شناسه خبر : 50691
شنبه 06 آذر 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست پزشک جانباز از وزارت بهداشت و درمان

درخواست نامه پزشک جانباز از مسئولان ذیربط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره «طرح خدمت پزشکان در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت»

فاش نیوز -  درخواست نامه پزشک جانباز از مسئولان ذیربط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره «طرح خدمت پزشکان در مناطق مورد نیاز وزارت بهداشت»

بسمه تعالی

مسئول محترم

سلام علیکم؛

احتراماً به استحضار می رساند اینجانب، متخصص داخلی گوارش، شاغل در بیمارستان بقیه الله سپاه و میلاد تهران با 40 درصد جانبازی و کد .... و بیست ماه حضور داوطلبانه در جبهه می باشم.

حسب قوانین ابلاغی مصوب مجلس، کلیه پزشکان پس از فارغ التحصیلی باید در مناطق مجاز و مورد نیاز وزارت بهداشت خدمت نمایند. دوره خدمت 2سال می باشد که می تواند همزمان با خدمت سربازی باشد.

فرزند جانباز بالای 50درصد از طرح فوق معاف می باشد. فرزندان ذکور جانباز و ایثارگر به ازای هر 30درصد تلفیقی، یک نفر از سربازی معاف است. فرزندان ذکور می توانند خدمت سربازی و طرح پزشکی را در مراکز نظامی سپاه و ارتش و ناجا در تهران یا شهر محل سکونت والدین طی کنند.

حال با توجه به موارد فوق اگر فرد جانباز ذکر شده دو فرزند پسر داشته باشد، هر دو از سربازی معاف هستند ولی به فرزند دختری که مجبور به گذرانیدن طرح پزشکی است، امتیازی تعلق نمی گیرد.

با توجه به شرایط متفاوت و بعضاً ناامن شهرهای دور، عمدتاً فرزندان دختر را در مناطق ناامن و خطرناک دور از مرکز و خانواده به کار می گیرند که عواقب خطرناکی تا کنون در پی داشته است و این امر با سیاست های کلی نظام و تکریم ایثارگران و ایجاد تسهیلات پیش بینی شده در قوانین خدمات آموزشی مبنی بر انتقال دانشجویان به شهر محل سکونت خانواده مغایرت کامل دارد؛ لذا درخواست می شود در غالب طرح پیشنهادی دو فوریتی که بار مالی هم ندارد، وزارت بهداشت موظف شود:

1- فرزندان جانباز بالای 25درصد از طرح معاف شود.

2- متناسب با درصد جانبازی و ایثارگری تلفیقی از معافیت و کاهش زمان طرح بهره مند شوند.

3- فرزند دختر بتواند در مراکز آموزشی-پژوهشی و درمانی شهر محل سکونت والدین طرح خدمت را طی کند.

امضا محفوظ

اینستاگرام
این دیگه ازحق وحقوق اولیه است ونمیتوانند به بهانه بار مالی مخالفت کنند
سلام به نظر م وظیفه بنیاد شهید و ستاد کل نیروهای مسلح ونهایتا مجلس است که با تصویب قوانین عادلانه وزارت بهداشت را مجاب نمایند
هر کی فکر خو دش چون 40 درصدی میگی بالای 25 در صد چرا نمیگی 20 درصد
سلام اگر به پیشنهاد ات توجه شود جواب پرسش شما عادلانه داده شده است
از ریاست محترم مجلس و ریاست محترم جمهور وریاست بنیاد شهید درخواست رسیدگی دارم
اسماعیل دوست عزیز در بند 1 پیشنهادات گفته بالای 25 در صد چر ا اخه خود جانبازان هم خود را با درصد تقسیم میکنند این اقای دکتر چون خودش 40 در صد است گفته بالای 25 در صد معاف شود واین حرف درستی نیست
بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام خدمت تمامی دست اندر کاران خبر گزاری ایثار و شهادت اینجانب بیژن نجفی شکایتی داشتم که مبنی بر بازداشت به ناحق پدرم. پدرم سعدالله نجفی که 40 سال در نیروی انتظامی خدمت کرده و آزاده 10 سرافراز و جانباز 50 درصد می باشد ساکن کرمانشاه می باشد در روز شنبه مورخ 7/ 9/ 1395 پدرم داراي مشکلات فراوان جسمی و روحی می باشد و یکی از آنها مشکل تکرد ادرار می باشد برای کاری به فروشگاه اتکا شهرستان مراجعه نمود و بعد از بازگشت به سوی خانه به دستشویی نیاز پیدا می کند و به داخل بانک شعبه رفاه کارگران میدان آزادی کرمانشاه می رود و قتی که به دم دستشویی می رود و یکی از کارمندان بانک با بی احترامی دستش را می کشد و با فحاشی ایشان را بیرون می کند پدرم می خواهد صحبت کند ولی بی احترامی می کند و ایشان را حول می دهد و بعد پدرم دستی به صورتش می اندازد و با نیروی انتظامی تماس می گیرند و کلانتری 12 کرمانشاه میبرند و ریس کلانتر میگه دستبند بزنید و بازداشت کنید حتی اجازه صحبت به پدرم نمی دهد و 24 ساعت در بازداشتگاه نگه می دارند و الان حال مساعدی ندارد. از شما می خواهش میکنم مشکل ما را بررسی کنید ما 6 نفر هستیم که که مادری مریض داریم و آنقدر فقیرم که حتی پول ایزوگام خانه مان را نداریم و سقف خانه ترک برداشته است. آدرس کرمانشاه کارمندان. کوی نیایش 1 پلاک 37

...

برای یک سرما خوردگی ساده :

دو بار دکتر رفتم .

دکتر درمانگاه پول می گیرد .

داروخانه شبانه روزی پول می گیرد .

پس این دفترچه درمان بنیاد بدرد چی می خورد ؟!

در قانون اساسی درمان برای همه احاد جامعه باید رایگان باشد .

که نیست .

حتی به رزمندگان و جانبازان ۵% هم رحم نمی کنند ؟!

و درمان رایگان نمی دهند .

و حقوق هم نمی دهند .

واقعاً خنده دار است :

پس از گریه زیاد و غش رفتن .

...

...

چرا داروخانه .

قیمت دارو را روی دارو نمی نویسد .

و اگر کسی بخواهد قیمت یک دارو را مثلاً ۲ برابر و یا ۱۰ برابر بگیرد .

چه کسی می فهمد .

چرا دارو سازان قیمت دارو را روی دارو نمی نویسند .

چرا اجاره داروخانه از مغازه های دیگر گرانتر است .( مجوز داروخانه که روی مغازه نیست روی مجوز دکتر دارو ساز است که به هر مغاذه ای می رود با خودش میبرد . )

چرا قانون باعث گرانی می شود و اختیار سود جویی بیشتر را باز می گذارد .

مثلاً اگر رفتید ۲ ورق آسپرین را از شما ۲۰ هزار تومان گرفت کجای دفترچه معلوم است . اصلاً قابل خواندن است .

من می گویم چرا نمی روند وسط دریا .

یک ماهی های خوبی دارد .

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi