شناسه خبر : 50549
پنجشنبه 27 آبان 1395 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آفت قدرت طلبی

محسن ناطق- بطور کلی معضلات کشور طی سه سال گذشته حول محورهای قدرت ناشی از ثروت به عنوان تنها موضوع موثر در رسیدن به مناصب حساس کشور و تبدیل ارگان های رسمی کشور به شرکت و نهاد و شهرداری و اینگونه موارد است که تابع قوانین شرکتها یا قانون تجارت میباشند لذا آنها برای خودشان قوانین حقوقی و پاداش های نامتعارف و تسهیلات رفاهی آنچنانی مجزا از قوانین لازم الاجرای استخدامی کشور مصوب مجلس ساختند تا بدین وسیله فیش های نجومی را توجیه کنند.

 اظهارات وزیر محترم کشور در خصوص ورود پول های کثیف یا به عبارت صحیح دلارهای آمریکایی در انتخابات و خرید ردیف های لیست های انتخاباتی برای تصدی پست های حساس یکی از معضلات زیر مجموعه قدرت ناشی از ثروت کشور است که با روح متعالی نظام اسلامی و سنت پیامبران و معصومین (ع) در تضاد کامل قرار دارند. علی ایحال بنابر آمار دیوان محاسبات که با مماشات اعلام گردیده بودجه جاری دولت تا سه برابر دولت قبل افزایش یافته در حالیکه بسیاری از موارد رفاهی و تسهیلات و سبدهای کالا و اضافه کار کارکنان دولت به شدت کاهش داشته یا بطور کلی قطع شده است که با توجه به رکود گسترده امکان اشتغال کارکنان دولت در کارهای دوم نیز وجود ندارد.

 فلذا اگر هر چهار سال دولتی بیاید و هرسیاستی خواست انجام دهد و مملکت را در رکود و مردم را در فقر فراگیر قرار دهد از طرفی بودجه های جاری دولت را تا سه برابر افزایش و پروژه های عمرانی را در معرض تعطیلی قرار دهد سپس نمایندگان مردم در مجلس و قوه قضاییه هم با اینگونه جریاینات مخرب و برضد مصالح نظام بنام حفظ آرامش کشور و جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه با سکوت و مماشات همراهی کنند ابتدا اعتماد مردم سلب شده دوم چنین وضعیتی فضای دوقطبی بین مردم و حکومت ایجاد نموده و از جایگاه مردمی پشتیبانی نخواهد شد.

 چرا شایسته سالاری تبدیل به قدرت ناشی از ثروت شده و سیاست بازی بطور علنی کرسیهای مجلس و شوراهای اسلامی را نشانه رفته و نظام اسلامی را در معرض خطر قرار داده و لیست های انتخاباتی دارای فساد ممنوع نمی شوند و عاملان تحت پیگیرد قرار نگرفتند و در هزینه های سرسام آور جاری دولت کنترل وجود ندارد؟ دلسوزان نظام باید در مدت باقیمانده پاسخگوی مطالبات مردم و سرمایه های هنگفت  و بودجه های سوخته سه سال گذشته باشند و فکری برای تبدیل قدرت ناشی از ثروت به تقوای ناشی از شایسته سالاری شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

دلار سال ۱۳۹۰ به قیمت ۱۴۰۰ تومان را

امروز سال ۱۳۹۵ به قیمت ۳۷۰۰ تومان

می فروشند .

یعنی درآمد دولت نزدیک به ۳ برابر زیاد شد ؟!

باز هم می گویند بودجه نداریم .

و رزمندگان عزیز و جانبازان عزیز بالاخص ۵% جبهه و جنگ را

حقوق و معیشت نمی دهند .

و در فقر و نداری رها کرده اند .

نتیجه اینکه اگر همه ثروت دنیا را داشته باشند . یک ریال به بچه های دفاع مقدس نمی دهند .

زیرا نمی خواهند از فرهنگ ایثار و شهادت اسلامی رفتار کنند .

و در این رمنده ستیزی آن هم از خودی ها ؛ رمزی است آشکار و بسیاری

در نهان ؟!

که نهانش ارجع بر آشکار ؟!

و حقوق نجومی بگیران را بسیار خوش است .

...

بله درست است که کار چندانی نشده و دولت باید پاسخ گو باشد
ایکاش یک نفر می امد درباره هشت سال قبل که مملکت را
به نابودی کشاند صحبت کند همه اختلاس ها ازانجا شروع شد
وقتی که همه فامیل های خود را سر کار کذاشته بود ودر همه
سفرهای خود می برد حتی سازمان ملل
سلام
فاش نیوز مومن و متعهد و متدین تو فقط برازنده دوستی آدمای متعهد و متدین و مومنی

می دونی فقط فقط یه پیامک داره دست به دست می چرخه ؟ بگو از کی ؟ بگو کی به کی ؟
به اون حاجی سلام برسان و بگو قنبر بدبخت بی پناه از لج تو هفت هزار پیامک وقیحانه رو پاک کرد ولی حالا بازرسا به استناد یه پیامک اون آدم وقیحا دارن یه بنده خدای گول خورده ای را بی آبرو می کنن
برای چندمین بار سر من داد زدی تا بقول خودت موضوع رو جدی تر بگیرم اما
اون آدم وقیحا مثل من نیستن که یه لیوان شراب رو تو دست یه مسلمون به چهل منظور تحلیل کنند که خدانکرده یهو به شرابخواریش زوم نکنم !
من به شما خیلی احترام می ذاشتم که مظلونانه با چشم گریان آن همه سند رو پاک کردم .
اما یه نصیحت دارم به دوستای رزمنده ساده لوح و خط خطیتون بکید
وقتی تو وضعیت ناهنجار این مملکت وضع این طوره بهتون هشدار می دم مراقب باشید با کیا پیامک بازی می کنید
هر پیامک غیر شهدایی یه روزی رو سی دی زده میشه و دست به دست محتسبا می چرخه ؟ حالا خود دانید
خیلی از لایک های منظور دار تو صفحه های خصوصیتون خوشحال نشید ؟
حیف که یکی از اونا رو نگه نداشتم
والا چنان حسابی از شون می رسیدم که تا دویست سال نوری از من دور شن .
اما این موضوع ضمن آنکه درس عبرتی بود برای شما
می تواند برای من هم مایه دلگرمی باشد
یعنی باور کنم خدا خیلی به من نزدیکه
کمی امیدمو از همه قطع کنم جلوه پر نور خدا رو بهتر می بینم .
یه چیز بگم ؟
هیچ سراغی از موگهی و صفحه خصوصیش نگرفتید ؟ بلایی سر حاجی آوردم که ....
نه . هر چه بهش گفتم عین آب تو هاون کوبیدن بود . این آدما خوب بلدند با چه واژه هایی از زیر خطای فاحش خود فرار کنن ! اما شک ندارم روزی اونا هم به دام می افتند .
وقتی نماینده مجلسش وقیحانه ارزشها رو زیر پا می ذاره و با مظلوم نمایی می خواد بحران آفرینی کنه و نمی تونه و موفق نمیشه
کار اینا که دیگه براتون نباید تعجب آمیز باشه !
یادم رفت به بچه هایی که در راه ولا الضالین حرکت می کنند بگم حواستون باشه هیچ وقت از چشم نیفتید
والا روزگارتون سیاهه ؟
باج دادن بعضیا رو پیش بینی کرده بودم الان وقتشه
باج بدید که از چشم نیفتید




فاش نیوز متدین به خاطر همین بود که استخاره کردم چه بکنم ؟
چکار کنم حسابی چشمم ترسیده . به هیچ کس اعتماد ندارم
برام دعا کنید
فکر کنم شیطانه که نمی ذاره ذهنم پاک بشه و همکاری های خوب دیگه ای رو هم تجربه کنم
البته استخاره هم راه نداد اما از همه طرف محتاج دعا هستیم
موفق باشید
شما در اوج قدرتید
مراقب باشید
بنام خدا
تیتر پیام طوری تهیه شده بود که کویی تمام افات قدرت کشف شده . نامه شفارشی منتسب به طرفدار ضعیف یک حریان سیاسی که از وزن ان جریان میکدهد . قران بزیبایی در چند ایه علل فاسد در قران را بیان می نماید شاید اگر کلام امام را جدی میگرفتیم دیگر مجبور نبودیم فقط سایت را با نوشته های ضعیف سیاسی پر کنید ( تعلیم قبل از تعلم واجب است ) و نظر کلام الله ان دین محجور در رف های منزلمان
(ان الانسان لیطغی ان راه استغنا ) انسان هر کاه به اسغنا میرسد مانند فرعونها . هیتلر . صدام . سران کشورهای غربی با خدا و مردم طغیان می نماید ( و با ان الانسان لربه لکنود و انه ذالک الشهید وان الحب الخیر الشدید ) نمونه اش دولتی که با شعار ما می توانیم تمام ثروت اقتدار افتخار کشور را به باد داد و اجمع جهانی و اسلام هراسی را در جهان گشترش داد تا جایی که اگر کوتاه نمی امدیم جامعه جهانی با ایران وارد جنکی نابرابر شده بود بلی برجام نوعی تسلیم محترمانه است .اما این تسلیم از طرف مردان کوچکی به کشور تحمیل شد که کلام الله در زمانهای مختلف به ما معرفی نمود . قدرت بدون نظارت فاسد اور است و این مربوط به غرب و شرق و شمال و جنوب نمیشود . و در سوره مبارکه انعام. ایه (۶) می فرماید ندیدید چه مقدار از قومهای قبل از شما با اینکه از شما قدرتمند تر بودند را هلاک نموده و قومهای جدیدی جایگزین انها نمودیم ) فساد کفر ظلم ظغیان بر علیه پرودگار عاقبتی بهتر از لیبی و مصر و ..... ندارد وعده خدا حق است و اگر امروز از خشم خدا در امانیم بواسطه جوانان پاکی که شبها با توبه و انابه بندگی ان یگانه لی همتا را بجا میاورند پاگان میانسال و مو سپید ما که برای حکومت قوانین الله بر روی زمین به این نظام دلخوش هستند و از همه مهمتر مبارزه با کفر جهانی است که این کشور بحران زده از طغیان قدرتمندان را هنوز حفظ نموده مبادا روزی چشم بازکنیم که ببینم الخسره دنیا و الاخره شدیم از مباحث کودکانه سیاسی دوری کنیم بزرگ دشمن ما همان نفس عماره است . اگر او را شکستی میشوی همتها . باکریها . کاوه ها . زیدانها و عزیزانی که بی ادعا در قید حیاتند قدر این انقلاب را بدانیم و با تفرقه پایهذهای ان را سست نکنیم . قولوا لا اله الله تفلحوا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi