد از خانواده شهدای حله

اعلام آمادگی بنیاد شهید برای حمایت از خانواده شهدای حله

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعلام کامل آمادگی بنیاد برای تحت پوشش قرار دادن خانواده شهدا حادثه تروریستی حله خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با تأکید بر آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در پی شهادت عده ای از هموطنان عزیزمان در شهر حله عراق گفت: این بنیاد با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیام مهم ایشان در پی شهادت جمعی از زائران حسینی (ع) و همچنین نصب العین قرار دادن دستور رئیس جمهوری برای تحت پوشش قرار گرفتن شهدای حادثه تروریستی یاد شده در عداد شهدای انقلاب اسلامی با توجه به قوانین و مقررات موجود آمادگی کامل خود را برای اجرای این دستورات اعلام می دارد.
 
 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک و تسلیت مجدد به خانواده های معزز این شهدای گرانقدروآرزوی بهبودی و سلامتی برای مجروحان این حادثه افزود: حادثه تروریستی در شهر حله عراق که به شهادت جمعی از زائرین اربعین حسینی (ع) منجر شد، تألم و تأثر شدید هموطنان عزیز و وجدان های آگاه و بیدار جهانیان را در پی داشت.
 
 معاون رئیس جمهور ادامه داد : دشمنان به توهم خویش تصور می کنند با چنین وقایع شوم و ددمنشانه ای باعث سستی عقاید و کاهش شور حسینی (ع)می شوند اما عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با گام هایی محکمتر و عشقی به مراتب بیشتر از گذشته در مسیر فرهنگ عاشورایی گام خواهند برداشت.
 
 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: درپی شهادت تعدادی از هموطنان زائر اربعین حسینی (ع) در شهر حله عراق، بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغیه ای را به تمام واحدهای استانی و شهرستانی خود ارسال کرده که طبق آن دستور شناسایی، تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهدا در گلزارهای مطهر شهدا، تشکیل پرونده، شروع خدمات رسانی و تحت پوشش قرار گرفتن خانواده این عزیزان بر اساس قوانین و مقررات صادر شده است.
 
  معاون رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی مشابه در کرکوک عراق گفت: این حادثه تروریستی در شهر کرکوک عراق نیز منجر به شهادت تنی چند از خدمتگزاران عرصه سازندگی شد که بر اساس قوانین موجود، امور مربوط به تشکیل پرونده و احراز شهادت آن شهداء معزز انجام شد و با توجه به تأکید ریاست جمهوری، درخصوص تسریع در خدمات رسانی به خانواده های این شهدا نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi