شناسه خبر : 50867
سه شنبه 23 آذر 1395 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران در نه توی لایحه بودجه 96

دولت یازدهم در لایحه بودجه سال آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به پرداخت حقوق ماهیانه به جانبازان معسر و کمک هزینه پرستاری به والدین و همسزان شهدا کرد.

فاش نیوز - دولت یازدهم در لایحه بودجه سال آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به پرداخت حقوق ماهیانه به جانبازان معسر و کمک هزینه پرستاری به والدین و همسزان شهدا کرد.

به گزارش فاش نیوز،بر پایه این گزارش، در لایحه بودجه سال 1396 کل کشور از حیث منابع بالغ بر ده میلیون و هشتصد و چهل و نه هزار و سیصد و نود و دو میلیارد و نهصد و سی و چهار میلیون 10,849,392,934,000,000 ریال و از حیث مصارف نیز همین مبلغ در سال آینده پیش بینی شده است.

این گزارش می افزاید: در لایحه بودجه سال 1396 که هفته گذشته توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شد فقط در ماده 18به ایثارگران اشاره شده است.

بر اساس این گزارش در بندهای "ج" و "د" ماده 18 لایحه بودجه سال آینده آمده است:

ج- بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات موضوع ردیف 131600 جدول شماره 7 این قانون" به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی باشند تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند".

د - بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات خود موضوع ردیف 131600 جدول شماره 7 این قانون با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و یا مراجع قانونی ذی ربط حسب مورد به "والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن و یا بیماری صعب العلاج نیاز به نگهداری دارند در صورتی که در میان خانواده، فرد یا افرادی از آنها نگهداری کنند، نسبت به پرداخت حق نگهداری به میزان 30درصد حداقل حقوق کارکنان دولت" اقدام کند.

این گزارش حاکی است بر مبنای لایحه بودجه 96 در سال آینده نیز وضعیت موجود برای جامعه هدف کماکان حفظ خواهد شد و شاهد تغییر آنچنانی نخواهیم بود.

در لایحه بودجه سال96 تحت عنوان "بودجه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح" به رزمندگان معسر دارای بیش از یک سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان معسر بین 5 تا 24 درصد، ماهیانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت خواهد شد.

این گزارش حاکی است در جدول شماره 18توزیع اعتبارات موضوع واگذاری سهام و سهام الشرکه دولت، در سال آینده، پرداخت مطالبات خانواده شهدا، پاداش پایان خدمت و سایر مطالبات و دیون، موضوع تبصره 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران همانند سال 95پیش بینی شده است.

همچنین در این لایحه مبالغی از محل توزیع اعتبارات موضوع واگذاری سهام و سهام الشرکه دولت در سال 96 برای تامین هزینه تحصیلی و آموزشی و درمانی مصادیق ایثارگری درنظر گرفته شده است.

در لایحه بودجه سال آینده همچنین برای بیمه تکمیلی درمان ایثارگران، مازاد برپایه 6 هزار و 700 میلیارد تومان دیده شده است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام

...

تسلیت می گوییم .

و غم آخر بچه های جبهه و جنگ باشد .

دائمی شدن قانون جامع ضد رزمندگان ؟!

جانبازان ۵% هم در غم خود محشور شوند .

مملکت را هم .

خدا حفظ کند .

از آسیب های پیشرو .

...

با سلام خدمت رزمنده عزیز جناب خاکپور
نباید فراموش کنیم که هدف ما از رفتن به جنگ چی بود! الان اگه به جانبازان درصد بالا امکانات بیشتر میدن خب طبیعتاً حقشونه.پس ما نباید توقع داشته باشیمم،این سخنان باعث تفرقه و خوشحالی دشمن میشه رزمنده عزیز.
یا علی

...

شما که نام رزمنده انتخاب کردید .

کاملاً

و کلاً

با نظر شما مخالفم .

آنهایی دشمن شاد کن هستند که نان بچه های جبهه و جنگ را بریدند ؟!

و به انقلاب و به فرهنگ ایثار و شهادت لطمه زدند ؟!

و من بارها این را گفته ام .

نتیجه گیری خودم را

وارونه

تحویل خودم نده .لطفاً .

یعنی به نظر شما رزمندگان و جانبازان باید از گرسنگی بمیرند .

البته عزیزان ایثارگر باید خیلی بیشتر از این حقوق و غیره بگیرند و بلکه بیشتر . ما خوشحال هم می شویم که همسنگر و هموطن ما از حق و حقوق خودش بهره مند می شود .

ولی دلیل ندارد دیگران فقیر و بدبخت شوند .

به خود بیا و کمی هم مهربان باش .

...


...

چرا عجله دارند ؟!

قانون جامع ضد رزمندگان جبهه و جنگ :

در دست دولت است و پیشنهاد دارد که یکساله تمدید شود

و شاید رزمندگان و جانبازان هم در آینده و با قانون بهتر ؛

ایثارگر بنیاد و حقوق بگیر شوند .۵% .

با عجله رفتند و از شورای نگهبان دستور دائمی شدن قانون جامع

ضد رزمندگان دفاع مقدس را گرفتند ؟!

خصومت با ایران تا بی نهایت ؟!

ای دلیران ایران زمین درود و صد درود بر شما ؛ مظلومان تاریخ .

و ای مال اندوزان ظالم رزمنده ستیز :

دلهایتان را به نور قرآن نرم کنید .

که از سنگ دلی ترک بردارید ؟!

آمین .

...


...

اینجا از افعال معکوس استفاده کردم .

برای اینکه ؟!

اگر کسی پیدا کرد .

یک فنجان چای نبات مهمان من است نزد فاش نیوز .

سواد خودتان را بیازمایید .

و جایزه ببرید .

بشتابید .

که غفلت مایه تشنگیست .

بجویید و برنده شوید .

و بهروز ساقی عزیز و همکارانش را دعا کنید .

...

با سلام برادر عزیز اگر ماهی ششصد هزار تومان می تونه زندگی شما را تامین کند بیا بگیر این ششصد هزار تومان کوفتی را ما نمی خواهیم
بر اساس قانون بودجه که در مجلس تصویب خواهد شد و طبق ردیف بودجه بنیاد شهید که اشاره دارد به مطالبات ایثارگران و افرادی که حالت اشتغال شده اند بر اساس ماده ۳۸ قانون خدمات رسانی به ایثارگران بعداز ۳۰ سال که از مجروحیت آنها گذشت باید ۳۰ ماه حقوق به عنوان سنوان خدمت به این عزیزان پرداخت و بازنشسته شوند و همچنین کما فی السابق مستمری خودرا دریافت کنند.
ممکن است بف ماییدکه جانبازان شاغل زیربیست وپنج که نه ازامتیازجاپبازی کارمندشده ونه فوق العاده به اونامیدندچکاره اندتواین مملکت؟عالیجنایان،کمی بخودبیاییدچراقانون تبعیض وبی عدالتی راتصویب ورایج میکنید؟چرابین خودایثارگران تبعیض قائل هستید؟مگه شماازخدانمیترسیدبااین نوع نگرشها؟؟
آخرتاکی بایدمسولین گوش بزنگ خبرهای تهی شماهاباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرایک مرتبه مشکل سی ساله این شیرمردان راحل نمیکنید؟رزمندگان وجانبازان زیر25 درصدتاکی بایدچشم انتظارمعجزه مسولین بمانند؟؟؟آیاعمری باقیست که چشم انتظاری بکشند؟؟؟؟؟؟؟رزمندگان بعدازاتمام جنگ همچنان درگیرجنگی دیگرازنوع اعصاب وروان هستندوهیچ مسولی هم جوابگونیست چرا؟؟؟؟؟؟
آقا رزمندها را هم دریابید این روزها چه سیاه وچه سفید می گذرد در همیشه در یک پاشنه نمی چرخد
با سلام...
خدا کند نمایندگان مجلس داعیه دار همانند سال قبل بودجه ای؛از سر و ته آن نزنند...
سال قبل بیشتر دستگاه ها بودجه آنها اضافه شد ولی از بودجه بنیاد در بیشتر ردیف ها زده و کسر شد.؛آنوقت ادعای کمک به ایثارگران را هم داشتند..

...

مشکل اینجاست که همه فعالان :

دشمن درجه یک معیشت رزمندگانند .

و مخالف شدید حقوق جانبازان ۵% ؟!

...

حسود را آزار مده كه خود در آتشي بي پايان مي سوزد

...

دولت محترم و مجلس محترم و ایثارگران عزیز و مسئولین محترم مملکت :

هر چقدر حقوق و پاداش می گیرند .

و هر چقدر و به هر کجا خرج می کنند .

و عده ای خارج از اینان هم هر چقدر نجومی می گیرند .

و بعضی هر چقدر اختلاس می کنند .

در نهایت :

ما بچه های جبهه و جنگ فقط برای حقوق خودمان می نویسیم و با دیگر موارد کاری نداریم .

پس بیایید حقوق و معیشت رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع

مقدس را از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت کنید .

و به این ظلم ۳۰ ساله پایان دهید .

و بچه های جبهه و جنگ را از فقیری نجات دهید .

انشاالله .

...

سلام به تمامی کاربران این سایت خوب /دوستانی که به این متن منفی دادندیک سوال دارم ؟این متن جزاحقاق حق چه چیزی نوشته که شماهاراناراحت کرده که بدون دلیل منفی میزنید؟شمارابقران نکنیدبیاییدبعداز30سال باهمبستگی واتحادحق قانونیمان راازکسانیکه ضدررزمنده هاهستندرابگیریم مگر28سال چشم انتظاری برای شمامسولین کافی نیست؟؟چراداریدفقط به فقط به رزمندگان آنهم آشکاراظلم میکنید؟دلیل اینهمه ظلم چیست که هیچکس نمیداند؟لطفا یکی پیدابشه به اینهمه کامنت که رزمندگان میگذارندوگویاهمه گویای یک دردواحدهستندامابادرخواستهای مختلف جواب بدهد ؟ازشمامسولین خواهش میکنم مارزمندگان را ازچشم انتظاری لایحه های بی محتواکه هیچ وقت شکل اجرایی بخودنگرفتنددربیاورند..........رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی وهزاران مشکانی دیگرکه چشمشان بعدازخدابه دولت است
فاش نيوز عزيز

بفرمائيد درآمدمنابع اقتصادي حدود 180 شركت و كارخانه در زمينه هاي صنعتي، تجاري، ساختماني و كشاورزي...
سازمان اقتصادي كوثر و مجتمع هاي فرهنگي سياحتي كوثر، و ديگر سازمانهاي اقتصادي وسايراملاك و مستغلات وابسته به بنياد شهيد وامورايثارگران به كجامي رود؟؟؟

...

با سر رفتی توی لونه زنبور بعد شکایت می کنی که چرا نیشت زدند ؟!

من که نوشتم با این موارد کاری نداریم فقط حقوق خودمان را بدهید .

...

چرااینقدردروغ تحویل مردم می دهیدشرکت دخانیات ایران هنوز قانونی که7سال پیش تصویب شده (ماده 51یا فوق العاده ایثارگری)راپرداخت نمی کند
جانبازاعصاب وروان ملایربدادجانبازبی بی درامدبرس
سلام به رهبرعزیزمان

من سی سال است که خوابم تازه بیدارشودم به خودآمدم دیدم خیلی لایه اوزن ضیف شوده

ولی این مجلسی ها لایه گذاشتند که کره زمین دیگر دهن باز نمی کند سربه کخا می کشد

کس که دوسال وشش ماه درجنگ حق علیه باطل بودم وحال من خودم باطلم

جنابازده درصدهستم حقوق معسرناچیزی مگیرم
دلم می سوزدبرای تمام رزمندگان

امام ره فرمودند دست بسیجی را می بوسم

شما دولتی ها دست کسانی رامی بوسیدکه دست دربیت المال می برند تمام بدنم عوارض شیمیایی بیرون می ریزد خشکی چشم دارم مچهای پایم بیست سال دردهای شدید می کند زمستا ن بدنم یخ می زندمچ دستم درآموزشی شکست وباهمان دست به جنگ دشمن رفتم 15سال است به کمیسیون بنیادمی رویم ولی حق گرفتنی نیست چونکه اینقدرمی گویندبا دروغ گرفته اند به شما چیزی نمی رسد بایدمدرک همزمان داشته باشید کمیسیون بدوی سپاه تاییدکرده بود بنیاد هم تایید کرده بازهم می گویندمدرک کسی که 8 عملیات سخت ومتفاوت بودم این قدر توی سایت


سلام مقداری از اختلاسها کم بابت جانبازهای زیر 25 درصد ه ینه کنید مجلس نشینانی که سنگر نشینان را از یاد بر ده ای ! ش
چرا به فکر همه هستید جز بچه های جبه و جنگ؟
مدیونی سایت فاش نیوز این سانسور کنی ................................... با سلام اینجانب فرزند شهید هستم هرگز نه از تسهیلات مسکن استفاده کرده ام و نه از هیچ تسهیلاتی که بنیاد شهید برای فرزندان شاهد داشته حتی سربازی هم کرده ام به علت بیماری مادرم سال ها نتونستم درس بخونم امسال میخواستم کنکور بدم و رشته عالی قبول بشم خدا شاهده تا حالا از هیچ امتیازی که فرزند شهید داشتن استفاده نکردم فقط خواستم از سهمیه کنکور استفاده کنم که این هم به لطف نمایندگان مجلس حذف شد برای همیشه خدا میدونه تا حالا کسی نگفته فرزند شهید هستنی یا نیستی جرم و گناه ما چیه ؟؟ باید سهمیه امون حذف بشه ....... این نمایندگان به اصطلاح مجلس ایا فیش های حقوقی و سهمیه اقا زاده ها رو حذف کردن در بورسیه ها که میرن هرگز میدونین جرم ما چیه جرم ما این پدران ما رفتن برای دفاع از وطن و نوامیس شهید شدن تا یک عده که تا حالا تفنگ از نزدیک ندیدن بیان و دم از خاطرات جبهه بزنن و از امتیازات ایثارگری به اسم خانواده شهدا و ایثارگران استفاده کنند ................................ من هیچ وقت پدرم ندیدم که شهید شده وقتی بزرگ شده به من یک عکس دادن و گفتن این بابات هست شهید شده ایا تنها درخواست یک فرزند شهید هزینه اور بوده برای دولت ....................... اگه هزینه اور هست چرا برای مدیران و اقا زاده ها فیش های نجومی صادر میشه و یا اختلاس گران مبارزه نمیشه ........... ما تنها یک پشتیبان داشتیم اون هم رهبر هست
آیا جانبان زیر 25درصد با مدرک دیپلم با 26 سال سابقه کاری در ارگان دولتی دو فرزند جمعا" 4 نفر میباشد ماهیان پرداختی خالص 165000 تومان نسبت به همکارن نصف حقوق آنان هست آنوقت می گویند شما جانبازید آیا این منصفا"است
در لایحه بودجه سال96 تحت عنوان "بودجه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح" به رزمندگان معسر دارای بیش از یک سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان معسر بین 5 تا 24 درصد، ماهیانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت خواهد شد////////////کی کجاچرا28سال استکه همش حرف تحویل رزمندگان وجانبازان زیر25درصدمیدهید؟؟؟؟خودتان بگوییدباگذشت28سال ازاین حرفهای پوچ وبدون اعتبارمارزمندان بایدقبول کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟رزمنده داوطلب28ماه جنگ مشکانی
سلام بنده جانبازم شیمیایی ک برگه بالینی ندارم اما 10 درصد در سال 75 زدن حقوق حالت اشتغال دریافت میکنم از سپاه اما این ماه ینی دی ماه نریختن لطا بپرسین چرا ممنون
سلام لطفا بپرسین چرا حقوق دی ماه حالت اشتغال ایثر گران را نریختن والله بیکارمو مستعجرو دارای زنو فرزندان ممنون
دستتون درد نکنه ،من از همه مسئولین تشکر میکنم.بخدا فقط امیدمون به لینه حداقل کمی حقوق اضافه بشه ،حداقل بالای 500 هزار.فقط کسی هست بدون حداقل حقوق کارکنان دولت چقدره؟
زنده زندگانی می خاد مرده گور وکفن
من جانباز شیمیایی هستم درصد جانبازیم را به من ندادند ود حق من وخانواده ام بی انصافی شده است فاقد شغل ودرامد ومسکن هستم وبا خانواده ام در سختی هستیم به داد ما برسید با تشکر
سلام بنده جانباز شیمیایی زیر۲۵٪ هستم همسروسه فرزنددارم مستاجروبیکار دریکی از محلهای فقیرنشین کرمانشاه زندگی میکنم کی ای تبعیضا از بین خواهد رفت شمارابخدا به دادمن وهمرزمهایم برسید یادتان رفته سخنان مقام معظم رهبری یادتان رفته رشادتهای من وهمرزهایمان ماهم به نوبه خود جانفشانی کردیم اما بخت بامایارنبود که یکی از اعضای بدنمان قطع یا شهید بشیم بهرحال مردانه جنگیدیم و مقاومت کردیم به امیدروزی که این درصدبازیها جمع بشه یاحق برادرکوچکتان اسکندرصیادی شماره جانبازی۳۲۵۵۷۴۶۹۸۱
سلام بنده جانباز اعصاب ٢٠/هستم سوالى كه داشتم وقتى هيچ گونه امكاناتى برا ى جانباز زير ٢٥/قايل نيستند چرا به ما اصلا جانبازى دادند حداقل مثل بقيه براى فرزندانمان سهميه دانشگاه در نظر ميگرفتن تا حق ماهم از بين نرود
با عرض سلام
گويا در طرح جامع ذكر شده بود كه بعداز سى سال به اين جانبازان سهميه دانشگاه تعلق گرفته است ايا اين افراد درسن ٥٠-٦٠سالگى با اين همه مشكلات اقتصادى قادر به رفتن هستند يا اولويت با فرزندان اين جانبازان ميباشد
من جانباز زير ٢٥/هستم ما كه جزو زنده ها نيستيم زمان جنگ وظيفه ما دفاع ازميهن بود حالا وظيفه شما مسيولين نسبت به ماوفرزنان ما چيست
چرا مسئولين جانبازان زير ٢٥/را بچه فرض كردن كه با يه شكلات گول ميخورن اينها مارو با يه در صد الكى سر كار گذاشتند مگر ما از جانمان در خط مقدم نگذشتيم حالا داشتن سهميه دانشگاه براى فرزندانمان توقع زيادى هست عمر ما كه به تلخى گذشت حداقل ارزوى فرزندانمان را بر باد ندهيد ايا غير از اين است كه اگر به مقامى رسيده ايد از صدقه سر ماها ميباشد
سلام،دوستان عزیزان،سرورانم،اگرقراربودکاری انجام شود ،تاحالا باگذشت دهه ها ازمصوبات قانونی واتمام جنگ بایدانجام میشد،پس منبعد منتظر نباشیم،بیاییم خودمان هوای همدیگرروداشته باشیم باتشکیل صندوق رزمندگان،وباتوجه به اینکه هیئتهای رزمندگان هم دراکثرشهرستانها وجود دارد وماهیچگونه ارتباطی با هیئت نداریم ویا آشنائی نداریم ،،ما میتوانیم بابرقراری ارتباط تنگاتنگ بااین بخش وفعالیتهای مربوط به هیئت همدیگررادریابیم و درحدتوان به همدیگر کمک کنیم وخلوص وپاکی روزهای جنگ ورشادتها وایثارگریهای آنروزهارا زنده کنیم وبه فرمایش حضرت آقا تنها حامی بچه های جنگ هم مخلصانه جامه عمل بپوشانیم وبه این نجومی بگیران پول پرست که برای پست وپول میجنگند وشعار خدمت میدهند بفهمانیم که خدمت به چه معناست،ویقین بدانیم ک دراین مسیر خودحضرت آقا رهبرعزیزمان کمک وهدایتمان میفرمایند،وخیلی مشکلات عزیزانمان که گرفتاریهای متعدد دارند نیز ازهمین طریق به حول قوه الهی مرتفع خواهدشد انشاءالله،
پس خواهش میکنم دراولین فرصت بدون فوت وقت به هیئتهای رزمندگان درشهرستانها مراجعه کنیم وبا هیئتهای دیگر استانها وشهرها ارتباط برقرار کنیم
ضمن اینکه سفرهای زیارتی نیز ازهمین طریق مختص رزمندگان امکانپذیر خواهدشد انشاءالله باتوکل به خداوند تبارک و تعالی،
اللهم عجل لولیک الفرج،آمین آمین
سلام امسال بنده آخرین روزهای عمرخودراسپری میکنیم بنده شرمنده شهدا وملت وطن نیستم فقط شرمنده خانواده هستم آیاواقعاحق رزمندگان این بودامام رزمندگان رابرای مسولین اینطوری سپردچه مجلس وچه دولت توقیامت بایدجوا گوباشندخداوندا خودت جواب این مسولین رابدهید رابده
چرا به رزمندگان شاغل بی توجه هستند ؟ حتی مالیات حقوق رو باید از حقوقشون کم کنن ..خادمین ملت نگذرید حق رزمندگان پایمال شود
سلام دوستان به شما عزیزان توی این 28 سال عبرت نشده همش دروغه
پس رزمندگان 6ماه به بالا حضور در جبهه تشکیل پرونده دادندچی ؟؟؟؟/خوشا به عدالت ادعایی!!!رزمندگان شاغل دولتی بابت حضور درجبهه چه 6ماه چه یک سال. مبلغی ماهیانه دریافت میکنند.آیا امثال منی که کشاورز.کارگر.بقال راننده .ووووهستم چه فرقی با اون برادر رزمنده حقوق بگیر دولتی داریم. آیا این عدالت اجتماعی مورد ادعا است!!!؟
سلام ودرود. ،وتسلیت وتهنیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به همه مسلمانان بالاخص سادات ورزمندگان عزیز،،
دوستان گلم سروران ودلیران دوران دفاع مقدس عزیز انم که بنام معسرین فاقد شغل بایگانی شدیم بپذیریم که ازنظر این جماعت،نجومی بگیر هیچ ارزشی نداریم همانگونه که عنوان نمودم بایگانی شدیم،اینها فقط وفقط استفاده شعاری ازمادارند،وقتی شاهدیم ازحقوقهای دهها وصدها میلیونی دفاع میکنند چه انتظاری داشته باشیم؟مثال بسیارساده،،،اگر بخواهند کاری انجام دهند،از هر کدام نجومی بگیران که افزون بر بیست میلیون میگیرند(20،30،40،50،60وووبالاتر)از افزایش حقوق فرض کنیم 15درصد باشد ده درصدش راندهند چه مشکلی برایشان پیش میآید؟خواهند مرد؟ مطمئنا مبالغی خواهدشد که چندین برابر تعداد معسرین و چندین برابر حداقل حقوق کارمندی هم برای این عزیزان پرداخت کنند بازهم مازاد خواهد بود اما متأسفانه دستهائی درکار است برای ضربه زدن به اصل بسیج مردمی وتمایل واراده مردم برای دفاع از اسلام ونظام و حاکمیت را مخدوش کنند که همینجا میگویم زهی خیال باطل ای ابلهان بدنام دنیا وعقبی،.
والسلام،،واللهم عجل لولیک الفرج،آمین
عزیزان،همرزمان دوران دفاع مقدس شجاعان ودلیران تاریخ جهان،،افتخار میکنم دست یکایک شما را ببوسم و کاش میشد مرکزی واحد برای تجمع ودیدار وزیارت عزیزان جبهه وجنگ داشتیم تا از زیارت دوستان لذت میبردیم وبهره مندمیشدیم ازاین دیدارها ورشادتها وایثارگریها وخاطرات یادآوری وزنده میشد،بنده به شخصه از زیارت دوستان همه جا خرسند و شادمان میشوم ویقینا همه دوستان عزیز ورزمندگان دلیر اینگونه هستند انشاءالله بزودی باعنایت خداوند حق وحقوق شرعی وقانونی عزیزان پرداخت شود ورعایت شرع وعرف بشود،انشاءالله یاحق،اللهم عجل لولیک الفرج،آمین
باید به نحوی پیام همه رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵% به گوش مجلس نشینان برسد
باید به طریقی وصیت امام در خصوص پیشسکسوتان جهاد و شهادت را به گوش سنگین برخی مسئولین و نمایندگان بیتعهد و غیر انقلابی رساند آهای مسئولینی که نمیفهمید در شب عملیات والفجر ۸ از اروند گذشتن با آن همه تجهیزات و جلیقه سوار قایق شدن یعنی چه و آن مقاومت ۷۰ و اندی روز برای تثبیت شهر فاو آن زمان شماها کجا بودید که در عملیات کربلای ۵ زیر آن همه آتش دشمن دژهای مستحکم دشمن را یکی پس از دیگری فرو ریختن و در عملیات کربلای ۱ فتح قله قلاویزان ودر کربلای ۱۰ حضور داشتن و از هوای آلوده به گازهای مسموم شیمیایی تنفس کردن چه شهامتی میخواست و این حقیر و امثال من حقیر در عنفوان نوجوانی ۱۴ سالگی وارد صحنه پیکار شدیم بدون توجه به آینده و زندگی و درس و بحث مدرسه تا پایان جنگ بودیم و بعد جنگ با همه مشکلاتی که داشتم تا مدرک کارشناسی ادامه تحصیل دادم اما بدلیل بالا بودن شرایط سنی مورد جذب نهاد دولتی نشدیم و رها شدیم بحال خود و بدلیل درصد پایین جانبازی ۱۵ درصد
حقوق ۴۵۰۰۰۰ تومان در ماه را بعنوان مستمری از سوی صندوق کوثر که آن هم با تاخیر چند روزه واریز میگردد زندگی بسیار سختی را متحمل هستم
فرزند شهید وجانباز محترم از نظر شما درسته که یه آدمی که روزی ۱۰ساعت درس خونده کلی تلاش کرده یه سال تلاشش نابود شه و اون با رتبه بهترش پزشکی قبول نشه آیا وجدان شما اینجوری راحته اجر هر کار نیکی با خداست پدر شما این کارو برای اجر اخرویش کرده نه برای سهمیه پدر ومادر خیلی ها هم بیمارن بیماری سخت دارن اونام سهمیه ندارن این درست نیست کسی که با کلی امید یه سال تلاش کرده نا امید شه اونم وضع زندگی خوبی نداشته وضع مالی خوبی نداشته تلاش کرده تا پزشکی قبول شه به خودش و خانوادش کمک کنه اما با این سهمیه ها به نتیجه زحمتش نمیرسه امام علی(ع)هم به کسایی که جنگ رفته بودن غرامت بیشتری نمیداد لطفا منصف باشید ما هم میدونیم شما سختی کشیدید وقتی یکی از اعضای خانوادتون جانباز یا شهید بود ولی خودتون فک کنید ببینید آیا این سهمیه که خیلی از بچه هایی که اونام باشرایط سخت درس خوندن رو محروم میکنه درسته.اجرتون با خدا عزیزان
واقعا بر خودم و امثال خودم متآسفم که به همین راحتی حقمون پایمال شد رفت 4 سال بودجه تایین کردن و خوردن حالا هم تمام شد رزمنده به جهنم واقعا متاسفم واسه خودم که چرا نرفتم درس بخونم وقتمو تو جبهه و پشت سر بسیج و غیره گذرندوم بخور دولت بخور تو میتونی
سلام آقای مشغول ماهم خیلی زحمت کشیدم ما هم گرفتاریم آخی مارا کی حساب کردین 30 سال مارا امروز فردا کردین اکر چیزی حقمونی بدین ما حقمان نیست چرا مارا مسغره کردین هر سال یک تبصره می کشی فردا میکی نشود تمام کن اون ها که در جبهه های حق باطل جنگیدن نصفش مرده چیزی نمونده 23 سال ما هم میریم از دست این تبصرها راحت میشید
سلام علیکم توروخدا فوق العاده ایثارگری روبدین تاکی سرکارمون میزارین
باسلام .خبررانشردهی به روزنامه .تحت پوششی های کمیته امدادوبهزیستی هم یارانه شان دو .وسه برابر شد به آقای شهیدی بگید پس جانبازان زیر25/درصدورزمندگان معسر برن سربذارن زمین
بنده جانباز جنگی حستم شش ماه بیمارستان مهر تهران بستری شدم دکترها به من گفتن شیمیایی شده اید زخمهات خوب نمیشه الان توان کاری ندارم دستهام قدرت ناخن گرفتن ندارن بچهام کمکم میکنن توا ادعای حق خودم ندارم چون مشکل اعصاب وروان دارم هروقت میروم بنیاد با کارمندان درگیری میکنم چون حق من وامسال من پایمال شده حق پرستاری حق من اسس نه کسانی که جبهه نرفتن وپارتی دارن کی حق مابهمان میرسه
چرا کشوری مثل امریکا باید برای رزمندگانش وزارت کهنه سربازان داشته باشد ولی درحکومت اسلامی که مردم با حکم جهاد مراجعین باکفار میجنگند نباید وزارت مستقلی داشته باشیم که ازحقوقمان دفاع کند17ماه و18 روز جبهه دارم بهترین دوران جوانیم رابه این انقلاب هدیه کردم ،حرام ازیک دلجویی
مسعولین محترم تا کی دس دس میکنید وام مسکن جانبازنو کی میخاید بدید بگذارید قبل از مردنمون مدتی هم در خانه خودمان با خنوادمون زندگی کنیم بخد ا اختلاس نمیکنیم اقسات را سر وقت میپردازیم
ممنون که میخونید
وقتی همه دروغ میگوین وقتی مجلس تصویب میکند ولی بودجه ندارند وقتی فرزندم شاگرد اول تیز هوشان برای ضعف اقتصاد ترک تحصیل میکند بچه نونی ندارد بخورد تا حرفی بزند انوقت شعار ما دفاع از ارزشهاست کمک به مردم ستمدیده ماهم زخم جنک را خوردیم ولی مدافع هیچ وپوچ با این نظر دادن فقط مشغول هستیم اما اقا زاده ها دارند انور کره زمین به ریش ما می خندند
خدا ازتون نگذره بابام با پنجاه سال سن رفته کارگری تهران
خدا ازتون نگذره
اخه این چه کاریه
کمیته امداد شرف داره به این جماعت که این رزمنده هارو این جور مسخره میکنن
اخه ۴۹۵ کجای حکومت عدل علی تونه
برای کسی که سلامتیش رو برا دفاع از این مملکت گذاشته
ان شاا... اگه خدایی باشه خدای بابام شما رو میگیره
من رزمنده ای هستم که در ابتدای تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی رض اقدام به تشکیل کمیته با جوانان روستای محلم در مناطق مرزی دادیم و با آغاز جنگ اعزام داوطلبانه به مناطق جنوب اعزام بعد از عملیاتهای فتح المبین بیت المقدس آزادی خرمشهر که بیش از 9 ماه روی خونه را ندیدیم حتی یک برگ کاغذ مبنی بر حضور در جبهه را از ستاد نگرفتیم چون اعتقاد داشتیم در راه حفظ نظام و انقلاب دین و قران و خاک وطن گام بر داشته ایم نه بخاطر تکه کاغذ اکنون پشیمانم چرا بفکر بچه های قد و نیم قدم نبودم .اکنون بخاطر اخذ برگه رزمنده بودنم بچه ام را خوشحال کنم ./.
پدرم با سابقه 45 ماه و 9 روز بسیجی ماهی 495 هزار تومن مستمری میگیرد اما یکی از اقوامشان که در ترجیح داده بودند به جای رفتن به جبهه به سرکار برود و در جهاد کشاورزی استخدام شده بودند هم اکنون در آستانه ی بازنشستگی میباشند با ماهی نزدیک به 1میلیون و هشتصد هزار تومن.ضمنن آخرین مدرک تحصیلی ایشون پنجم ابتدایی بود که در فیش حقوقیشون دیم اما پدرم دارای مدرک سوم راهنمایی میباشد و حتی جملات انگلیسی رو هم میخونه اما پدرم در آن سالها تصمیم اشتباهی میگیرد و به جای استخدام شدن به جبهه میرود تا هم بهترین سالهای جوانی خود را فدا کند و هم اکنون به جای اینکه بازنشسته شود مجبور باشد با 57 سال سن و مشکلات شنوایی و دیسک کمر برای امرار معاش مسافر کشی بکند و گاها برای مسافر با جوانانی که در این کسب میباشند سرو کله بزند
سلام برامام ومولاحضرت مهدی عج .آقای عزیز که درد دل جانبازان بیکاروفاقدشغل رانمیدانی نفست از جای گررم بلند میشه حتما شاغلی کاش ماهم هرکدام حداقل شغلی نگهبان درادارات یاشهرداری داشتیم مثل جنابعالی ... جنابعالی اگه مسلمانی ماهمنوع شما هم جنگیدیم هم جانبازیم هم بسیجی اما بیکازوشرمنده خانواده تو شغل تو بچسب مابچه هامون پول جیبی ندارن برن مدرسه خجالت بکش
شرمنده بچه همون وطلبکارامون و اقساط بانک هستیم کاشش تهت پوشش کمیته امدادبودیم ازداخل خودسوخته ایم ازبیرون مردم .درخونه پول جیبی نداریم دراجتماع مردم بهمون میگن جانباز حقوق بگیر خواهشم ازفاش نیوز این که این مطلب را نشردهد ای مردم به خدای احدواحدمن جانبازازسال65 که دوبارمجروح شده ام هنوز یک ریال مستمری یا حقوقی دریافت نکردم مستاجرم وبیکاربا4نفرعایله شماروبه خدا طعنه حقوق به ماندهید
باسلام
اینجانب یکی از متعصب ترین طرفداران جنابعالی در دوره قبل بودم.برخودلازم میدارم که همینجا اعلام کنم از تلاش در حد خودم برای کسب آرایه لازمه جنابعالی برای متصدی شدن جنابعالی در سمت ریاست جمهوری اعلام پشیمانی بکنم .از وعده های کاذب جنابعالی در قبال مردم شریف ایرلن در نزد پروردگار متعالی شکایت ببرم.ظلم و اجهافی که شما و هم قطارانتان در حق جامعه ایثارگری و جانبازی علل خصوص جانبازان زیر ۲۵در کردید هر انسانی را متاثر میکند.تاکی فرزندان ما به چشم تمسخر به پدران ایثارگر خود نگاه کنند؟
معافیت فرزندان ایثارگر کمترین لطف دولت شما به جامعه ایثارگران بود.ایا انصاف است که عده معدودی ازین قانون استفاده کنند(ایثارگری سی ماه به بالا و جانبازان ۲۵درصد به بالا ان هم به شرط سنی۱۳۷۲ به قبل)
شما نه تنها اقتصاد مردم شریف ایران را با سیاست های غلط از بین بردید بلکه با اجهاف حقوق ایثارگران و خانواده های محترمشان روحیه ایثارگری مردم که عامل پیروزی در ۸سال دفاع مقدس دربرابر جبهه باطل بود را نیز از مردم گرفتید که به نظر من اکثر دوستانم در جامعه ایثارگران دفاع مقدس این کار شما بزرکترین گناه شما بود و باید از پروردگار طلب نابخشودگی این عمل ناپسندیده شمارا خواستار شد.
چرا قانونی که در برنامه ششم توسعه مجلس محترم تصویب کرده و شورای نگهبان نیز تایید کرده است اجرا نمیشود و دولت جنابعالی استنکاف میکند؟بهه درد دل ایثارگران و فرزندان انها گوش بدهید که چقدر فرزندان انها نیاز شدید به اجرای این قوانین دارند
پاسخ دادن
پاسخ دهید
اقایون ٢۴ ماه جبهه دارام بدون یک ریال کارت ایثار بدردم نخورد خجالت بکشید
من،دختریک رزمنده هستم،پدرم مدت17ماه سابقه حضوردرجبهه دارد،ایشان راننده هستن برای مردم کارمیکنن و54سال سن دارن و15سال سابقه پرداخت حق بیمه،حدودیکسال ونیم است که ایشان بیکارن،ما3خواهرو1برادریم ،که سه تالیسانس بیکار،بامستمری495هزارتومان چگونه امرارمعاش کنیم،پدرم تاکی بایدشرمنده ماباشد،اینهاهیچ اگروعده ای میدهیدبه ان پایبندباشید،جریان بیمه رزمندگان وبازنشستگی انان چه شد،کدام یک ازدولتمردان به حرف دل رزمندگان گوش میدهد،میلیارد،میلیارداختلاس میکنند،امادریغ از..............خداعاقبت همه ی مارابخیرکند.خدایاچنان کن سرانجام کارتوخوشنودباشی ومارستگار
باسلام درتاریخ۱۳۷۲مجروح شدام کمک معنشیت به مامیدادند ولی از امسال قطع کردند دلیلش را می کویند
به خاطر اینکه بعداز قطعنامه مجروح شداید لطفا پیگیری بفرمایید
سلام اتفاقا كمك معيشتي بنده را هم به همين دليل قطع كرده اند مگه چه ربطي داره كسي بعداز قطعنامه ويا قبلش مجروح شده اين اصلا با منطق جور نيست
باسلام بنده نه ماه بسیجی ازسپاه در جبهه هاحضورداشتم ونه ماه هم بسیجی کمیته انقلاب اسلامی درجبهه های جنگ حضورداشتم ومجروحیت موجی داشتم که صورت سانه ام پیدا نشدباپنجاه سال سن بیکارهستم قرض وخرج کمرم راشکسته ازمسئولین ودستانرکاران تقاضا دارم فکری به حال ماکه ازغافله شهدا بازمانیم وعمرکوتاهی که باذلت سرمیکنم بدادماهم برسن
باسلام خدمت هم رزمان عزیز
فقط میتونم بگم واقعا متاسفم که هنوز باگذشت ۳۵ سال باز هم دروغهای برادران... بنیادشهید راباور داریداگر قادر به پرداخت زیرمیزی به برادران بنیاد راداریدبله شما صاحب خدمات هستیداصلا ماجنگیدیم که زیرمزی رواج پیداکند ای ساده دل ها شما چقدر ساده هستید که دارید حق خودتونو از بنیاد گدایی میکنید
بنده بر اثر تیر مستقیم در کتف و بازوی چپ در سال ۶۶ مجروح شدم و در سا ل ۸۴ حالت اشتغال شدم کی بازنشسته میشوم و تاریخ اعزام سال ۶۵ بوده. و دو فرزند فوق لیسانس مهندسی صنعتی تکنولژی برتر در خانه بیکار دارم تا کی پارتی بازی دو سال است ثبت نام اشتغال کردم هیچ خبری نیست چرا هزینه تحصیل را به گردن بیت المال گذاشتید و شغلی نمی سعید فرجی کد ج ۰۲۱۰۰۱۱۲۳۴
سلام به امام خامنه ای ورییس جمهور.
لطفا بفرمایید جانبازان 5/درصد چرا سی وپنج ساله فقط 5/درصددارن .آدم آهنی هستند .بابا محض رضای خداودستوربدید به مارسیدگی بشه.شغل که نداریم خونه هم نداریم بدن مابه علت مجروحیت قادربه کارنیست بفرمایید تکلیف ماچیست یعنی بدکردیم ازدین ووطن دفاع کردیم.؟شماروبه خون شهدا وروح امام بسه بسه بسه دیگه
تصمیماتی که در مورد ایثارگران گرفته شده است واقعیت دارد یا نه؟واگر واقعیت دارد کی و کجا مراجعه نماییم با تشکر
سلام برادران جانبازورزمنده مگه گوش ندادیدآقای نوبخت گفت ازنمایندگان خواست تصویب نکنن اگه به ما مستمری بدهند پس نجومی بگیرهاچی بخورند پسآقای نوبخت وبچه هاش جطوری برن تفریح مسافرت مس جواب هزینه های هنگفت خانواده هی دولتی ها کی بده
سلام برمهدی فاطمه درهم کوبنده ظلم وطاغوت وسلام برراستگویان بی غل وغش .شهدا ورزمندگان وجانبازان بیحقوق وبیکار.ولعنت خدابرکسانی که اموال مسلمین رابه تاراج ویغما میبرند تاخانواده خودشان در رفاه ونعمت باشندبهامیدروزی که باه کارت های عابربانک ما هم جزیی حقوق وکمکی واریز بشود به اندازهدخوراک ولباس بچه هایمان تاسو تغذیه مریضشان نکند
سلام تاکی دروغ وعده پوچ میدین بنده ۴۳ماه جبهه دارم این دوساله ازتشکیل پرونده م میگذره اماخبری ازحقوق نیست نشان دادید که همتون ... بخورید حق الناس روولی خدااز شمابزرگتره خدا نگذره
سلام پدر اینجانب با وجود داشتن ۱۶ ماه سابقه جبهه متاسفانه با وجود تشکیل پرونده واستعلامات متعدد مبنی بر نداشتن هیچگونه درآمدی . فقط با این جواب مواجهه میشود که بودجه نیست پس برای جاهای دیگه بودجه هست. آیا بین همین رزمنده ها هم تفاوتی هست که یه عده میگیرن حداقل یه چیزی ولی یه عده دیگه ۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام دم اسلام مشکانی گرم که هر روزه بخاطر بقیه سینه سپر کرده این کارت ایثار که دادن هر جا رفتیم سئوال کردیم درخواستی مسخره کردن اندازه ۲ریال برای ما منفعتی نداشته از قوچان
اینجانب باداشتن ۲۹خدمت جبهه هنوزیک ریال ازسپاه نگرفتم تمام خدمتم رودرمناطق جنگی گذرانده ام جزیگان خدمتی فداعیان امام بوده ام چرابایددوستان من باخدمتی ناچیزحقوق بگیرن امامن هیچ این عدالت شماست این سه ساله پرونده برای حقوق بستم امامیگن بودجه نیست مارزمندگان چندسال منتظر بمانیم خواهشا یکی جواب ماروبدهد
سلام.پس چرا حقوق ايثارگران فاقد شغل را نميدهيد؟؟؟؟؟
به خدا ما الان احتياج داريم وقتي كه مرديم ميخواهيد بدهيد؟؟
الان 4سال هعي ميگيد سال بعد سال بعد كي ميخواهد اين سال ها تموم بشود خدا ميداند .فرداي قيامتي هم وجود دارد ولسلام.
سلام علکیم اینجانب در سال 66 در جبهه و جنگ در سن 16 سالگی بشدت مجروح شدم از آ نموقع تا الان بالای 80 شوک مغزی گرفته ام وروزانه 18قرص مصرف میکنم درسال 89 بعلت عارضه شدید مجروحیتم صعب العلاج شدم یک فرزند دارم در حال حاضر مستاجرم ازلحاظ مالی خیلی بدهکارم بخاطرعدم توان 3میلیون تومان اقساط وام اظهاریه برام اومده تا حالا هیچ توقعی نداشته وندارم ولی در رسانه ها برای امثال برادر ریس جمهوری یازدهم ومعاون ریس جمهوری دهم کمپین میلیاردی مردمی وخودجوش میزارند وسریع مشگلشون حل میشه مصداق هل من ناصر ينصورني کرسی هست حداقل شما همرزمان به اطلاع مسئولان برسانید
چرا حقوق همسران شهادارا اضافه کردی حقوق من همسرشهید اضافه نکردی ماهی ۴۰۰خردی از حقوقم میماند دوملیون خردی قسط ماشین وام باید بدم خودم مدرک فوق لیسانس بیکار کار دماتی نیدهید وام اشتغالم ورداشتید خدا ازسرتون نگذره
ماعمرمان دربیکاری مشقت رنج گذشت شرمسار زن بچه جبهه رفتیم درس رها کردیم زحمت کشیدیم بدون یک مزد شاهی برای اقایان م. ا.د.ح.بخورند به این نظام بخندند یادم لشکر عاشورا چادرهای موقیعت یادبچه های بی ریال که درجیبهایشان بجز کاغذ عکس امام چیز دیگری نبود
سلام و خسته نباشید
خواهشمندم سوال بنده را پاسخ دهید
در لایحه جامع ایثارگران ماده 40 نوشته شده که برای ازاده های شاغل قرار است در پایان سال 96 حقوق برقرار شود ایا صحت دارد؟
زیرا ماده 38 برای افراد غیر شاغل شنیده ام که در همین ماه ها دارد حقوق برقرار میشود
با سپاس
خدا قوت می گویم به همه شما
می دانید که صدایتان را کسی نمی شنود و فریاد می زنید
بروید سراغ اختلاس اختلاس اختلاس
اشهد ان لااله الله واشهدان محمد رسول الله.
سلام حقوق شهريور 96 تا اين تاريخ واريز نكردن 15/7/96
با سلام وتحیات الهی اینجانب مدت پنجاه وهشت ماه در جبهه ها بودم با سن دوازدع سال وچهار ماه سن وارد جبههه ها شده ام اما با وجود شصتو پنج درصد جانبازی نه ماشین نه خانه. دارم مسولین کمک کنند حد اقل اسکانی بگیرم درمساجد میخابم
10 سال گذشت 96 هم می گذرد این چند صبا هم میگذرد دیکه اثارگری زنده نخواهد ماند مجلسیان انگاه راحت و اسوده باشید . مگر ما حقوق تجومی خاستیم نه والله همه ایثارگران وجا نبازان را هم که جمع کنید حقوقشان در مقابل حقوق نجومی نا چیز است بابا بافتنی تمام نشد.... 5632
باسلام به سید بزرگ اقاخامنه ای که نام علی بزرگش می کند..... اقا تورا به جدت قسم میدم ما ایثارگران از همه جا رانده واز همه جا مانده را که سرکار گذاشتند وهر روز با ما مثل احمقها رفتار می کنند هر سال که می گذرد امیدمان قطع مشود چرا که سن مان می گذرد ........... اقا شما بزرگ واری کنید ودستور بفرماییدکار ایثارگران به نتیجه برسد شما رابه جد مادریتان قسم گناه داریم دیگه جز شما امیدی نیست اخه اشک همسران ایثارگران را ندیدید این اشک ...اشک مظلوما ن است و قسم وقسم . اگه درست نمشه دیگه بس کنند امیدواری تا کی خدا یارتان سید عزیز
سلام . از اینکه حقوق مهرماه را بموقع واریز کردید متشکرم . واجرکم عندالله
مسعولین محترم کشور به گفته ی خودتان جانبازان ۵تا۲۵ درصد حدودا بیست تا سی هزار نفر میباشند و هر کدام از یک تا سه فرزند مذکردارند اگر سرانگشتی حساب کنیم حدودا هفتاد تا هشتاد هزار نفر میباشند خدای نکرده اگر جنگی پدید اید شما حدودا صد هزار نیرو را از دست خواهید داد چون ما پدران این جوانان هیچ سودی نصیب ما نشده است وایا کسی هست به جبهه برود چرا دل ما جانبازان زیر۲۵درصد را به درد اوردید و بیست وهفت سال از جنگ میگذرد و بیکار هم هستیم به شام شب محتاجیم شما را به خون شهدا فکری به حال ما کنید (جانبازان ۵ درصد)
ما که عمر ما تمام شد دو سال زحمت دو سال مشقت لحظه ای ارامش نداشتیم ومجدم هستیم بخاطر این که مجروح نشدیم وحالا هم مسخره مان میکنند من که یادم رفت چند سال است میخوان به ما حقوق بدهند خدایا یا ما را ببر و یا نجات بده
سلام
مسولین مملکتی لطفی درحق رزمندگان دفاع مقدس بالای 6ماه خدمت هم بکنند والله من نه حقوق دارم نه درامدی والله زندگی سختی دارم
خدا لعنت کنه اون نماینده ای که از حق جانبازان زیر 25 که قشری بی کس و بی مصرف شده اند دفاع نکنه ...نژاد پرستی ایجاست نه اروپا ...
سلام من کارت پایان خدمت راگم کردم ومدت 28 درسال 1365 خدمت کرده ام چطوری ازکارت ایثارگری ا رابگیرم وکارت پایان خدمت رابگیرم؟
H E:
بعنوان یک رزمنده بسیجی داوطلب سئوال داشتم که چگونه ممکن است که رزمندگان بسیجی که ازطریق سازمان سپاه آموزش و سازماندهی شدند و به جبهه ها اعزام شدند باید حالا برای مسائل رفاهی خود که اصلا قابلیت اجرائی نداردبه سازمان نیرو های مسلح (ساتا) که اصلا یک رزمنده بسیجی نمیداند آن سازمان چیست،ارجاع شوند، بعضی از تصمیم گیری ها برای رزمندگان معلوم نیست با چه منطقی گرفته میشود، آیا بهتر نیست دست از سر ما بردارند و بگذارند با مصائب خود این باقیمانده عمر خود را بگذرانیم. آخر تا به کی و چقدر نمک پاشیدن به زخم کهنه و باز شده رزمندگان، بخدا قسم همه این حرف ها در توجه به رزمندگان و ایثارگران بسیجی زیر 25% فقط از سر رفع تکلیف است،بنده نوعی با داشتن نه ماه جبهه داوطلبانه و اثرات موج انفجار و چند ترکش یادگاری از بعثیون در بدن خود که هیچ مدرک پزشکی هم برای اثبات ندارم وبا حضور در چند عملیات بعد از بیش از30سال تا به حال بغیر از کسر خدمت بسیجی از دوره سربازی،چیزی در عمل ندیده ام و فکر میکنم اراده ای در
مسئولین اجرائی در توجه به رزمندگان وجود ندارد ،برادران بیخود بیش از این در این سن و سال با هزاران مشکل،اعصاب و روح و روان خود را نیازارید و به وعده ها دلخوش نکنید ،اندکی صبر کنید تا به لقا الله بپیوندید و در آن دنیا اجر خود را بگیرید و در سر پل صراط یقه آقایان مسئول را بگیرید و حق خواهی کنید،والسلام
هر دم از عمر با ترکش در جسم و موج در روح میرود نفسی،
چون نگه میکنم نمانده بسی،
ای که پنجاه رفت ودر خوابید،
مگر این پنج روزه دریابید،
یک رزمنده بسیجی، تقدیم به مسئولین محترم ذیربط
سلام.ایا کسی از ایثارگران که مستمری دریافت میکنند خبر داره که چرا مستمری آذر و دی را واریز نکرده اند نکنه کم آوردن و دست به سوی ما دراز کردن
مستمری آذر و دی را چرا ندادید
با سلام خدمت شما دوست ان عزیز بنده حقیر بیست ماه تمام در جبهه های حق علیه باطل به عنوان سرباز بادشمن بعثی جنگیدیم باشد که وظیفه ما بوده است ولی شما را به خدا نباید فکری هم به حال ما که به ندای امام خود لبیک گفتیم و بدون هیچ چشم داشتی با دشمن جنگیدیم اینک دست نیاز به سوی نظام داریم مراهم دریابید
ای که از دستت برمیایید کاری بکن.مارزمندگان،دوران،دفاع مقدس چه گناهی کردیم که مجروح نشدیم والعان کسی به مااعتنایی نمیکند شما را به خدا قسم مارا هم در یابید.
میگن به ایثارگران حقوق میدن،به خدادروغ میگن،بودجه میگیرن خودشون میزنن به جیب.چندساله که ثبت نام کردم شماره حساب دادم امادریغ ازیک ریال.هیچ کی هم جوابگونیست.خداازشون نگذره
سلام پدر منم ۲۸ ماه خدمت کرده و دارای کارت ایثار میباشد .. هیچ گونه حقوقی تعلق نگرفته .. لطفا راهنمایی کنید
دورود بیکران رهبرعزیزمان شمارا به جد زهراه(ع )فکربه حال ما جانبازان بکنید امید ما اول خدا بعدش تو هستی تورا قسم میدم جدبزگوارتان فکربحال مابکنیدوسلام
سلام اقای شهیدی چرا حقوق جانبازان ۲۵ درصد متوفی این همه کمه تورو خدا یه فکری به حال ما بکنید همه مسئولین در مورد حق و حقوق اداره هاشون دارن تلاش میکنن ولی متاسفانه هیچ حرفی از حق و حقوق ماها نیست لطفا یکم شما هم فعال باشید.اجرکم عندالله
سلام مسؤلین نظام تاکی دروغ حقوق های ما رزمندگان ایثارگر بسیجی هنوز ناچیز است دفترچ بیمه برای ما صادر نکرده اند شما فقط شعار عدالت را سر میدهند دروغ می گویند اختلاس های کلان حقوق های نجومی ووو ظلم تا کی مرگ بر مسؤلین فاسد نظام رزمنده ایثارگر بسیجی خسرولطفی از کرمانشاه
چرا بعد از 30 سال ....؟.؟؟؟حق ما را هنوز دارند می خورند ما خیلی بد بختیم نون شب نداریم رهبر عزیزم بعد از خدا شما فکری به حال ما جانبا زان وایثار گران بر دارید خدایا اگر از ما خلافی سر زد ما بی تقصیریم تنها کاری که می توانم بکنم این است که بروم سر خیابان...
این همه بودجه بودجه نکنید برای دریافت پول دوا ودکتر بعدا زچندین ماه هنوز می گویند پول نداریم انصافا وقتی پول دوا و دکتر یک جانباز را نمی دهید دیگر حرفی برای گفتن دارید
تبیعض بی زعدالتی ماشاء الله همه جا تو جامعه ایثار وجانبار هم رسوخ کرده کسی تنبلی در نیاورده داوطلب العلم سخن نبی اکرم ( ص) بجا اورده وبا شرایط سخت حق زن وبچه وخیر خیر کنان ونفس نفس از پله های دانشگاه به خاطر شیمیائی با لا رفته وهرینه کرده ودرس خوانده. وشاعل شده ومثل بقیه کارمندان از حقوق ومزایا بهره منده شده وبرای دواودرمان با هراران زحمت مرخصی گرفته درعیر این صورت غیبت وتوبیخ.وحالا بعضی دنبال کار خود هستند وحقوق می گیرند.تاملی وراین متن داشته باشی ظلم وتبعیض نیست. عدالت کجاست ای امام زمان شکایت شکایت.به بی عدالتی .ما بخیل نییتیم.چیزی که به آنان تعلق داره به کارمندان سخت کوش وزحمت کش در عرصه علم دانش هم تعلق می گیره .وباید به ما هم توجه کنی.حق ما راضایع نکنی.به کدامبن جرم مجازات می کنی .نه اینکه به جرم درس خواندن ورنج ومشقت دراین راه تحمل کردن.به کارمندان توجه توجه .دراین صورت ممنون وسپاس گذاریم.
چرا عیدی رزمندگان ایثارگر را واریز نکرده اند باز هم ظلم در حق رزمندگان ایثارگر چرا؟؟؟ مرگ بر مسؤلین فاسد نظام رزمنده ایثارگر خسرولطفی از کرمانشاه
چرا عیدی رزمندگان ایثارگر را واریز نکرده اند باز هم ظلم در حق رزمندگان ایثارگر چرا؟؟؟ مرگ بر مسؤلین فاسد نظام رزمنده ایثارگر خسرولطفی از کرمانشاه
چرا عیدی بعضی‌ها جانبازان حالت اشتغال دوساله نریختن
با سلام خدمت تمامی مسولین گران قدر وزحمت کش این مرز و بوم بنده رزمنده می باشم وحدود شش ماه سابقه جبهه دارم خواستم بدونم که عیدی سال ۹۶ چه وقت واریز میشودباتشکر فراوان
سلام مسؤلین نظام یک بامو چند هوا چرا عیدی رزمندگان ایثارگر کم است بازهم ظلم در حق رزمندگان ایثارگر مرگ برمسؤلین فاسد
من رزمنده ۷ ماه خدمت در جبهه ۳ بار در عملیات شرکت کردم سپاه قائمشهر سرباز ی را کار گزینی گزاشته خواستم سوابق ام را به تامین اجتماعی و بنیاد اییثارگران ارائه کنم میگوید من با استان اقای گرجی تماس گرفتم گواهی پشت جبهه میتوانیم بدهیم درصورتی که تماما من در خط اول و در عملیات شرکت داشتم و اینک هم دجار بیماری اعصاب و روان شدم وتحمل چیزی ذا نددرم و بدنم زخم میزند بیون و نمی دانم چطوری با این بجه تازه بدوران رسیده و گرجی کهشرایتم را درک نمی کند ذفتار کنم انگار ما رت از انقلاب منفک کردن و تماما همه چیز مال اینها شده وبگذریم از صحنهای کهبه همراه جانبازی ازگرجی دیده در برخورد با خانمی که اشم در امد گفتم خدا ما درچه عالمی بودیم و اینها در چه عالمی و کی اینها را اورده که در این مکان مقدس اینکارها ازشان سر بزند این را به کی بکیم
با سلام خسته نباشی این شش ماه ایثارگران چی شد چرا انقدر مردم رو اذیت میکنی هر کسی یک روز جنگ کرده باید حقوقش بدی چون با جون دل رفته
مردم چشم انتظار هستن والا ما هیچ نداریم با شکم گوشنه میخوابیم نکنی اینجوری با مردم نصف جونشون کردی مردم ایران جمعیت نداره تا واگذارتون نکردم امام زمان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi