شناسه خبر : 50772
یکشنبه 14 آذر 1395 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز 70 درصد «محمد علی طالبی نیا» به شهداپیوست

جانباز 70% قطع عضو دفاع مقدس " محمدعلی طالبی نیا" پس از سالها مرارت و درد ناشی از جانبازی و بی تاب از جاماندن از غافله شهیدان، سرانجام به آرزویش رسیو و به هعمرزمانش پیوست.

فاش نیوز -  جانباز 70% قطع عضو دفاع مقدس " محمدعلی طالبی نیا " پس از سالها مرارت و درد ناشی از جانبازی و بی تاب از جاماندن از غافله شهیدان، سرانجام به آرزویش رسید و به هعمرزمانش پیوست.

محمد علی طالبی نیا جانباز 70 درصد قطع عضو پس از تحمل ‌سال‌ها رنج و مشقت جانبازی، روز پنج شنبه هفته گذشته بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در سن 58 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع شهدای هشت سال دفاع مقدس پیوست.
پیکر این شهید والامقام صبح دیروز با حضور جمع کثیری از زائرین و مجاورین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و ایثارگران مشهدی از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی واقع در خیابان شهید نواب صفوی مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف گِردِ حرم امام رئوف در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد مقدس به خاک سپرده شد.
در مراسم تشییع این شهید والامقام مدیرکل و جمعی از مدیران و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، روسای ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، خانواده های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار مشهدالرضا(ع) حضور داشتند.
شایان ذکر اینکه شهید محمد علی طالبی نیا در سال 1361 در منطقه دهلاویه مجروح شده بود. 

از این شهید والامقام 5 فرزند به یادگار مانده است.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
روحت شاد برادرم . دلاورم . ای سرافراز . شرمنده ایم که تا زنده بودی اسمت را نمی دانستیم .
روحت شاد .
کاشکی فاش نیوز یه برنامه ای رو به صفحه سایت اضافه کنه تا نام جانبازان معزز هر استان را معرفی کنه .
خدا رحمتش کند و سر سفره ارباب بی کفن مان میهمان نماید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi